Hakutulokset

  1. M

    Täydelliset Naiset!

    Vieläkö oot muukana? Pysy vaan =) Mullakin on uusia kesäkiloja pudotettavana, joten pudotellaan yhdessä! Äläkä vertaa itteäs meihin muihin, mä en ainakaan paljon sua edellä oo, 77 kiloa oli tänä aamuna.. Mun on pakko uskotella ittelleni, että sen on pakko olla myös turvotusta, vaikka ihan ehtaa...
  2. M

    Täydelliset Naiset!

    Daaria, mulla oli just samaa! Ja onnistuin sit haalimaan monta monta ilokiloa.. Nyt oon tsempannu ja yrittäny olla kohtuudessa ja oonkin saanu vähän taas tiputettua.. Ketoosia mäkin harkitsin, mutta en vaan jaksanu. Se on kuitenkin niin säntillistä, että nyt en jaksa stressata.. Mulla on nyt...
  3. M

    Täydelliset Naiset!

    Mä oon tän alkukesän aikana keränny 6 kiloa takaisin sen sijaan, että olisin niitä pudottanut!! |O |O |O NYT TÄMÄ AKKKA OTTAA ITTEÄÄN NISKASTA KIINNI!!!!!! Olkoot vaikka mikä kesä, mutta hitto vie, nyt tää viimenen kymppi saa lähteä AAAARGH. Jos ei mitään syötäväksi kelpaavaa oo...
  4. M

    Täydelliset Naiset!

    Niin ja joo, mulla on 4 vee ja pian 3 vee ja meillä on kummatkin uhmassa! Pienemmän uhma on vieläpä niin suloista tuon isomman rinnalla, joka on tosi jästipäinen.. Tsemppiä vaan ja PITKÄÄ pinnaa! Kyllä se sitten taas helpottaa, siihen pitää vaan muistaa uskoa.
  5. M

    Täydelliset Naiset!

    Moikka Daaria ja kiva, että reissussa oli mukavaa! Joo yrittelen mennä vähillä hiilareilla, mutta ratkeen jatkuvasti.. Nyt oon ollu vielä jotenkin huonovointinenkin koko ajan jotain pientä maha kipee, pää kipee, flunssainen olo tms. pientä koko ajan vuorotellen.. En oo jaksanu oikein...
  6. M

    Täydelliset Naiset!

    Onkohan meidän ketju jo kuollu.. Vai vieläkö elvytetään? Mä oon ollu kesätauolla, alkoi motivaatio kadota kokonaan, niin pidin taukoa. Nyt on taas hyvä fiilis ja muutaman viimeisen kilon karistus menossa! Mitä muille kuuluu?
  7. M

    Täydelliset Naiset!

    Täällähän minä =) Oon välillä käyny kurkkimassa, mut kaikki on ollu niin omilla teillään, niin en oo viitsiny sitten mitään kirjotella kun ei mitään erikoista kuulukkaan =) No, nyt oon viikonloppuna vähän herkutellu, eilen käytiin pitsalla ja tänään söin irtsikoita, mutta huomenna taas paluu...
  8. M

    Täydelliset Naiset!

    Voi anouk kun sä oot pikkunen! Mä en edes haaveile tuosta vaatekoosta.. Liikunta on kyllä varmasti tosi hyvä muokkaaja, mä oon vaan niin huono, crossaan ja lenkkeilen mielelläni, mutta pitäis sitä vissiin tehdä muutakin että alkais näkyä kropassakin.. Bloodis, oikeesti kannattaakin huolehtia...
  9. M

    Täydelliset Naiset!

    Daaria jo ehti valaista ketoosista, joten siinähän tuo lyhykäisyydessään on :D Mun oma kokemus ketoosista on juurikin tuo, että mitään ei tee mieli, eikä oo oikein nälkä. Mä tunnun pääsevän helposti ketoosiin, mutta ei oo ehkä kauhean hyvä mulle kun mulla tosiaan rupeaa sitten menemään kalorit...
  10. M

    Täydelliset Naiset!

    Voi jestas!! Tänään mä sitten uskaltauduin puntarille :D Mä niin pelkäsin, kun jossain vaiheessa mässykautta näytti 76 ja vielä senkin jälkeen jatkoin herkuttelua.. Niin ajattelin, että saan kunnolla taas repiä, että saan takaisin sinne alle 73een.. Tänään sitten tutisevin jaloin astuin...
  11. M

    Täydelliset Naiset!

    Moi!! Anteeksi, en ole tahallani kadonnu, mulla on vaan ollu hässäkkää! Mutta parasta, menee taas hyvin!! Ketoosissa oltu pari päivää, puntarilla en oo uskaltanu kaydä, mutta ehkä aamulla uskaltais.. Jos ei olis ihan hirveästi jääny pysyväksi mässykauden kiloja.. Ja nyt oon ottanu...
  12. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Daaria, Onnittelut tavoitteeseen pääsystä!! En suuttunu, kiitos tsempeistä, mutta oon edelleen väsähtäny. En osaa oikein jatkaa enkä ryhtyä mihinkään. Mun ois pitäny tehdä niinkun Sannuliikin, eli ekan tavotteen jälkeen pitäytyä siinä jonkin aikaa, nyt väsähdin koko hommaan niin, että ekakin...
  13. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Mulla menee perseellään taas vaihteeksi.. En tiedä miksi tää aina tulee, ensin iske väsy ja masis, sitten herkuttelu, jonka aikana ei oo millään mitään väliä.. Luulin selvinneeni hyvin reissusta, mutta sitten se oli menoa taas.. Nyt en oo käyny puntarilla enkä kirjannu mitään ylös. Oon syöny...
  14. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Reissu tehty!! Ja mukavaa ja nautinnollista oli. Kilojakin tuli taas mukaan, mutta luulen, että on turvotustakin kun on paljon istunu jne. Ja mitäpä sitten vaikka olis silkkaa läskiä, oon ainakin nauttinu! :D Hyvillä mielin tästä jatkan, ajattelin syödä melko vähähiilarisesti, mutta en...
  15. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Sä kyllä Daaria tunnet mut ihan oikein.. :hug: Enkä loukkaantunu, ihan asiaa puhuit. Enkä aio teitä jättää! Kyllähän mun täytyy sit kirjoitella kuinka mun ylläpito sujuu =) Oikeesti, tää ketju on ollu yllättävän tärkeä. Tää on eka missä kirjottelen ja ainut kerta kun oon onnistunu...
  16. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Onko muillakin ongelmia päästä tänne? Lataa ja lataa vaan sivua ja sitten menee kaikki valkoiseksi.. Nytkin piti yrittää monta kertaa ennen kun pääsin. Mantelileipä oli hyvää! Oli ihanaa syödä maksamakkaraa pitkästä aikaa! Mutta ihmeellistä, söin eilen tosi karpisti, varmasti jäi...
  17. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Mä en oo päässy kirjautumaan! Ja nyt kun pääsin, niin en ehdi enää kirjottaa kun pitää mennä laittaa välipalaa lapsille. Nyt aion kokeilla niitä Daarian mainostamia mantelileipiä ja jos ne ei oo hyviä, niin sit sulatan täysruissydäntä pakastimesta! Eli mulla ei niin nostanu mielialaa...
  18. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Voi bloodis, harmi ettei mies ymmärtäny. Toisaalta sulla on nyt varmaan mukava olo kun ei tullu liikoja herkuteltua. Ja ihan ymmärrettävästi oot herkillä, mies on ihan hyvä purkukanava kun ei liiallisuuksiin mee :hug: MOI Anouk! Kiva kun oot palannu ja ihan uudella aksentillakin :D...
  19. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Heh, en huomannukkaan, että näin samaan aikaan ollaan Daarian kanssa liikkeellä :laugh: Mutta tytöt, ei sitten mitään övereitä!! Hallittu loma..
  20. M

    Tulevat Täydelliset Naiset !!

    Daaria, mulla on ihan samat mietteet!! Mun mielestä olis hyvä pitää vähän "lomaa" tarkkailusta, mutta ei mitään viiden kilon ähkymässyjä!! Käydään täällä kirjottelemassa, ettei totuus ihan unohdu ja palataan maanataina ruotuun! Uus ketjukin vois olla kiva piristys! Mitä mieltä Bloodis...

Yhteistyössä