Hakutulokset

  1. vanette

    Vertaistukea?

    Miten tän jaksaa? Erosin neljä vuotta sitten, edellisen miehen kanssa kaksi lasta, nyt nykyisen kanssa yhdessä kolme vuotta ja tammikuusta asti yritetty lasta, ei näy. Turhauttaa ja en tiedä kenelle voisin puhua. Muita samassa tilanteessa?
  2. vanette

    Jätättekö lapsenne yksin autoon?

    En ole jättänyt enkä jätä.
  3. vanette

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mies 29v., mie 23v., yksi lapsi 8kk ja yhdessä oltu n. 2v.<br><br>
  4. vanette

    Vanhemman menetys

    Mun isä kuoli 5 vuotta sitten liikenneonnettomuudessa, eli siis todellakin yllättäen. Olin juuri saanut ajokortin, viimeinen tenttiviikko lukiossa meneillään ennen lukulomaa ja kirjoituksia, äiti ja isä viettivät 30-vuotishääpäivää edellisenä vkonloppuna... Paljon jäi kesken ja sanomatta ja...
  5. vanette

    Pino yli 80kg painaville...

    Täällä olis vielä yksi pallero =) Elikäs pituutta on 163cm ja painoa tällä hetkellä 90kg. Pisteitä olen laskenut nyt reilun viikon ja lähtöpaino oli 92kg. Hieman ennen synnytystä painoin 97kg ja silloin päätin, että mä en halua mennä yli sadan kilon, että sitä ennen on tehtävä jotain. Nyt sitten...
  6. vanette

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Ai täällä on tämmöinenkin, pääsisiköhän vielä mukaan? Oon nyt viikon mennyt pisteillä ja painoa lähtenyt 1,5kg, eli normaali eka viikko. Mulla sitä painoa olisi pudotettavana ainakin semmonen 20kg, ei taida "kohtalotoveria" olla? Oon aikasemmin käynyt ihan ryhmässä 10viikkoa ja sillon lähti 8kg...
  7. vanette

    Jos vedet menee...

    Mulla meni vedet rv40+2 ja soitin sairaalaan ja siellä sanottiin, että kun supistukset eivät ole vielä alkaneet, niin voin olla kotona, kunhan tulen sinne vuorokauden sisällä. Menin kuitenkin jo 3 tunnin kuluttua, koska oli niin kovat supistukset ja siitä sitten 6 tuntia, niin tyttö syntyi :heart:
  8. vanette

    miten asutte?

    Mie, mies, tyttö 5kk ja kissa; rivitalon pääty, 1 tasossa, 3h+k+s, oma. Niin ja neliöitä 80.<br><br>
  9. vanette

    Kauanko

    Häät on elokuussa ja siinä vaiheessa on yhteistä taivalta takana suunnilleen vuosi ja kaksi kuukautta.
  10. vanette

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    Vispipuuro, jäätelö, appelsiinit.
  11. vanette

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Täällä lohjalainen '83 äippä, tyttö 3kk 2vko :heart:
  12. vanette

    lapsemme kuoli synnytyksessä

    Lämmin osanotto :hug:
  13. vanette

    -06 SYNTYNEET

    23.3.2006 tyttö :heart: rv40+2 3170g 49cm pipo 33,5
  14. vanette

    millä rv synnytit?

    40+2
  15. vanette

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Tyttö 3170g 49cm rv40+2 4päivää sairaalassa
  16. vanette

    Mahduitko vanhoihin vaatteisiin sairaalasta koitudutta?

    Mie mahduin, 3kiloa oli jäljellä niistä 13kilosta, jotka tuli raskauden aikana. Nää kilot on tullu tässä parin kuukauden aikana, että nyt ei taas mahdu :D Yllätyin kyllä, kun niin paljon jäi sairaalaan niitä kiloja.
  17. vanette

    Onko teillä lapsia useamman miehen kanssa?

    Näistä kirjoituksista saa jotenkin sellaisen käsityksen, että mitä lyhyempi seurustelu takana ennen raskautta sitä todennäköisemmin suhde päättyy eroon. Miten ihmeessä sellainen voisi olla mahdollista? Kukaan ihminen ei voi toista tuntea täysin ja niitä yllätyksiä voi tulla vastaan vielä vaikka...
  18. vanette

    LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

    Mulle sopisi periaatteessa mikä päivä vain ma-pe väliltä, mutta autoa ei ole päivisin käytössä, joten tästä Ojamolta en pitkälle kyllä pääsisi. Auton voisin kyllä saada, kun miehen kanssa sopisin etukäteen tai sitten hakisin oman autoni äipältä. Annan siis jonkun toisen päättää päivän ja ajan :D
  19. vanette

    synnytyksenkeston määritys...

    Mulla laskettiin siitä kun supistukset alkoi olla säännöllisiä. Yhdeltä päivällä menin sairaalaan kun kymmeneltä aamulla meni lapsivedet ja kolmelta alkoi olla supistukset säännöllisiä. Tyttö syntyi seitsemältä illalla ja papereihin merkittiin synnytyksen kestoksi 4tuntia sisältäen...
  20. vanette

    mies laukeaa liian nopeasti

    Meillä oli tuota samaa ongelmaa, joten mies puhui lääkärille tuosta. Lääkäri määräsi siihen jotain lääkettä, jonka nimeä en nyt muista. Lääke on tosin kallis, 4tablettia maksoi reilu 55?. Vielä ei ole päästy kokeilemaan auttaako ne, koska en tykkää seksistä kuukautisten aikaan...

Yhteistyössä