Hakutulokset

  1. K

    Synnytys takana, nyt seksi ahdistaa

    k
  2. K

    Syyslehtiaskartelua... Kauanko lehtien pitää kuivaa painon alla?

    Kysymys jo tulikin. Mitäs käy jos ne käyttää jo "liian aikaisin"? lähteekö värit helpommin? Tarkotus olis liimailla ne kartongille. Ehkä laittaa vielä kontaktimuovi päälle.
  3. K

    Rv pino!

    Mitkä raskausviikot menossa ja mikä vointi? Mulla rv 38+2 ja synnytys jännittää hirveästi.. tai ei itse synnytys mutta sen alkaminen. Ja se onko meillä hoitajaa synnytyksen ajalle. Ja miten se synnytys tällä kertaa alkaa. Näitä tulee mietittyä harva se hetki :ashamed:
  4. K

    Rv 38 ja ylämahaan sattuu

    Eilen illalla tuli ekan kerran tätä, ihan ylämahassa oikealla puolella on kohta johon sattuu. Se loppu sitten jonkin ajan päästä ja nyt kun tulin sohvalle istuskelemaan, alkoi tuo kipu taas. Mitähän mahtaa olla? Ei kai nää nyt supistuksiin liity? Mulla ekan raskaudessa ekat supistukset oli jo...
  5. K

    Mitä ruokana tänään?

    Hyviä vinkkejä otetaan vastaan :P
  6. K

    Harkkasupistuksista ja niiden määrästä

    Onko teillä muilla loppuraskaudessa harjottelusupistuksia ollut päivittäin ja usein? Mulla nyt rv 37+3 ja harjottelusupistuksia ollut jo parisen viikkoa jokaikinen päivä ja niitä tulee tosi usein, valehtelematta joka tunti vähintään kerran, välillä paljon useammin. En esikoisen raskausajasta...
  7. K

    Kuinka moni omistaa/on omistanut imetysliivit?

    Kannattaako sellaset hankkia? Saako niitä mistään perusvaateliikkeistä (hm, lindex tms) vai pitääkö olla erikoisliike? Vinkkejä mistä ja millaset kannattais ostaa! :)
  8. K

    Onko isokirjopeippi (värinokkonen) myrkyllinen?

    :wave:
  9. K

    Kuinkas moni on ostanut jokaiselle syntyvälle lapselle uuden patjan?

    Gallupin tynkää :)
  10. K

    jos saa radioaktiivista jodia..

    ..ja työpaikalla on raskaana oleva ihminen niin mitä sitten? jääkö tää säteilyä saanut ihminen sairaslomalle (vaikka ois työkuntoinen) vai tehdäänkö työpaikalla jotain erityisjärjestelyjä? Mihin radioaktiivista jodia edes käytetään, syöpähoitoihin?
  11. K

    Lapsen yöyskä/allergia juttua

    Mä jo huokasin helpotuksesta viime viikolla, kun pian 3v likka alko nukkumaan kokonaisia öitä, kun yöyskä helpotti. Eli tilanne se, että viimenen 1,5vuotta on juostu lääkärillä, kun likalla on ajoittain pitkääkin yskää ja välillä yltyy niin kovaksi, että joutuu oksentamaan sen takia. Pääasiassa...
  12. K

    Onko joku joskus saanut epilepsiakohtauksen ollessaan yksin lasten kanssa?

    Tulipahan tämmönen asia mieleen. Miten kävi?
  13. K

    Kyllä saa sotkasta laadukasta tavaraa

    Ostettiin joskus helmi-maaliskuussa uusi sänky sotkasta. Ekan kerran pohjalauta hajos n. kuukauden päästä ostosta. No mies sai sen korjattua. Tänään, kun mies istahti sängylle, niin koko helkutin reuna halkes :headwall: Eipä tartte tuolta mitään enää ostella! Oisin kuvitellu, että 200e sais jo...
  14. K

    Onko sun lapselta lähtenyt kiharat ekan hiusten leikkuun jälkeen?

    Menin tyhmyyksissäni leikkaamaan likalta hiuksia (tasottamaan) ja heti sen jälkeen alkoi kaduttamaan. Lähteekö ne ihanat kikkurat nyt heti pois? Likalla on ollu muutama korkkiruuvi takana ja tosi taipuisat hiukset enkä oo malttanu hiuksia yhtään lyhentää juuri sen takia, että oon pelänny...
  15. K

    Löysin ihan superihanan haalarin, onko jollain tämä?

    Ei ois saanu eksyä tonne reiman sivuille ku tämmönen ihanuus tuli vastaan :kieh: Eli siis reimatecin haalari oli.
  16. K

    Miten teillä lapsi oppinut vaipattomaksi? Tehtiinkö nyt hölmösti..

    Eli meidän lapsi on nyt 2,5v. Tähän asti lasta ei ole juurikaan kiinnostanut potta eikä pönttö. On istunut välillä kyllä pöntöllä, varsinkin jos samalla vaikka lauleskellaan, mutta pissaa tai kakkaa ei tee suurin surminkaan vaipan ulkopuolelle. Kerran on pissa tullut pottaan. Hoitotäti on...
  17. K

    Artelac silmätipat + raskaus?

    Olen käyttänyt artelac silmätippoja tän talven, koska mun silmät on jostain syystä todella kuivat. Nyt kuitenkin olen raskaana (jo pari viikkoa tiennyt asiasta) mutta nyt vasta hoksasin että saakohan nuota edes käyttää raskauden aikana. Tarkistin, että selosteessa lukee ettei ole tutkittu...
  18. K

    Raskaana viikoilla 6+, mä kuolen tähän väsymykseen

    Pari viikkoa sitten tosiaan plussasin. Mä en muista et ekassa raskaudessa olis ollut mitään tällaista väsymystä. Vai johtuuko siitä, että nyt on esikoinen huollettavana ja joka omalta osaltaan myös pistää väsyneeksi. Joka tapauksessa tää on ihan karmeeta! Tuntuu ettei mitään jaksa tehdä...
  19. K

    Silmien kuivuutta vai mitä?Hjälp!

    Mulla on ny pari viikkoa silmät tuntunu kamalilta. Pitää koko ajan räpsytellä. Ja se räpsyttely on todella häiritsevää sillä semmonen pieni huomaamaton räpsyttely ei riitä vaan tuntuu, että luomet pitää oikein kunnolla painaa kiinni ja monta kertaa peräkkäin. Tämä on tosi inhottavaa, ja varsinki...
  20. K

    Siis mä en tajua! (käytetyn meandin hinnoista)

    Facebookissa kattelen välillä sydänpyllyt- sivuja (jossa siis kaupataan me&i vaatteita) ja hirveitä hintoja pyydetään noista meandin käytetyistä vaatteista. Me&i velourpaidat 36e+postarit, siis mitä ihmettä :o ei kai noi nyt oo uutenakaan voinu maksaa paljoo yli 30euroa? Ja ihmiset vielä...

Yhteistyössä