Hakutulokset

  1. P

    MMS

  2. P

    MMS

  3. P

    MMS

    Ole hyvä rakas ja kiitos itsellesi kaikesta kukkien kera :heart: :heart:
  4. P

    Keskimmäinen The sisko x)

    öö... saanko mä sanoa mitään tähän asiaan?
  5. P

    MMS

  6. P

    MMS

    Kannattaa tehdä niin kuin meidän perhen pää sanoo ;)
  7. P

    MMS

    [url] :heart: :heart: :hug: :heart: :heart:
  8. P

    MMS

    [url] :heart: :heart: :heart: :heart:
  9. P

    MMS

    :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: RAKAS :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Kappale kertoo kaiken mitä ajattelen sinusta.... :heart:
  10. P

    **** LAUANTAIN MUSA BAILUT ******

    Kauneinta mitä koskaan olen kuullut :heart: :heart: http://irc-galleria.net/view.php?nick=masutu&image_id=93412376
  11. P

    !!!!!!!!!!!!!!!!musapino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kaikkein kaunein kappale minkä tiedän :heart: :heart: http://irc-galleria.net/view.php?nick=masutu&image_id=93412376
  12. P

    Huomenta!

    Huomenia! Illalla lensin pilviin kauniin enkelin viemänä, ja tänä aamuna hän ei tuonut minua todellakaan takaisin, vaan lennättää yhä korkeammalle aidon kauneuden lähteille :heart: :heart:
  13. P

    Kyllä on kivaa olla MMS!!!!! ;)

    Helloota minunkin puolesta ;) Ei yksinäinen unta saa... :heart: :heart:
  14. P

    Yksi raskas päivä taas takana... :(

    Enkelit vieneet pois on pienen ihmisen, jättäneet kuitenkin hänen kauniin kultaisen sydämen, joka elää äidissä, isässä, sisaruksissa, lämmittää jokaisessa äidin rutistuksessa, perheen pieniä sydämiä silittää, että hekin jaksaisivat ymmärtää, vaikkei pientä vauvaa näy enää, hänen...
  15. P

    Minkä ikäinen olet?

    Ähh.. no, kai minun on sitten kerrottava totuus... se on.. kräätss..voi juma, nettiyhteys katk...
  16. P

    Miä vihaan tyrnejä ja tomaatteja...

    Vauu.. on sulla aika muistaminen... no kerro jonkun latinankielinen nimi niin mä voin tässä kertoa tomaatin, se on feliximus ketchupitus, ja tämä on lähes fakta. Hmm.. mikä ihme on havutentti.. keräätte metsästä havuja ja tenttaatte niitä kuulusteluhuoneessa vai miten ihmeessä tuollaista...
  17. P

    Miä vihaan tyrnejä ja tomaatteja...

    Vauu... olet kyllä todella oppinut tänään koulussa, olen oikein ylpeä sinusta ja voin nyt sinua palkita hakemalla paikallisesta siwasta sinulle olutta kaksi pulloa ;) Kuinkahan tarkkaan sinun noista kuuluu tietää, osaatko esim. tomaatin latinankielisen nimen? Oletko sinäkin punainen kuin noin...
  18. P

    Minkä ikäinen olet?

    Voihan se olla että olen nuorentunut sen jälkeen, kai se on mahdollista? Truth is out there, ja minä en uskalla mennä pihalle sitä katselemaan... paras arvaus ehkä palkitaan ;)
  19. P

    Minkä ikäinen olet?

    No höh.. paljonko mun pitäisi sanoa että olet tyytyväinen? ;)
  20. P

    G: Kenen BB:n asukeista haluaisit olevan lapsesi ?

    Itse Big Brotherin.. kuulisin pelkän äänen eikä muuta vaivaa siitä olisi.

Yhteistyössä