Hakutulokset

  1. P

    alkuraskauden keskenmenosta

    no kun tein testin (toisen) tuossa lauantaina (pissa oli rakossa ehkä 2tuntii), ei näyttäny kumminkaan mitään vahvaa plussaa, mutta ehkä sellainen TOSI TOSI haalee viiva tuli..
  2. P

    alkuraskauden keskenmenosta

    mä epäilen tässä että sain keskenemenon (viikkoja ois ollu 6+) pari päivää sitten. mulla on tammikuussa 2009 sektiolla leikatt tyttö, ja nyt sitten olis ehkä pieni mahdollisuus ollu että olisin ollut raskaana (omaa tyhmyyttä sekä vahinkoa). mistä tiesitte että se on keskenmeno? jos siis ei...
  3. P

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA!!~

    en tiiä muistaako täällä enää kukaan mua, mutta ajattelin tulla ilmoittamaan: eli käynnistykseen maanantaina 26.1.2009 menin 8.00.. suppareita tuli viiden minuutin välein kun mentiin ja laitettiin käyrille, mutta en tuntenu supapreita juuri ollenkaan. katseltiin tilannetta vähä aikaa...
  4. P

    Helmimasut 2009 ~Joulukuussa~

    mä taidan jättäytyä tästä porukasta pois, kun ei vaan yksinkertaisesti ehdi täällä käydä lukeen ja kirjoittelemaan mitään.. kaikki on kumminkin hyvin, masu kasvaa, vauva voi hyvin ja maha on kauheen alhaalla jotenkin.. suppareita tulee vähänkin kävelessä... t.pia, tytti 10/06, nökö 30+5
  5. P

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    kauheena taas tullu tekstii, kun ei eilen ehtiny käydä lukeen, kun päivä oli niin ihana. tässä meän eilistä päivää: herättiin koko porukka 7.55 (ukonn ois pitäny 7.00 olla töissä .), onneksi pomo sen verran kiltti, että oli vaan naureskellu ku ukko soitti sille vähä jälkeen kahdeksan ja meni...
  6. P

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    meillä sitten tapeltiin eilinen päivä ja yökin ukon kanssa. mä en voinu yöllä nukkua ku alko ihan sikana särkeen selkää ja jonkin verran mahaa, vissiin harjoitussupistuksia (mulla kun harkka suparit esikoisen aikaankin tuli vaan selkää).. no niinhän siinä sitten kävi, että nukkumaan...
  7. P

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    pikaseen tulin lukemaan ja kirjoittamaan kuulumisia.. karvattomalle koiralle onnittelut!! täällä tulee tänään täyteen hurjat ;) 21v.. jee jee jee.. kauhee vessa hätä tullu koko ajan, ja pitää vähä väliä rampata tuolla vessan puolella. ja jos menen jotain vähänkin radvaisempaa syömään...
  8. P

    Helmimasut 2009 ~marraskuussa~

    nopeaa kävin vaan lukaseen.. voimia sitä tarvitseville. labellolle kiitos uudestan pinosta.!!! meillä menny viikonloppu yläkerran naapureiden kanssa, kyläilty puolin ja toisin. käyty la ja su shoppaileen eka (lauantain) koko meän perheen kanssa, sitten vielä lauantaina yläkerran porukankin...
  9. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    itkemisestä: täällä voi kanssa yksi ilmoittautua joka on todella herkkis. olen muutenkin kauheen herkkä, eikä kyllä tää raskaus tee yhtään ei-herkemmäksi minua, päinvastoin. joo ja jatkuu vielä raskauden jälkeenkin, ainakin mulla. käytiin tänää uudessa rajalla-kauppakeskuksesssa, sekä...
  10. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    lentoemo: mistä netistä tilasit noita tavaroita? meillä on kanssa ihan tarpeeksi pikkuvauvan vaatteita, mutta pakko silti ottaa pakkaus.. jotenkin vaan haluun.. oli mun mielestä sen verran ihania vaatteita. sitä pienempää toppapukua pitää kyllä katella jos jostain halvalla löytys ku tiedän...
  11. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    ukolla piti tällä viikolla olla iltavuoroo, mutta vähä näyttää menevän sekasin.. ma ja ti oli töissä 15.30-24.00 ja keskiviikkona oli sitten 7.00-15.00, ja tänää meni jo 15.00 enkä tiiä monelta pääsee. kemistä piti yks kaivinkone hakee tornioon, mutta siitä ei tietoo mitä sen jälkeen, jos ei oo...
  12. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    joo siis meillä on esikoisesta äippälaatikko otettu (ja otetaan kyllä tästäkin). se äippäpuku oli 2006 vuoden pakkauksessa kanssa 68cm, mutta todella reilu olikin. meillä tyttö synty lokakuussa (19.10.2006) ja puku mahtu vielä alku keväästäkin päälle, oikeestaan siihen saakka ku ei enää...
  13. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    meillä tyttö kattoo lapihc ja taikasaappaat (kirjotetaankohan noin) siis sitä lasten ohjelmaa, joten mulla nyt vähä aikaa aikaa istua koneella.. ukko lähti töihin ja tulee joskus puolen yön aikaan, taas kerran tämä viikko pitää mennä yksin nukkumaan sänkyyn.. kävin tänää neuvolassa, ja...
  14. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    meillä menny viikonloppu älynopeeta, nyt ukko töissä ja mä tytön kaa kotona.. vähä tässä pelottaa ootella huomista aamua ja tätä iltaa. kahden maissa tuntu että jotain loprahti housuihin, ei siis pissaa vaan aivan ku ois lapsivettä tullu (esikoinen synty lapsiveden tihkumisella 39+4, ja siitä...
  15. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    meillä ollu kauee kiire tämän päivän, tai ei kiire, mutta tekemistä kyllä on ollut.. tyttö herätti meät puoli 7, oli vielä ihan pimeetä. ukko lähti jakaa mun lehdet (jaan mainoksa, mutta pakko on lopettaa (ilmoitinkin lopettamisesta jo työnantajalle) ku en haluu mitään riskejä ottaa ku alkaa...
  16. P

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    mä olin 2 viikkoa ja 4 päivää vaille 19v kun esikoinen syntyi syksyllä 2006, ja nyt olen ehtinyt pari kolme kuukautta olla 21v kun toinen syntyy...
  17. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    onneksi täällä on muitakin jotka eivät ole päässeet tupakista eroon :'( :ashamed: mulla todellakin ärsyttää se kun joka neuvolassa sanotaan että mites se lopettaminen ois.. kumminkin oon vähentäny raskauden aikana.. ennen meni 20-30 kessuu päivässä ja nyt menee päivästä riippuen 6-15.. eli...
  18. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    meillä herätty heti viiden jälkeen kun tyttö kömpi mun ja ukon väliin. ei siinä kyllä enää nukkunu, mutta pyöri ja höyri eikä siinä sitte itelläkään tullu nukuttua. ukko lähti 6maissa töihin ja me noustiin tytön kaa siinä vähä ennen kahdeksaa.. vaikka ois voinu jo kuudeltakin nousta, ei vain...
  19. P

    Helmimasut 2009 ~Lokakuussa~

    tyttö vielä nukkuu päikkäreitä, kohta meen herätteleen että malttaa laittaa illallakin nukkuun.. taas vaihteeksi kun kävin käveleen niin suppareita alko tulee, vaikka kuinka hitaasti koitin kävellä. vähä pelottaa että mihin tämä tästä kehkeytyy.. varmaan pakko soittaa neuvolaan ku tuntuu että...
  20. P

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Ursus maritimus ja kiia: olen todella pahoillani teidän puolesta. ei tälläistä saisi tapahtua kenellekään. Ursus maritimus: olemme samassa helmikuisten pinossa, enkä osannut kuvitellakkaan että se olit se sama joka tämän on aloittanut. t.pia, tytti 10/06 ja nökö 24+4

Yhteistyössä