Hakutulokset

  1. M

    Kavereita Vantaalta???

    Mekin vasta muutettu länsi-Vantaalle ja uudet kaverit ovat tervetulleita. Meillä kolme lasta. kirjoitella voi: piqlet78@yahoo.com
  2. M

    Kavereita Vantaalta???

    Mekin vasta muutettu länsi-Vantaalle ja uudet kaverit ovat tervetulleita. Meillä kolme lasta. kirjoitella voi: piqlet78@yahoo.com
  3. M

    Länsi-Vantaa

    Hei! Olemme muuttamassa lähipäivinä länsi-Vantaalle ja sieltä päin olisi kiva saada uusia kavereita niin mammalle (29v.) kuin lapsillekin. Meillä on kolme lasta synt. -02, -04 ja -06. Sähköpostia voi laittaa: piqlet78@yahoo.com
  4. M

    Paljonko kuntalisä Vantaa & Helsinki?

    Voisitteko valaista minua hieman paljonko Helsingissä ja Vantaalla saa kotihoidontuen kuntalisää? Onko Vantaalla niin ettei yli 2v. lapsesta sitä makseta ollenkaan? Espoon kaupungin sivuilta tietoa löytyi mutta Vantaan ja Helsingin sivuilta tietoja en löytänyt. Kiitoksia jos viittitte vastata...
  5. M

    suolentyhjennys ennen sektioo

    Mulle tehtiin suunniteltu sektio v.2004 eikä kyllä kukaan maininnutkaan mitään peräruiskeesta. Eli en saanut sitä enkä kyllä olisi halunnutkaan. Sama juttu oli kun esikoinen syntyi alakautta. Ei kukaan tarjonnut peräruisketta silloinkaan. Riippuu ilmeisesti sairaalasta. Tässä tapauksessa...
  6. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Hyvä ois jos mesessä ensin vähän tutustuis... Tässä mun mesesoite: mervi.latomaa@lpt.fi
  7. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Meille parhaiten sopisi aamupäivällä/keskipäivällä/iltapäivällä. Ja paikalla ei niin väliä. Meille käy ihan yhtä hyvin Tikkurila tai Jumbo. Molempiin pääsee kätevästi julkisilla. Entäs muut?
  8. M

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Mä mukana myös! =)
  9. M

    vantaan äidit huhuu!

    moi! Täällä Korsosta äiti 26v. ja poika12/02 sekä tyttö 5/04. Meilläkin iskä päivät töissä ja päivällä seuraa kaivattais... Kirjoitella saa: piqlet78@yahoo.com
  10. M

    Vantaalaiset mammat hohooi!!

    Moi "äiskä"! En ole kummassakaan paikassa käynyt. Monesti kyllä meinanut sinne MLL:n kerhoon mennä, se kun on tuossa n. 500m:n päässä. Jotenkin vaan on aina jäänyt lähtemättä. Kirjoita ihmeessä mulle sähköpostia tohon ylempänä olevaan osoiteeseen. Voitais sit joskus tavata. Ja muutkin lähistöllä...
  11. M

    Vantaalaiset mammat hohooi!!

    Moi! Täällä ois äiti 26v., poika 12/02 ja tyttö 5/04. Asumme Korsossa ja lähiympäristöstä olis kiva saada muitakin äitikavereita. Jos kiinnostaa, kirjoittaa voi meiliä os: milla_magia_78@yahoo.com
  12. M

    Hakunila, Rajakylä, Tikkurila ym...

    Moi! Täällä äiti 26v., poika 12/02 ja tyttö 5/04. Asumme Korsossa, mutta kyllähän täältä liikkumaan pääsee... Saa kirjoitella: piqlet78@yahoo.com
  13. M

    TIKKURILA hoi !!!

    Moi! Täällä äiti 26v. ja lapset 2v2kk ja 9kk. Asumme 7km päässä Tiksistä ja usein siellä käymme. Uudet kaverit aina tervetulleita. Kirjoitella saa: milla_magia_78@yahoo.com
  14. M

    Keravalaiset äidit ja/tai odottajat!

    siis täällä se on: groups.yahoo.com/group/keravanmammat
  15. M

    Keravalaiset äidit ja/tai odottajat!

    Kannattaa liittyä keravalaisten mammojen postituslistalle niin sieltä löydät varmasti kavereita... keravanmammat@yahoo.com
  16. M

    Vantaalta ystävää

    Täällä Korsosta äiti 26v. ja perheeseen kuuluu myös poika 2v. ja tyttö 8kk sekä iskä ja koira. Kavereita kaipailen lähistöltä, koska päivät tulee oltua lähinnä lasten kanssa. Olisi kiva saada juttuseuraa jne. Kirjoitella voi os: piqlet78@yahoo.com
  17. M

    KUKKULUURUU,Vantaa!!

    Moi! Täällä äiti26v. jolla poika nyt 2v. ja tyttö 7kk. Asustelemme Korsossa ja kaipailemme uusia ystäviä... Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: piqlet78@yahoo.com Ja kaikki muutkin Korson lähistöllä asuvat kavereita kaipaavat, ottakaa yhteyttä niin tavataan...
  18. M

    Uusia ystäviä?

    Olen 26v. kahden lapsen äiti ja uusia ystäviä etsiskelen minäkin, joten kirjoitella saa osoitteeseen piqlet78@yahoo.com.
  19. M

    Kavereita Vantaalta

    Moi! Juttuseuraa ja uusia kavereita Vantaalta kaipailee 26v. äiskä. Perheeseen kuuluvat myös poika 1.5v. ja tyttö 2kk sekä iskä ja koira. Päiväsaikaan juttuseura olisi tarpeen kun iskä ahertaa työpaikalla. Asumme Korsossa. Otapas yhteyttä niin tutustutaan. piqlet78@yahoo.com

Yhteistyössä