Hakutulokset

  1. A

    Nauraako kaikki kun läski yrittää zumbata?

    Anna mennä vain! Mitä se muille kuuluu, pääasia, että itse haluat olla mukana ja ennenkaikkea, että nauttisit itse tunnista ja liikkumisesta. On täysin toisen ihmisen hölmöyttä, jos katsoo sinua siten, ettet muka kuuluisi saliin sellaisena kuin olet. Liikunta kuuluu kaikille ja jokaisen olisi...
  2. A

    Leikkikavereita 3v tytölle Tampereelta!

    Hei! Kerhoista löytyy sellainen kuin ´Pipariporras´, johon kuuluu kymmeniä äitejä eripuolilta Tamperetta ja lähikunnista. Heillä on erilaisia tapahtumia ja tapaamisia yhdessä ja pienemmissä porukoissa, joten lämpimästi suosittelen tuohon kerhoon liittymistä. Vaikutat siltä, että sopisit...
  3. A

    Happi vähissä

    Otapa yhteyttä johonkin keuhkotautien erikoislääkäriin, hän määrää sinulle hyvää "avaavaa" lääkettä. Uskon myös, että ihan tavallinen yleislääkärikin osaa auttaa sinua, kun kuvailet oireesi. Tuohon vaivaan löytyy kyllä apu, mutta lääkäriä siihen tarvitaan. Nyt vain mars nopeasti luuri käteen ja...
  4. A

    Mitäs mieltä olette tällaisesta (koulussa)??

    mm. Pelottavan pontson pitkä selostus valaisi asiaa hyvin, en jaksanut alkaa pitkää selvitystä kirjoittamaan. Tsemppiä asian laidan selvittämiseen, mutta siis mikään pakkohan ei tuollaiseen ole suostua, muistathan sen.
  5. A

    Mitäs mieltä olette tällaisesta (koulussa)??

    Perusopetus on Suomessa ilmaista eli ei ole laillista.
  6. A

    äh miten ota 9kk neitin istumista harjotellaan?

    "yhtäkkiä ne hitaimmatkin oppivat kerralla kaikki taidot :) Lapsesi aivan varmasti vähintään konttaa vuoden iässä :)" Minäkin olen kuullut monia tarinoita siitä, miten "hitaammat" oppivat sitten yhtäkkiä monet taidot nopeasti putkessa.
  7. A

    äh miten ota 9kk neitin istumista harjotellaan?

    Varpaiden maistelu ja "syöminen" selinmakuulla harjoituttaa istumiseen tarvittavaa asentoa eli jos lapsesi ei yritä maistella varpaitaan, ala "voimistella" hänen kanssa ja tee kyseistä liikettä leikin varjolla lapsesi kanssa silloin kun hän makaa selällään. Ja kyllähän neuvolasta varmasti...
  8. A

    Raskauspahoinvointi - kokemuksia?

    Tuohon pahanolon henkiseen puoleen minulla on kyllä voimakas mielipide: yritin vaikka mitä, olla töissä / olla sairaslomalla, tavata ihmisiä/ olla yksin ja levätä, liikkua/ olla liikkumatta, syödä pieniä määriä vähän väliä/ syödä pieniä määriä vähän harvemmin/ olla syömättä pariin tuntiin tai...
  9. A

    Raskauspahoinvointi - kokemuksia?

    Nyt on pakko "huutaa", mutta TIEDÄN TASAN TARKKAAN TUON OLOTILAN !!! Juuri noin: ihan kuin loputon oksennustauti ja 24/7. Olen pahoillani, voin toivottaa vain tsemppiä miljoona kiloa :hug: Mikään ei varsinaisesti auttanut, vain lepo, eikä sekään sitä mitenkään poistanut, mutta jos tein esim...
  10. A

    Kyllä tuo mun mies on paras mies:)

    Olet onnekas ihminen. Kateeksi suoraansanoen käy, sillä meillä ei puhettakaan, että autettaisiin edes päivällä esim. vaipanvaihdossa tai syöttämisissä, ellen pyydä. Hyvää ensimmäistä joulunodotusta pikkuiselle!
  11. A

    Saan yhtäkkiä tänään sikarokotteet kahdelle lapselleni, MINUA PELOTTAA!

    Minun 10 kk ikäinen tyttö sai eilen aamupäivällä ja eilen ei tullut mitään oireita, tyttö oli ihan pirteä ja iloinen oma itsensä. Tänä aamuna, kun heräsi klo 8 maissa, hänellä oli kuumetta 37,2 ( eli pepusta mitattuna 37,7) ja oli selvästi vähän nuutunut. Söi normaalimäärän äidinmaidonkorviketta...
  12. A

    Te, jotka inhoatte miehenne ex-vaimoa / ex-miehenne nykyistä

    Ap:lle: Jos haluat kirjoitella kyseisestä asiasta privana, antaa palaa vaikkapa tännepäin.
  13. A

    Kuka tykkää Robbie Williamsin uudesta Bodies- kappaleesta?

    Juu, eiköhän sillä miehellä ole massi jo aika pullea :D
  14. A

    Kuka tykkää Robbie Williamsin uudesta Bodies- kappaleesta?

    Minä! Olin katsomassa tämän viikon tiistaina elokuvateatterikonserttia ja pidin äijästä ja musiikista taas kovasti. Nyt sitten vain odotellaan, että uusin levy tulee myyntiin =)
  15. A

    Kakkutaiturit hohoi, ostin marsipaanipötkön, miten sitä "työstetään"?

    Katso ohjeita vaikkapa Kinuskikissa -bkogista, siellä vastaukset kaikkiin kysymyksiisi ja kuvat myös!
  16. A

    35+ äidit

    Olkkis: meillä myös loppuivat mahavaivat n. 2kk ikäisenä, kun lopetin cuplatonin käytön. Olin ihmeissäni, mutta toimi :) SarppaV: Onnea isolle pojalle! Neeanäiti: Mukavia kuulumisia sieltäkin päin :) Meillä ihan normaalia vauva-arkea, joten en sen kummemmin jaksa ryhtyä...
  17. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tuo ihme kasvohymiö tuli jostakin, sitä en tarkoittanut siihen.
  18. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    aanah: Me kävimme niskapoimu-ultrassa yksityisellä ja sitten kävin rv:lla 16 vielä todella arvostetulla yksityislääkärillä ultrassa, joka sanoi, ettei kyllä näe tärkeimmissä merkeissä mitään omituista, jotka viittaisivat vakaviin kehityshäiriöihin. Siksi tosiaan en mennyt lvp:oon, vaikka sitä...
  19. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi viinirypäle, miten karmea kokemus sinulla lääkäristä. :hug: Voimia jatkoon!
  20. A

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Aanah: En jaksa nyt alkaa kirjoittamaan koko tarinaamme, mutta meidän riskiluku oli siis 1: 75 enkä mennyt punktioon, koska pelkäsin keskenmenoa niin hirveästi. Niskaturvotus oli 0,6 vai 0,7, jompikumpi . Eli päätimme miehen kanssa, että ultrat saavat riittää. Niinpä me kävimmekin melko usein...

Yhteistyössä