Hakutulokset

  1. E

    Paikkakuntagallup

    Porissa ollaa. :wave:
  2. E

    onko muita - 83 odottajia?

    Ai niin! Satakunnasta olen. Vielä en tiedä kumpi tulee vaikka olen jo 3 kertaa ollut ultrassa....kuulemma pikkuisella oli aina jalat ristissä ettei sinne jalkoväliin päässy näkemään. Epäilen kumminkin etteivät vain suostuneet sanomaan. Mutta ei se mitään, pääasiassa että kaikki on kunnossa :)...
  3. E

    onko muita - 83 odottajia?

    Tässähän sitä ollaan, vuosimallia 83. Esikoista odottelen ja huomenna alkais rv 25 =)
  4. E

    maalismasu listassa olevat?

    En pääse kirjoittamaan sivustolle?? :( Uusi maalismamma olisin. LA 7.3.2009 ja esikoinen tulossa :heart: :heart: :heart: =)
  5. E

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Heippa!' Olen uusi maalismamma! Essikoista odottelen ja LA on 7.3.2009 :heart: :heart: :heart: vielä ei tietoa kumpi tulee :)
  6. E

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Heippa! Esikoista odottelen ja LA 9.3.2009 :heart: :heart: :heart: Jännää, vielä kun en tiedä kumpi tulee! =)
  7. E

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 1.

    Heippa! En ole oikein kerennyt käymään sivustolla mutta jospa nyt yrittäisi ehtiä. =) Esikoista odotan ja LA on 7.3.2009 :heart: :heart: :heart: Vielä en tiedä kumpi tulee.
  8. E

    Asuuko KUKAAN enää vuokralla?

    Me asutaan kans vuokralla...mun vanhemmat on sen verran vanhoja jo ja rapakuntoisia että ne muuttaa kohta kauniista rintamamiestalosta pois ja se jää miulle perinnöksi. Siksi ei viititä miehen kans ostaa omaa taloa kun vuokralta on niin kätevä lähteä pois...tosin tässä on joitakin huonojakin...

Yhteistyössä