Hakutulokset

  1. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas minkä ikänen sä oot? Paljon teillä on miehes kanssa ikäeroa? Pakko ei ole vastata jäi vaan mietityttöön. :)
  2. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas me on sovittu että parinm vuoden päästä voitais koittaa jos sais pojan. ja jos sitteki tulee tyttö ni viel kerkee iltatähden ku mä oon vasta 21 ja mies 27 :D
  3. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    wendy Onnea kakkosesta! Mä muistan itte kuinka paniikki se oli ku Viola oli 9kk ja Olivia ilmoitti tulostaan,hengissä selvittiin. :) Pieni ikäero on hyvä. :) Harmi vaan että raskausajasta ei ehdi nauttia juuri ollenkaan... :( Meille ei kyllä kolmatta tuu. :D
  4. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas mä alan epäilee meijän neuvolan tädin pätevyyttä jo. Olivia paino 5400g 5kk tarkastuksessa ja neukkutäti sanoi että 5 kertaa päivässä soseita ja jos yösyötöt jättäis pois että alkais nukkua ja sanoin että annan yöllä pulloa niin sano että "jospa tarjoisitki tuttia" ja sitte valittaa...
  5. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas meillä toi 2v herää aamu 6-7 ja nukkumaan sitä ei saa kirveelläkää ennen yhdeksää,ELLEI se jätä päikkäreitä pois... ja yötä ei nuku putkee edelleenkää Jane Ne onki sitte vanhoja taloja tai sitte ne o jossai syrjemmällä tai rupusemmalla asuinseudulla yleensä... :/
  6. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas meillä taas olivia nukkuu 19-07 vaikka tekisin mitä nukkuu yhdet pitkät päikyt ja kahdet ½h päikyt
  7. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Jane Espoosta en edes ajattele omaa asuntoa kun kolmiot kerrostalossa tältä alueelta on reilu 200-300 tonnia.... ja mä en muuta kerrostaloon. CommanderOnnea imetyksen jatkumiseen! :) Nelli Onnea NUUTTI!:heart: Olivia täytti lauantaina 7kk :) Repa Meillä on ikäeroa muksuilla 3päivää vajaa...
  8. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Kiitos tuesta! tillukas,jane ja repa:heart: Meillä oli syntymämitatju sen 2765g ja 49 cm niin mitenköhän pirussa vois ton kokosesta lapsesta tulla sitte 6kk neuvolaa mennessä joku 8 kiloinen? Oon monesti miettinyt että pitäiskö vaihtaa. Sanonu monta kertaa että joo rasvaa ruokaan 2...
  9. baby butterfly

    tammikuiset 2011, kaikki fb:ssa?

    Lumikuningatar Mulla taas kun oli sitä vaivaa senkin edestä ettei oikee koneella voinut olla... Endiivi JESTAS teilä on kookas tyttö! MEijän likka oli 6kk neukussa 65cm ja sanoivat jo että upeesti kasvaa pituutta. :D Meijän toinen ei ollu vuoden ikäsenäkään ton mittanen! Hurjaa miten isot erot...
  10. baby butterfly

    tammikuiset 2011, kaikki fb:ssa?

    Endiivi meillä ei ole hampaita näkösälläkään. Ja meillä oli esikoisen kanssa että piti olla ihan tosi sileetä ja mössöä se sose että meni alas ja tällä meijän Olivialla nyt sitten menee vaan bonan ruoat koska ne on tanakampaa ja hiukan rakeisempaa ruokaa... :) Piltit esim meillä työnnettiin ulos...
  11. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Kiitos Jane. Meillä stressataan tota kasvua vaan hurjasti kun likka syö kyllä hurjia määriä,mutta kasvu on alusta asti ollut sen 400g per kuukausi aina tähän asti. Syö aina hyvin,eikä koskaan oikeestaan ole sellasta päivää jolloin heikommin maistuis. jollai tietyllä aterialla vaan voi vähä...
  12. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Minnis meijän Viola on 2v ja sille on toi ticketin 80cm sopiva ja se on 86cm pitkä. toi ticketin 74 haalari menee vielä vaikka on vähä lyhyet lahkeet ja hihatki :D Ne on OIKEESTI reiluja. ja meillä tuli olivia ilmottaan tulostaan kun Viola oli 9kk. :) 1,5 tasan 3 päivää vajaa oikeestaa tuli...
  13. baby butterfly

    tammikuiset 2011, kaikki fb:ssa?

    Stani meillä on samat ryömimisyritykset,mutta istuen ei kyllä pysy,kellahtaa tosi nopsaan kumoon eikä kyllä ota vastaan yhtään... Meillä on Olivia 5810g ja 65cm ½v neuvolassa. :)
  14. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Repa kun meillä esikoinen 2v syö vähempi kun tuo pieni puolivuotias ja silti kasvua ei oikee tule sitten neuvolan mukaa tarpeeksi vaikka joka kerta on painoa tullu 400grammaa kuussa... Turhaa valittamista mun mielestä kun se ei ole sellasta pulskistumista ottanut mitä tunnutaa vaativan nykyää...
  15. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    tillukas joo se vasta näyttääki hassulta ku on tosiaa pieni kokonen ja kuitenki kehitys ihan ok. :D Meillä on moent kyselleet että "onpas hyvin kehittny motorisesti 3-4kuinen ja saanu korjaa että joo tää on kyl puoli vuotias. :D Meillä oli tytöt Viola 2v syntyessää 2770g ja 49cm ja Olivia oli...
  16. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    piti vielä kysymäni että hei muuten kuinka paljon teillä syö mukulat kerralla? Kun meillä on kamala valitus neuvolassa Olivian syömisestä kun on niin pieni. Syntyessään oli 2765g ja 49cm eli pieni jo sillon. JA likka vetää 1 pienen purkillisen lihasosetta 2xpäivä, aamupalaksi 1-1,5dl puuroa...
  17. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Meillä ei muute oo toivookaa mistää istumisista vielä ja suojaheijasteet kun nenällee kaatuis,puuttuu kokonaan,mutta kyllä se sieltä vielä tulee. ei ryömitä,mutta nytkytän hullunlailla kädet ja jalat ilmassa lentokoneen lailla ja kiljahdellaan. :) :heart: tuntuu ihan hassulta kun Viola oli...
  18. baby butterfly

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    heippa! onpas paljon tuttuja nimimerkkejä! pitkästä aikaa tulisin mukaan turisemaan. :) Meidän tyttö syntyi siis 27.1 vaikka la olisi ollut 2.2. Ei varmaan moni muista mutta mulla oli pitkään ennenaikasen synnytyksen riski ja olin vuodelevossa ja vauva meinasi syntyäkin sitten 30.viikolla,mutta...
  19. baby butterfly

    tammikuiset 2011, kaikki fb:ssa?

    moikka mä oon miettiny useestisitä tammikuisten fb ryhmää mutta sinne ei vissiin pääse ku ne jotka on alusta asti pitäny yhtä tyyliin? kauheesti ois kiinnostusta sinne päästä. meillä tammikuun 27pvä syntynyt tyttö :)
  20. baby butterfly

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    HEippa! Täällä ollaan yhdessä koossa! ja toi ei lähde tuolta sitten ikinä varmaan nyt ku lupa olisi. JOKA PÄIVÄ särkee ja supistaa ja synnärillä käyty näyttäytyyki mutta EI oo tuloillaan. Nyt on mieski ollu paljo koulussa,mutta huomisen jälkeen on vauvan syntymään asti kotona. En vaan pysty...

Yhteistyössä