Hakutulokset

  1. J

    Vilauttaisitko sinä?

    Onkohan tuossa jotenkin määritelty et minkälaisilla tisseillä saa minkälaisen aterian? Kauniilla rinnoilla sisäfilepihvejä? Tällaisia meikäläisen lärpäkkeillä vähän eilistä salaattia ja kuivaa leipää? Hinta/laatusuhde kohdillaan? :rolleyes:
  2. J

    G: Pidätkö itseäsi kauniina?

    Sama vika :snotty:
  3. J

    G: Mikä kirja teillä on kesken? :)

    Khaled Hosseini, Leijapoika. Vaikuttaa niin tylsältä et varmaan jääkin kesken : /
  4. J

    Joko olet sheivannut toosasi kesäkuntoon

    Kuinka huolestuttavaa se on et piti ihan kurkata kun ei muuten muista missä kuosissa se on? :snotty:
  5. J

    Voisko joku oikeasti perustella tämän?

    Ööö... kyllä mun mielestä noitakin pidetään huonoina vanhempina? Vai onko joku eri mieltä? Jos vanhempi pitää aidosti huolta lapsistaan, vanhempi pitää huolta myös omasta hyvinvoinnistaan. Omasta hyvinvoinnistaan huolenpitäminen ei ole itsensä lääkitseminen mukavaksi alkoholilla. Siihen on...
  6. J

    Voisko joku oikeasti perustella tämän?

    Eikö noita molempia vaihtoehtoja voi pitää yhtä huonoa?
  7. J

    Miksi syyllinen olisi niin tyhmä että palaisi rikospaikalle?

    Vähentämään epäilyjä, koska eihän syyllinen tietenkään ole niin typerä et palaisi rikospaikalle :whistle:
  8. J

    ****perjantain räyhäketju****

    Perkele! Tänäänhän tosiaan on perjantai! :D Vähän tuossa jo v*tutti se kun pitäisi siivota, mutta eihän nyt perjantaina voi siivota :O Joten eipä enää v*tutakaan :xmas:
  9. J

    Mistä se "lasketaan" mitä kokoa ihminen on? Sillä tuskin kukaan käyttää vain yhtä ja samaa vaatekokoa?

    Täytyy pitää mielessä :) Itsellä vielä pari senttiä jätimpi, mutta ainakin toi on suuntaa antava ;)
  10. J

    Mistä se "lasketaan" mitä kokoa ihminen on? Sillä tuskin kukaan käyttää vain yhtä ja samaa vaatekokoa?

    Minkä kokonen sun hanuri sitten on? Mä en meinaan löydä sopivia alusvaatteita millään. Kaikki koot väliltä 34-42 löytyy eikä mitkään pikkarit istu hyvin :/ Muuten vaatteissa käytän kokoa 36 tai 38. Jos siis sopii olla utelias ;)
  11. J

    NYT

    Jep, nyt naiset jotain äksöniä :D Tilanne on jo melko surullinen: lasi kädessä, läppäri sylissä, telkassa LOTR, joten ihan vaan sen takia et mä en ihan luuserilta vaikuttaisi, yritetään edes jotain villiä keskustelua saada aikaiseksi, eikö vaan? :D
  12. J

    miksi vitus parisuhteet ei kestä ja ihmiset eroaa koko ajan?

    Ei ehkä suoraan mutta näissä keskusteluissa se näkökulma yleensä vaan unohtuu kokonaan kun aletaan tapella siitä saako erota ja mikä on riittävän hyvä syy eroon. Unohdetaan siis, että on paljon ihmisiä joille perinteinen parisuhde ei ole millään muotoa tavoiteltava olotila. Niitä suhteita kun...
  13. J

    miksi vitus parisuhteet ei kestä ja ihmiset eroaa koko ajan?

    Mikä itseisarvo se parisuhde on?
  14. J

    Ikäkriisi iski..

    Onnea! Itselläkin melkoinen ikäkriisi päällä, ja ikää kuitenkin "vasta" 31 :D Tosin mä ajattelen asiaa vähän eri tavalla eli mä olen sitä mieltä, että mä olen jo niin vanha et ei mun pidäkään enää haaveilla lapsista :D Enkä mä kyllä enää tällä iällä ala mihinkään vakavaan parisuhteeseen...
  15. J

    Oletko uskollinen?

    Olen ollut uskollinen mutta olen myös pettänyt. Onneksi en aio enää koskaan ryhtyä suhteeseen jossa näitä asioista tarvitsee miettiä :)
  16. J

    Kyselkää multakin!

    Sähän jo vastasitkin mun kysymykseen :D Piti kysyä et oletko koskaan juonut muutamaa ja istunut netin ääreen ja tehnyt jotain äärettömän typerää :D Ei sillä et tämä sun aloitus olisi typerä, tolla typeryydellä lähinnä viittasin itseeni ja siihen et yhä istun tässä (ja muutama on otettu) ;)
  17. J

    Missä iässä

    30v. Tämä on faktaa tämä.
  18. J

    Minusta on tullu vanha

    Kuinka vanha sä sitten olet? Nimittäin mä oon ihan ikäloppu ja kyllä mä silti baariin enemmin lähtisin ;)
  19. J

    Pitäiskö lähteä BAARIIN?

    Pitäisi :D Jos siihen vaan on tilaisuus niin pitää :D Kuitenkin niitä tilaisuuksia siihen on aika harvassa ;)

Yhteistyössä