Hakutulokset

  1. Terter

    Lahtelaiset!

    Mielikuva, kävin jo katsomassa viime su sitä Sinkkuelämää 2. =D Mut kuitenkin Otto on jo "iso poika", ei kai päästetä vauvakinoon.
  2. Terter

    Lahtelaiset!

    nti, kiva että löytyy toisia Riihelässä asuvia äitejä. Vaikka oon ujo(?) ja saamaton menemään jonnekin muita äitejä tapaamaan. Ehkä johtuu siitä, ku kommunikointi tapahtuisi papereilla, ellei joku osais viittoa?
  3. Terter

    Lahtelaiset!

    Huopatassu, voi harmi. Mut ristiäiset on kuitenkin tärkein ja mukavin tapahtuma! =)
  4. Terter

    Lahtelaiset!

    HUOM! :attn:
  5. Terter

    Lahtelaiset!

    Meillä kotona olisi me&i kutsut lauantaina 24.4. klo 14..Kiinnostaako ketään tulla shoppailemaan lasten vaatteita tai itsellesi vaatteita? =D
  6. Terter

    Lahtelaiset!

    Niin...hmm järjestääkö kukaan me&i- tai jotain kutsuja, niin tulisin paikalle, jos vaan ehdin/uskallan/jaksan.. Ku tuo me&i-esittelyyn meno kiinnostais minua, mut en käyny vieläkään..olen saanu vain muutamia me&i vaatteita pojalleni äidiltäni.
  7. Terter

    Lahtelaiset!

    Platina, jep. Törmättiin aiemmin irc-galleriassa. Mun tunnus on vielä siellä, mut en käy kovin paljon siellä, kai kerran kuukaudessa. Ei siellä kukaan naputtele minulle enää. Mutta facebookissa käyn melkein joka päivä. =D Joo, voitaisiin tehdä treffin, kunhan löytyy sopivaa aikaa ja paikkaa. =)
  8. Terter

    Lahtelaiset hoi!

    :D
  9. Terter

    Lahtelaiset!

    Mielikuva, hei vaan. Mielestäni ettei Riihelässä ole neuvolaa, mutta silloin ku odotin Ottoa, kävin tuolla lähellä Kasakkamäen neuvolaa, ihan lähellä on. Äiti-vauva kerho on kyllä siellä siellä missähän se onkaan. Petsamonkadulla?? En oikein tiedä/muista miten tai milloin. Mutta neuvolasta kai...
  10. Terter

    Lahtelaiset!

    Tervetuloa vaan tänne Riihelään. Joo, asun täällä erviänkadun puolella, tuntuu että täällä on ihan rauhallista. (tai mistä voin tietää, sillä olen kuuro. :laugh: ) Ainakin näkökulmani näyttää siltä että on kiva paikka, kun leikkipaikat on sisäpihalla eikä tien lähellä. Kyllä täällä löytyy...
  11. Terter

    Lahtelaiset hoi!

    Joo voidaan kokeilla, jos vaan uskallan tulla paikalle(sillä olen varmaan ainoa kuuro äiti porukassa) ja löytyy sopivaa ajankohtaa, jottei tule muita sovittuja menoja.
  12. Terter

    Lahtelaiset!

    Heips, täältä riihelästä löytyis meikäläinen, 3v poika. Avomies on. Olis kyllä kiva saada uusia ystäviä, mutta oon niin laiska aloittamaan jotain. Olen vaan saamaton?? Höh. Pitäis ryhtyä johonkin ja keksiä kivaa tekemistä.
  13. Terter

    Lahtelaiset hoi!

    Heips. Kiinnostais, mut tuntuu ettei se toteudu aina.. =(
  14. Terter

    Rakas isäni

    Unohtui mainita myös, että jouluaatto alkoi ihan ok, mutta illalla ikävästi. Saatiin soiton, että isääni viedään ambulanssilla phks.lle, alettiin itkeä ja pelätä pahinta. Mutta onneksi ei tapahtunu mitään vakavampaa, isäni palasi oman kotikunnan terveyskeskukseen seuraavana päivänä elikkä...
  15. Terter

    Rakas isäni

    Tällä hetkellä isäni pystyy syömään itse. Mutta kommunikointi vielä vaikeata. Isäni joskus yritti sanoa tai näyttää käsillään mutta heti kyllästyy/tympii jos ei häntä ymmärretä. Mietin että pitäis hankkia jostain sellaista kuvakansiota, minkä avulla vois "keskustella" yhdessä. Olin ehdottanut...
  16. Terter

    Rakas isäni

    Isällä alkoi kuntoutus, nyt on edes parempi kuin alussa. Mut on nyt siirretty hänen kotikunnan terveyskeskukseen. Isä ei ihan puhu vielä, mutta saa selville kyllä kumpaa hän tarkoittaa kyllä tai ei. Nenäletku (ruokaletku) on kuulemma otettu pois, nyt pikkuhiljaa voi syödä. (äiti kertoi)...
  17. Terter

    Rakas isäni

    Kiitos viesteistä. Mutta odottelen milloin isäni pääsisi kuntoutumaan. Tuntuu pahalta nähdä isääni noin, en tiedä ymmärtääkö minua mitään? Kuinka teidän tuttavien/sukulaisten kuntoutuminen kestää? Toivon että isäni saisi jonkin ihmeen parantuakseen!! :heart: isä :heart:
  18. Terter

    Rakas isäni

    Isäni sai aivoinfarktin. Oikeapuolinen halvaus, ei puhu yms. Se järkytti minua, jouduin ottamaan viikoks sairauslomaa. Haluaisin tietää teidän kokemuksista. Onko tuttavasi/sukulaisesi toipunut siitä infarktista? Miten kommunikointi? yms.. Poikani on rakas papalle, poikani ihailee pappaa...

Yhteistyössä