Hakutulokset

  1. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Moikka! Meillä on pitänyt kiirettä, kun reilun parin vuoden kotonahengaamisen sijaan pitäis sekä äiti että lapsi olla hynttyyt yllä ja ulkona viimeistään klo 8. Yllättävän kivuttomasti on uusi arki alkanut sujumaan. Sen ekan päiväkotiharjoitteluviikon jälkeen Mii sai tietysti flunssan, ja...
  2. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Heipsan kaikille! Täällä vietetään hoitovapaan viimeistä viikkoa. Mimosa aloittaa päiväkodin maanantaina. Kivasta päikystä saatiin paikka, kävimme viime viikolla tutustumassa tiloihin ja täteihin. Mii tykkäs kovasti muista lapsista, mutta tätejä selvästi vieroksui. Mä olen ainakin ekana...
  3. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Heissan! Onnittelut Riksu- pienestä tytöstä! :) Kiva kuulla teistä, Misstra! Danjuska kyseli, kuinka mun Pariisinmatka meni. No sehän meni ihan loistavasti! Mimosalla oli niin paljon ohjelmaa, ettei ollut juuri ehtinyt äitiä kaipaamaan ja meillä oli ystäväni kanssa niin ihanaa...
  4. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Terve! Suli ne lumet sitten vihdoin, syreenissä on jo silmut auenneet hiirenkorviksi, raparperi ja sipulikukat puskevat kukkapenkistä kohta valoa ja nurmi on alkanut vihertää! Selvittiin siis talvesta! Ihanaa herätä aamulla siihen, kun aurinko paistaa sisään. Ulkonakin viihtyy jo useamman...
  5. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Hurjasti onnea cadillac ja marsu :flower: Mullaki synttärit tänää ja meidän 4. hääpäivä! Lapsesta asti synttärit on aina ollut se hetki, että NYT ON KEVÄT mutta tällä hetkellä en olis ihmeissäni vaiks nuo lumikasat tönöttäis pihassa vielä vappunakin. Sain sentää kukkia ja muutaman lahjan...
  6. U

    2 vuotiaat maalismasut

    Jee, uusi pino, kiitos Outius! Mekin oltiin tuossa 2-vuotisneuvolassa. Pituutta oli 91cm ja painoa 13,5kg, ei enää uskoisi että neiti painoi syntyessään 2320g! Isäänsä taitaa tulla pituuskasvussa, meidän suku on aika teletappikansaa. Kivasti meni neuvola, sitä etenkin terkka ihasteli kun...
  7. U

    Maalismasut 2009

    Moikka! Helmikuun viimeisiä viedään ja neiti täyttää perjantaina 2 vuotta! Ihan uskomatonta! Viikonloppuna on taas kovat kemut, perjantaina meille tulee kaverit kakkukahville ja Mii menee alkuillasta mummulaan yökylään niin aikuiset saa jatkaa juhlimista vähän myöhempään. Meillä oli ennen...
  8. U

    Maalismasut 2009

    Heipsan kaikille! Hengissä ollaan, vaikken olekaan saanut aikaiseksi kirjoitella. Toivottavasti kaikilla oli mukava joulu. Mimosa kasvaa ja kehittyy ihan hurjaa tahtia. Tuntuu, että viime aikoina on ne viimeisetkin vauvamaisuuden rippeet hävinneet ja neidistä on tullut osaava ja...
  9. U

    matkustus ja myöhäinen lento

    Me päästiin kentällä suoriks check-iniin ja ei siinä kauheasti ehtinyt mitään tekemään, kun päästiin jo koneeseen. Tyttö oli tietty väsynyt, mutta jaksoi liinasta kuikuilla uutta paikkaa ja ihmispaljoutta. Jos sun lapsi kävelee jo (meidän ei kävellyt tuolloin enkä viitsinyt laittaa konttaamaan...
  10. U

    matkustus ja myöhäinen lento

    Onko sulla kantoliinaa tai -reppua? Ihan ylivetoja vekottimia lentokentillä ja koneessa. Me lennettiin Thaimaan Phuketiin alkuvuodesta (tyttö oli 1v1kk), suora lento joka lähti iltakymmenen aikaan ja kesti reilut 10 tuntia. Muksu viihtyi hereilläollessaan telkkaa katsoen, pieniä eväitä...
  11. U

    100€urolla 25vuotis juhlat??

    Ei se nyt niin mahdottoman kallista ole tehdä vaikka pellillistä suolaista piirakkaa, iso kulho raikasta salaattia ja pari patonkia. Lisäks vaikka poppareita, makeannälkään marjamuffineita. Kyllä 100 eurolla saa 12 hengelle iltapalaa. Mitään ihmeempiä koristeita ei kannata ostaa. Hyviä...
  12. U

    Maalismasut 2009

    Hei! Käytiin eilen 1,5-vuotisneuvolassa. Keskikäyrää pitkin mennään painossa ja pituudessa, uskomatonta on ollut neidin kasvu siitä reilusta parikiloisesta nyytistä isoksi tytöksi! Mpr-rokote saatiin jo 1v3kk-neuvolassa ja nyt annettiin vain meidän itse hankkima A-hepatiittirokote. Terveeksi...
  13. U

    Millaisten tiedostojen tuhoutuminen koneeltasi olisi pahinta?

    Meillä sanoi edellinen kannettava *poks* ja siinä meni kaikki kuvat, poru tuli. Kokemuksesta viisastuneena meillä on nyt kuvat kolmessa paikkaa + parhaimpia teetettyinä ympäri pitäjää, joten sama toivottavasti ei tule toistumaan.
  14. U

    Olen hippi, kysy mitä haluat?

    Mitä musiikkia kuuntelet?
  15. U

    Maalismasut 2009

    Heipsan kaikille! Johan on kesä vierähtänyt, käyn kyllä viikottain lukemassa täältä teidän kuulumisia mutten ole oikein itse saanut aikaiseksi. Koko kesä ollaan menty ja viipotettu, mä olen niiiiiiin nauttinut helteistä ja tulen ihan surulliseksi jo ajatuksesta syksystä tai kylmästä talvesta...
  16. U

    mikä paras kesäbiisi 2010?

    http://www.youtube.com/watch?v=VHoT4N43jK8
  17. U

    Voisitteko seurustella/ottaa mieheksenne sivarin?

    Täällä yks kapiaisen tytär, jonka aviomies on sivari :wave: Isi on kapteeni arvoltaan ja tykkää miehestäni kovasti. Eikä mun mies ole mitenkään ''vajavainen'' tai auktoriteettikammoinen.
  18. U

    Maalismasut 2009

    Tuhannesti onnea Muty ja isosisko Seela! :flower:
  19. U

    G: Ällötyksiä naisessa

    Samat asiat ällöttävät sekä miehissä että naisissa: esim. paha luonne ja epäsiisteys.
  20. U

    Mahd halvat kihlat?

    Mulla maksoi kihlasormus useita satoja euroja, mutta vihkisormukseksi halusin pienen, ohuen, sileän kultaisen sormuksen ja se maksoi Kultajousessa 38 euroa vuonna 2007. :)

Yhteistyössä