Hakutulokset

  1. K

    Annetaan ovulaatio testejä!!

    Juu kerkes mennä!!:hug:
  2. K

    Annetaan ovulaatio testejä!!

    haluatko ne?? laita osoitetiedot niin pistän tulemaan :)
  3. K

    Annetaan ovulaatio testejä!!

    Annan pois kaapista löytyneet ovulaatiotestit ensimmäiselle halukkaalle: 4 kpl David Ovulaatiotesti 5 kpl Clearblue digitaalitesti käyt viim. 07/2011 :)
  4. K

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    mammy-: Joo raskausdiabetes todettiin.Nyt oon ollut kipeänä 5päivää ja en ole edes jaksanut mittailla arvoja. Mä en tässä vaiheessa saanut oikein muuta tietoa kuin että ens viikon jälkeen metforem annos on maksimissaan 2x2 500mg. Onko sulla todettu myös ekan kerran diabetes nyt vai ollut jo...
  5. K

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Hei taasen kaikille.. Ajattelin aktivoitua muutaman kk tauon jälkeen. En ole pahemmin jaksanut kirjoitella sen verran kaikkea tässä on tapahtunut. Kuulumisia: Minulla todettiin diabetes reilu kk sitten ja nyt sitten jo popsin tabuja tähän vaivaan..Suht hyvinä nuo arvot ovat pysyneet...
  6. K

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Hei tänne kaikille, Kuulumisia: En ole kiireiltäni kerennyt kirjottelemaan enkä paljon lukemaankaan mitä täällä on tapahtunut. Luin lähinnä tämän sivun.Pitää alkaa selaamaan paremmin mitä ja ketä täällä oikein on=) Tänään oli np-uä ja siellähän se pikkunen aktiivisesti vilkutteli. NP oli...
  7. K

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Hei taas, Vähän kulunut aikaa kun ed kerran kirjoittelin. Olo vaan on ollut niin karmea että en ole jaksanut keskittyä oikein mihinkään ja koneellakin istuminen alkaa ällöttämään.. Ei jaksaisi enää :x Tätä etovaa ällöttävää oloa on kestänyt nyt varmaan reilu kaksi viikkoa ja pahenee vaan...
  8. K

    Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

    Heips vaan tännekin kaikille, Tuli mieleen ku joku kirjoitteli tuosta väsymyksestä niin oon niin sairaan väsynyt ettei meinää täällä töissä pystyssä pysyä|O Työkaveri oli jo alkanut epäilemään ja pakkohan sille oli kertoa kun en viitsinyt alkaa mitään tarinaa keksimäänkään. Pomolle pitää...
  9. K

    2011 Elokuisille oma pino :)

    Heips, Minäkin taidan ilmottautua tähän joukkoon. Tein viime viikolla tiistaina haalean plussan kp26/29 ja perjantaina uudelleen. Kun en vieläkään meinannut uskoa tein tällä viikolla digitestin ja se näytti raskaana 2-3vk. Joten eiköhän se totta ole. Toista siis odotan nyt ja ensimmäinen...
  10. K

    Vinkkeja tutista luopumiseen!!

    Hei, Poika on nyt 2v ja olisi pikkuhiljaa korkea aika luopua tutista..Hieman mietityttää tosin, kun tutti on niin tärkeä kapistus. Paljonko tulee huutoa ja porua :/ Nyt siis syö sitä lähinnä päiväunilla ja öisin...Vinkkejä kiitos :)
  11. K

    1,5 v alkanut öisin heräilemään itkemään, useita kertoja yössä

    Täällä sama homma..Kun päiväkodin aloitti loppui yöhuuto, mutta nyt se on tullut takaisin. n puolen vuoden jälkeen. Herää 1-2 tuntia nukkumaan menon jälkeen. Poika seisoskelee tai istuu sängyssä ja itkustelee. Nukahtaa kyllä jonkun ajan päästä, mutta joskus voi mennä tuntikin aikaa. Itse olen...
  12. K

    Yh-ystäviä Helsingistä?

    Laitin kans yv:tä =)
  13. K

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Yh -äiti 33v. Poika 1v3kk, ystäväksi ja kaikkeen muuhunki olis kiva saada kavereita...Asutaan Espoon keskuksen lähellä ja auto löytyy niin pääsee vaikka pidemmällekin =)

Yhteistyössä