Hakutulokset

  1. Denina

    Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

    Minä 40 ja mies 36, olen siis "puuma" nainen :p
  2. Denina

    Mun mies ei IKINÄ antais ostaa lapsille 150€:n haalaria.

    Minä en itse ostaisi noin kallista talvihaalaria lapselleni joka on nyt alle 2v.
  3. Denina

    Vuoden 2008 hoidoista plussanneet vauvalliset :)

    Taalla poika on jo 10,5kk. Konttaa, kavelee tukia pitkin, hampaita on 6kpl. Komentelee minka kerkiaa ja on aivan ihana vilperi :heart: Ei puhu, paitsi osaa sanoa kakka :D Nayttaa kylla jos joku asia ei miellyta, yleensa poika on onneksi isoa hymya! Imettamisen lopetin pojan ollessa 8kk...
  4. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Meille syntyi poika 30.11-08. klo:02.08. Paino 3800g ja pituus 49cm. :heart: Vauva syntyi rv 39+4. Laskettu aika oli 3.12. Synnytys kaynnistettiin korkean verenpaineen takia. Kaynnistys aloitettiin jo tiistaina 25.11, mutta poika syntyi lopulta sectiolla la-su yolla 30.11. Eli synnytys...
  5. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea tyttövauvan johdosta Raitis ja Matti! :flower:
  6. Denina

    Äitiyspäivärahan verotus

    Mulla tulot tosi pienet joten kävin muuttamassa verotusta. Veroa menee nyt äitiysrahasta vain 8% Eli käykää verotoimistossa muutamassa vero% jos ei ole ollut tuloja kauheasti. Tarvitsevat tiedot mitä olet jo ansainnut ja mitä tulet saamaan etuisuutta, eli äippärahaa. Kertovat verotoimistossa...
  7. Denina

    Vaunut, jotka mahtuu ratikkaan?!?!

    Kaikki vaunut on ainakin noin 60cm leveät, sillä muuten eivät ole turvalliset. Näin sanoi yksi vaunualan erikoistuntija. Tiedä sitten...
  8. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervetuloa kaikki uudet plussanneet! Onnea kaikille jo synnyttäneille! Kotosuomessa ollaan, eikä ongelmilta olla vältytty. Sokerirasitustestit oli ok, vaikka kiloja kertynyt raskausaikana 20kg. Mutta mutta...virtsassa proteiiniia, RR korkea, vannemaista ylävatsakipua, turvotusta....arvaatte...
  9. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onnea plussauksesta uudet ja tervetuloa! :flower: Raitis: Tsemppia tenttiin, minakin olen sh amk (sis-kir). Eli meita hoitsuja on taalla enempikin vissiin :p Tutut kiusaavatkin etta ei mun synnytyksessa ole ketaan paikalla, katilotkin jattaa oman onnensa nojaan kun olen kerta hoitsu...
  10. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Sorry, ei oikein toi lainaus onnistunu vaan meni siniseksi koko minunkin teksti....
  11. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Marica: Mulla ollut istukka osaksi kohdunsuulla ja yhdynta on ollut kiellettya koko raskauden ajan. Nyt rv26+0 :whistle: Kannattaa tosiaan varoa ettei ala vuotamaan verta, mulla alkuraskauden aikaan oli vuotoa ja olin 3viikkoa taysin levossa. Silloin kun tein jotain vahankin raskasta, esim...
  12. Denina

    Onko täällä sellaisia jotka muistaa yhtyeen nimeltaä Tanna?? Siis ihan kotimainen on tuo.

    Kylla muistan! Olen ollut keikallakin. nyt ei vaan tule mieleen yhtaan biisia....
  13. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Maijamamma: Veikkaisin etta asut Bulgariassa. Meniko pahasti vaarin? Meidan haat oli kaukana my big fat greek wedding juhlista. Ihan maistraatissa vihittiin ja sitten ravintolassa syotiin kreikkalaisittain mezeja ja leikattiin kakku. Myohemmin kun vauvakin on syntynyt niin pidetaan...
  14. Denina

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    anjamarita: Talla kreikassa suurin osa nimista on s-loppuisia, seka etu- etta sukunimet. Teidan sukunimi on minusta jotenkin kreikkalaisen oloinen :D Ihanaa kun noi kaikki teidan nimet tosiaan tarkoittaa jotakin. Kreikassa miesten nimet loppuu s-kirjaimeen, naisten ei. Myos sukunimesta...
  15. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tervetuloa kaikki uudet mukaan :wave: Sopoja massukuvia teilla. Itsella on myos jo iso massu, ihan poikamaha on kuulemma ja poikahan meille on tulossakin. Viimeksi tanaan oli ultra jossa asia todettiin. =) Ulpikselle kestamista, mutta kaikkihan on vain vauvojen parhaaksi, joten eikohan...
  16. Denina

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Ihanaa varmasti saada pikkuinen tuhisija vihdoinkin maailmaan ja kotiin! Anjamaritalle kiitoksia synnytyskertomuksesta ja tsemppia tulevaan. Ja onko sun mies kreikkalainen? (uteliaana kysyn...) Keitas kaikkia taalla on ulkomailla oleskelevia ja missa pain maailmaa olette? Iida-Liina on...
  17. Denina

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnea Hannah ja Anjamarita perheenlisayksesta! :flower: Iida-liinalle tsemppia tulevaan! :wave: Taalla +38astetta varjossa, huh! Massu kasvaa ja potkutkin tuntuu jo :D Jopa mies tuntee potkut kun on kasi tai korva vatsan paalla. Ihanaa! Nyt ei tarvii juosta ultrassa taman tasta vain...
  18. Denina

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Onkohan taas huhuja ja subwayn mustamaalaamista....ruokamyrkytys yleensa ei iske ihan noin akkia. Taitaa olla jostakin muusta kysymys. Ois varmaan ollu lehdessakin.... Mutta suomessahan on ollut tosi paljon epidemioita ympari maata, eli ei kannata ulkomailla niin pelata syomisia, kylla siella...
  19. Denina

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Metsatonttu: Taisi olla siella apteekissa joku tyohonsa kyllastynyt ihminen toissa, tai mista sen tietaa jos vaikka kyseinen henkilo on pitkaan yrittanyt lasta siina onnistumatta ja nyt on sitten raskaana olevat muistuttamassa... Ei koskaan tieda mita kaikkea ihmismieli sisaansa katkeekaan...

Yhteistyössä