Hakutulokset

  1. E

    mistä hyviä pahvilaatikoita?

    miten teidän muutto menì?
  2. E

    Ruokarukous-gallup

    1 EI 2 EI, eikä päiväkodissa 3 Päijät-Häme
  3. E

    Oletko koskaan jättänyt/voisitko jättää lapsen kaupassakäynnin ajaksi ( n.10 min) autoon nukkumaan?

    Jos joku kolmesta sattuu nukahtamaan autoon ja olen hakemassa vaan muutaman ostoksen, niin jätän kyllä nukkuvan vanhimman 8v kanssa autoon. Isosisko jää mielellään "hoitamaan" siskoja. Muuten kyllä otan mukaan kauppaan.
  4. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Moikkamoi!!!! Pitkästä pitkästä aikaa, mutta jatkossa entistä useammin täällä. Laihdutus on sujunut suht ok, nyt on ollut hidasta taas.. on tullut :xmas: grillaituakin.. Paino on tällä hetkellä 78 kg, eli 14 pudotettua kiloa! paino oli jo alempana, mutta tuo oli tämän aamun paino...
  5. E

    Elämänlähde!

    mä myös tunnen sut..ollaan sentäs aika monta kertaa juteltu pihassa kun lapset touhuaa ja isompi poikasi leikkii pyssyleikkejä, ja kuinka monen monta kertaa miehesi on illalla tullut kotiin niin ettei tie riitä!
  6. E

    Elämänlähde!

    Kyllä koulutetut ihmiset osaavat toimia myös sinun lapsesi kanssa. Koita jo ymmärtää, että sinä et riitä enää auttamaan lastasi. Ei sinun lapsesi ole ainoa kuntoutusta/terapiaa tarvitseva lapsi päiväkotimaailmassa!! Etkös itsekin ole perhepäivähoitaja? aika ristiriitasta, kun olet sitä...
  7. E

    Elämänlähde!

    tää on äärimmäisen kiinnostava keskustelu. Mä olen valitettavasti sitä mieltä, että elämänlähde olet kyllä kaksinaamainen, ja jopa valehtelet. Toisille puhut toista ja toisille toista. Kyllä sunkin pitäs kattoo peiliin, eikä esim syyttää maahanmuuttajia omista rahaongelmistas!Mene töihin, paa...
  8. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    jippiiiiiiiiiiii!
  9. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    Moikka, taas pikana vastailen..paino nyt 78 kg,eli tooosi hitaasti tippuu.. toisaalta ehtii tuo vatsanahka mukaan,eikä jäis ihan hirmusti sitä roikkuvaa nahkaa. sitä oli tuossa joku aika sitten,mut nyt selkeesti "vetäytynyt" :laugh: ihan hassua,miten on erikokoinen..kasvot on kuulemma...
  10. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA osa 2

    jumanskuikka mä painan 79,9!!!!!!!
  11. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    anu,ei voi olla totta :laugh: :laugh: voi äly noita sun mielihaluja :laugh: :laugh: :laugh: laita vaan uusi rimpsu tälle vuodelle,ja linkki tähän. mulle vaihdettiin redut 15mg;kun ei ole tarpeeksi paino pudonnut viime kuussa. Toisaalta hyvä,kiva jos alkaa taas tapahtua,toisaalta voi...
  12. E

    Immunologia A puuttuminen kokonaan - onko muita - kokemuksia?

    kaverin muksu sairastaa tätä,ja saivat joitain kertoja sairaalassa tiputuksessa sitä immunoglobuliinia..
  13. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    hih anu,vauvamasu siis löytyi :laugh: mä siirryn 15mg reduihin,paino ei laske vaikka kuinka syön 600-800kaloria/pvä. kauhiasti en ole liikkunut,mutta luistelemassa ollaan käyty 2-3x viikossa aina puolitoista tuntia kerrallaan,uimassa ja pulkkamäessä..eli sentään liikkunut enemmän kuin pari...
  14. E

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

    :flower: mä voisin kanssa liittyä joukkoon,olen jo yhdessä toisessa pinossa,mutta josko tästä saisi lisää puhtia :D Itsellä tavoite olisi 70 kg. Aloituspaino: 93,4 kg Paino nyt: 83 kg Aloitus 18.8
  15. E

    Uudenvuoden menu?

    mä olen silloin töissä klo 16 asti,joten ihan vaan nopeaa sapuskaa:) punajuurisalaattia,perunasalaattia,ranskalaisia,nakkeja,patonkia..
  16. E

    Miehelle tuli tauti..

    ihanavalo,meillä sama juttu!!!
  17. E

    Kaksplus-keskustelu: Lähtisitkö sijaisvanhemmaksi?

    kyllä,harkinnassa on ollut jo jonkin aikaa. Omat lapset alkavat olla jo hieman isompia,pitkä vauva-aika meidän perheessä on siirtänyt tätä ajatusta eteenpäin. Nyt meillä on 7v,4v ja 3v. Nyt jo varmasti jaksaisikin uuden tulokkaan kanssa,myös isomman lapsen. Mietityttää lähinnä se,että miten...
  18. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    morjensta :) meillä on ollut kaikenlaista hulinaa :) mä olin itse monta viikkoa todella kipeänä,sain lievän enterorokon ja sen jälkitautina jonkin bakteerin keuhkoihin..mutta nyt siis alkaa olla kunnossa,vaikkakin astmalääkitys ja kortisoni jatkuu vielä tehostettuna piiiitkään...
  19. E

    Luetelkaapa niitä palstan hörhömammoja.

    :attn: ilmoittaudun itse :) imetin pitkään,kantoliinailen,perhepeti,lapsentahtisesti koitettu elää :):) ja OLEN YLPEÄ SIITÄ!!!
  20. E

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    ellapuu.............93,4kg/163 cm........84,3kg/-1,5g.............70kg kirjoittelen myöhemmin,ei ehdi nyt.. paino ei putoa...prkl!!!

Yhteistyössä