Hakutulokset

  1. C

    Mielipiteitä tästä verkkosivustosta?

    www.fitwellvalmennus.fi Saa antaa ehdotuksia verkkosivujen ulkonäöstä ja toiminnasta :)
  2. C

    Mun esikoiskirjani :)

    Suhdesolmuja - Niina Jormanainen - Nidottu, pehme Nyt voi täälläkin esitellä kun se on viimeinkin kaikissa nettikirjakaupoissa myynnissä :)
  3. C

    Pakko hehkuttaa kun on ollut niin ihana vuosi!

    Työpaikalla titteli nousi, oon kirjottanut kirjan ja meen lauantaina naimisiin! Oon niin superonnellinen :)
  4. C

    Jakakaa tätä kuvaa facessa, et saadaan löydettyä oikea omistaja!

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151819359419059&set=a.10151819358874059.1073741826.807819058&type=1&theater
  5. C

    Miten menetellä tässä tilanteessa?

    Mies satutti kätensä ja todennäköisesti kyseessä on jännerepeämä kädessä. Se selviää huomenna paremmin, mutta käsi on toimintakyvytön. Mies viettää tällä hetkellä isäkuukautta ja mun pitäisi olla joulukuu töissä ja jäädä hoitovapaalle tammikuussa. MUTTA mies ei pysty huolehtimaan 8kk...
  6. C

    Tää tupperihomma onkin ihan kivaa

    Oon niin tyytyväinen kun alotin tän homman :) On lähtenyt kivasti käyntiin tää konsultin työ ja jotenkin nyt tuntuu et olis pitänyt alottaa jo aikoja sitten! Mieskin sano et on kiva nähdä mut pitkästä aikaa intoo täynnä kun on uus harrastus :) Ei mulla muuta, piti vaan kertoo et oon tosi...
  7. C

    Akvaarion omistajat!

    Kuinka kovaa meteliä akvaario pitää? Lähinnä mietitään akvaarion sijoituspaikkaa meille eli pojan huone olisi aika hyvä paikka mutta mietittiin et kuina kovaa hurinaa ja pulputusta se mahdollisesti pitää että saako poika nukuttua yöt?
  8. C

    Rintamaidon luvutuksesta tietävät

    Estääkö setirizin -lääkitys maidon luovutuksen? Multa on tullut hyvin maitoo ja nyt kun alkaa olla synnytys lähellä meitin et voisin alkaa luovuttaan sitä kun tarvetta on.. Tiedän et jotkin lääkkeet estää sen mut onko toi allergialääke ollut jollekin este?
  9. C

    Onko syyrialaishamsujen omistajia paikalla?

    Kyselisin hiukan neuvoa kun meille tuli syrkki poika niin et on nyt kolmatta yötä meillä. Ja tosta käytöksestä kyselisin.. Eli on annettu pojan olla aika hissukseen omissa oloissaan ja seurattu häkin iveressä sen menoa. Poitsu on tullut ulos ja kattellut ympärilleen mut on ihan superrauhallinen...
  10. C

    Hauskoja tilanteita koiran taluttajilta :D

    Tuli tosta yhdestä koira alotuksesta mieleen kun oltiin kaverin kanssa lenkillä ja mulla on siis kaki lapukkaa ja kaverilla kolme pienempää koiraa ja ollaan aika tarkkoja kulkemisesta niin meitä vastaan tuli kerran mies jolla oli sellainen harmaa pieni villakoiran näköinen koira. Kuljetaan usein...
  11. C

    Nytkö ne ihastumiset jo alkaa..?

    Poika 7v. tuli koulusta kotiin ja ilmotti mulle et se on nyt tosi rakastunut ja se tyttö tulee kolmelta meille treffeille. Poika järkkäs huoneeseensa kaverinsa ja siskonsa avulla pienen pöydän, kaksi tuoli, maljakon johon teko ruusun ja sit helmiä ja tyttöjen leluja et se viihtys meillä. Sit...
  12. C

    Syökö teidän lapset aamuisin?

    Mää en tajua et miks nuo ei suostu syömään aamuisin! Ärsyttävää kun herätään ajoissa et aikaa olis ja ihan sama mitä eteen laittaa niin ei vaan mee alas. Toinen siis ekaluokkalainen ja toinen eskari. Ei mee leipä, ei mee murot, ei mee puuro, ei jogurtit.. Hedelmät saattaa hyvällä lykyllä mennä...
  13. C

    Saako teillä päiväkodissa jakaa synttärikutsuja kavereille?

    Meillä se kiellettiin nyt. Mun lapset on kyl saaneet ihan kivasti kutsuja synttäreille mut päiväkoti otti käytännön ettei saa jakaa siellä vaan pitää vapaa-ajalla hoitaa se homma. Mun mielestä toi on loistava päätös tarhalta lasten kannalta! Muistan sen kun sisko oli eskarissa ja ei oikein...
  14. C

    Mitä hittoo mun pitäs ton kaverin koiran kans tehä?!

    Kun se on sisäsiisti koira mutta aina kun se tulee meille niin se kusee joka ikisen maton ja nyt kävi vielä olkkarissa paskallakin! Mä en tajua! Kaverin koirat nyt hoiossa ja noi muut ei tee mitään sisälle ja omatkin kaks koiraa sisäsiistejä. Tuuppasin sen piskin saunalle etten väännä siltä...
  15. C

    Ei mun poika ainakaan värejä kammoo :D

    Kävi just hakemassa isovanhempiensa kans nimpparilahjaks reino -tossut ja halus vaaleenpunaset. En jotenkin olis uskonut mut on hiton ylpee niistä :) Punasesta se tykkää älyttömästi ja oon ilonen ettei poitsu ole väripakkomielteinen siniseen ja vihreeseen! Toivon vaan ettei kaverit auo päätään...
  16. C

    Miksi kannattaa äänestää presidenttiä?

    Kertokaa mulle kun en seuraa politiikkaa eikä se kyl juurikaan kiinnosta, paitsi sen verran olen huomannut et on ihan naurettavaa äänestää porukkaa hallitukseen kun ei ne silti tee siellä mitään mitä lupaavat mut nostaa hirveetä palkkaa silti. Tulee lähinnä mieleen et vuosi vuoden jälkeen pientä...
  17. C

    Miksi lahjoja opettajille ja tarhantäteille?

    Mä oon varmaan ainoo joka ei oikeasti käsitä et miksi niille pitää viedä lahjoja? Ei osallistuttu pojan ekan luokan opettajan joululahjaan ihan periaatteessa jonka joku superäiti päätti alkaa kerään. 5e olisi pitänyt antaa per perhe. Mutta kun mä en näe mitään syytä et mun pitäisin viedä...
  18. C

    Pakko hehkuttaa et olen ollut tänään vuoden polttamatta :)

    Ja olen niin onnellinen ja ylpeä itsestäni! Ei muuta asiaa :)
  19. C

    Mikä voi aiheuttaa lapsella posken turvotusta?

    Kun tuolla 6 -vuotiaalla on vasen poski turvoksissa. Ei ole kuulemma sitä kolonut, eikä satu mihinkään muuhun kun poski on kuulemma kipeä ja valitteli sitä jo päivällä. Ei näy mitään haavaumia suussa ja ei ole nuhaakaan tms. et olis jotain poskionteloista johtuvaa.. Mietittiin et voisko olla...
  20. C

    Auttakaas työsuhdetietoiset mua

    Eli tilanne on se et olen työpaikallani myymäläpäällikkönä ja meillä vaihtuu omistaja kuun lopussa. Meidät otetaan vanhoina työntekijöinä, mut jos uusi tyänantaja ei tartte myymäläpäällikköä niin voiko se kajota mun nykyiseen työsopimukseen/palkkaan. Mulla on korkein palkka meistä työntekijöistä...

Yhteistyössä