Hakutulokset

  1. A

    Miehen kommentti seksin jälkeen!!!!! :(

    No huh, huh. Olipas ääliö.
  2. A

    Nyt on kokeiltu sitten sekin! (Huom. Moralistit ja tiukkapipot älköön lukeko!)

    Vau, mahtava ketju! Onnittelut Rietastelevalle Lortolle raja-aidat kaatavasta kokemuksesta!
  3. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    Asia lienee henkilökohtainen, mutta omat haluni eivät ainakaan mihinkään hävinneet vaimon raskausaikanakaan. Mutta, kuten tästäkin ketjusta voi lukea, harvemmin ne halut yksiin menevät.
  4. A

    Petturivaimo

    Auts, olipa surumielinen juttu näin miehen näkökulmasta. Vaikkakin realistinen.
  5. A

    Kyllästynyt tekemään kaiken...

    No huhhuh. Tehkää nyt hyvät naiset palvelus itsellenne ja lempatkaa pihalle mokomat vätykset! Siis kamoon. Teillä on elämä edessä!
  6. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    Jep, kyllä se sääliseksinkin saaminen joskus korpeaa vaikka toki myös helpottaakin. Tällainen epätasapaino halukkuudessa syö aina pahasti parisuhdetta, varsinkin sitä puutteessa elävää - sen suhteen haluttoman osapuolen arkeenhan se ei läheskään niin paljoa vaikuta. Minkäs siinä sitten teet...
  7. A

    Kadotin pikkuhousut

    Hienoja tarinoita sulla! Anna tulla lisää vaan!
  8. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    Jep, Jilli, näinhän se menee. Jokainen kärsii tahollaan, mutta onneksi pieni flirtti pelastaa päivän jos toisenkin!
  9. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    Jilli, selvästi olet parhaasi tehnyt - hieno juttu, kyllähän tässä kateeksi miestäsi käy, kun herkkupöytä on eteen katettuna! Me nyt vaan ollaan kaikki niin erilaisia tapauksia, että jos ei hormonit hyrrää, niin minkäs teet. Minäkin olen vaimooni nyt kaikkea yrittänyt, mutta jos ei vaan...
  10. A

    Muillakin näin?

    Jep, antaa palaa vaan! Me kaikki kadehditaan teitä ja runkataan kukin yksin omissa oloissaan ;)
  11. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    No joo, olen samaa mieltä, eli persoonalliset erot ovat suuria. Kyse ei niinkään ole sukupuolesta, mutta luulen, että naisilla tuo haluttomuus on yleisempää kuin miehillä. Hauskaa (tai no, hauskaa ja hauska...), että samassa tilanteessa olevia naisiakin löytyy. Täytyy myöntää, että jossain...
  12. A

    Seksinpuute parisuhteessa

    Kyllä se yleensä tuntuu olevan päinvastoin. Ainakin meillä.
  13. A

    Eka kerta kakkoseen

    Hei! Hieno tarina, ja pahuksen kiihottava sellainen! Kiva kuulla, että tykkäsit - peppuseksi kun tuntuu jakavan niin nais- kuin mieskunnankin jyrkästi puolesta tai vastaan. Parasta se musta on silloin, kun on kalu pepussa ja dildo pillussa..
  14. A

    Palkasta ja ulosotosta auttakaa!

    Sulta lähtee ulosottomiehelle vajaa 500 e / kk.
  15. A

    Romantikon sydän pirstoutui hetkessä...

    Niin, ehkäpä vaimosi on halunnut säästää sinua likaisilta yksityiskohdilta? Enpä itse ainakaan ole vaimolleni kaikkein pahimpia nuoruusvuosien sekoiluja viitsinyt kertoa, voisi saada "sisimmästä olemuksestani" väärän kuvan joidenkin känniörvellysten takia.
  16. A

    Yleinen kysely miehille ;)

    Niin, luulenpa, että mieltymyksiä on monia. Itse pidän, jos naisesta jotenkin välittyy positiivinen energia - hymy, ulospäinsuuntautuneisuus, avoimuus. Että nainen on sinut itsensä ja kroppansa kanssa, kantaa itseään ylväästi. Eikä tietenkään solakkuus pahaa tee.
  17. A

    miksi mies ei halua seksiä?

    Hei. Ongelmasi kuulostaa tutulta, mutta toisin päin: vaimoni on samanlainen kuin miehesi, minä taas olen yrittänyt yhtä sun toista - huonolla menestyksellä. Jos olet asian takia valmis jättämään miehesi, anna mennä vaan. Pahaa nimittäin pelkään, ettei tilanne tuosta tule muuksi muuttumaan ja...
  18. A

    seksi ja kengät

    KirstiF, niiiiin asiaa! Stringithän saavat heti enemmänkin kuin värähtämään ;) Puhumattakaan sukkanauhoista tai stayupeista!!! :p
  19. A

    Varatut miehet

    Moni varattu mies (ja jokunen varattu nainenkin?) lienee pahasti puutteessa - oman kumppanin kanssa seksielämä on urautunut ja väljähtänyt, ja lopulta ollaan siinä, ettei sitä pahemmin harrasteta paitsi velvollisuudesta kerran kuussa. Varatulle miehelle halukas ja himokas seikkailijatar on...
  20. A

    Raskaanaolevan sinkun seksiongelma

    Ilman muuta ollaan!

Yhteistyössä