Hakutulokset

  1. P

    *Maalismasut 2009*

    Moi taas!!! Nyt on jääny kaikki viiminenkin käyminen... Mulla on nyt alkanut ne opinnot ja ne tuntuu töiden ohella vievän kaikki mehut :) Tällä hetkellä oon harjottelussa ja sen aikaa on töistä taukoo, mut kyllä se harjottelu vie voimat. En muista koska oisin töiden jälkeen ollu näin rätti...
  2. P

    2 vuotiaat maalismasut

    tuohon uuteen ketjuun :) Eikö leikki-ikä ala kun täyttää 3v. Et periaatteessa taaperoita täs vielä ollaan :D Sama kai se silti missä ketju kulkee...
  3. P

    2 vuotiaat maalismasut

    Heipsis taas pitkästä aikaa :D En vaan tiedä mihin tää kaikki aika kuluu... noiden lasten kans touhuamiseen ja töissä käymiseen vissiin. Ihan hirveesti tuntuu kehittyvän tuo meidän pieni prinsessakin koko ajan. Puhe alkaa olla koko ajan selkeempää ja jopa vieraat alkaa saada siitä selkoa...
  4. P

    2 vuotiaat maalismasut

    Upupa, ONNEA synttäreiden johdosta!!! ja hääpäivänkin :) Marsullekin onnea odotukseen! Noiden lumien sulamista mä ootan kyllä innolla ja sitä et piha vähän kuivuis. Ihan hirveetä olla pihalla ko joka paikka on kurassa ja veden ja jään peitossa. No josko tosiaan juhannukseksi lähtis :D
  5. P

    2 vuotiaat maalismasut

    Heipat kaikille!!! Mä oon ollu taas niin laiska kirjottamaan. Kyllä mä tähän koneelle istahdan, mut ko pitäs alkaa kirjottamaan ni ei tuu mitään :D Onnea Cadillac odotukseen :flower: Täälläkin uhmaa ja koetellaan ihan kaikessa mahdollisessa, on niin omapäinen ko vai olla, mut ko geenit...
  6. P

    Maalismasut 2009

    Heips! Onpas taas kulunu aikaa viime kirjaamisesta :) Taustalla kuitenkin oon seuraillu ja käyny lueskelemassa teen kuulumisia. Mulla loppu nyt sit se äitiyslomasijaisuus jonka viime helmikuussa alotin. Nyt oon ollu kotosalla ja mietin mitä haluan isona tehä. Onhan tää ihanaa olla taas...
  7. P

    Maalismasut 2009

    Eiks se oo suljettu se sivu siellä fb:ssä? Mun mielestä ainakin... ei se pitäs vissiin kelleen ulkopuoliselle näkyä kun sinne täytyy hyväksyä jäseneks. Mä en kyllä tiedä ko oon niin huono näitten koneitten ja kaiken tähän liittyvän kanssa. Mut sellanen suljettu ois kyl hyvä, mis vois puhella...
  8. P

    Maalismasut 2009

    Heips! Ihan pikasesti vaan. Eikö Outius jossain vaiheessa järjestäny sen facebook-ryhmän? Onko enää elossa siitä en oo varma, mut mun mielestä mä siellä sivulla kävin kesällä ainakin. Niitä ryhmiä tais olla kaksikin?
  9. P

    Maalismasut 2009

    Heips! Meillä on tyttö oppinu nyt sit tulemaan pois pinnasängystä ihan ite. Melkeen joka iltanen ralli on et pois sängystä kertaa monta, milloin pissahätä, milloin sukka pitää laittaa jalkaan, milloin mitäkin ja voi sitä voiton riemuista ilmettä ko avaa makkarin oven ja taapertaa ilmottamaan...
  10. P

    Maalismasut 2009

    Heipat pakkasesta! Josko sitä taas ittestäs ilmottelis, et ainakin hengessä oon kovin mukana :) Päivittäin kyllä käväsen lukasemassa, mut jotenkin se on muka niin aikaa vievää, ettei kerkiä/viitsi/jaksa... kyllähän noita selityksiä on... Jaksamisia kaikille öiden kanssa painiville ja...
  11. P

    Maalismasut 2009

    Outius, kokeile etikka-vesi sekotusta, sillä vois lähtee. Hankalaa varmaan tulee olemaan, kun ei oikeen tiedä mistä alkais pyyhkeemään. Onnea vielä uuteen kotiin ja toivottavasti pissanhaju lähtee pois :) Marza, onnittelut pojan johdosta :heart: kiva et synnytyskin suju ilman ongelmia
  12. P

    Maalismasut 2009

    Moiks! Aplolle onnea vaavista! :heart: Zoe, onneks palkka-asia selvis, eikä tarvinnu sen suurempia :) Muty, jaksamista :hug: Onkohan Marzalla jo vaavi kainalossa? Onnittelut, jos on :heart: Meillä tuntuu neiti kehittyvän ihan hurjaa vauhtia... Muutama päivä päiväkodissa on lisänny...
  13. P

    haalareiden mitoituksesta

    heips! Meen 1v6kk ikäselle tytölle, joka 11,5kg ja 81,5cm sopi mainiosti vielä Lassien 74 koon talvihaalari. Oli käytössä jo kevättalvella, mut vielä meni hyvin. Mun mielestä siinä on pitkä niska-peppu mitta. Meen tyttö on meinaan mun mielestä töppöjalka :D Varastossa on myös Travalle 80...
  14. P

    Maalismasut 2009

    Heips! Pikasesti ilmottelen et hengissä ollaan, vaikka kirjottelut on jääny vähemmälle. Tuntuu, et on ihan hirmusen vähän illassa aikaa ja sit ei ees viitti koneella istuksia. Hiljasta täällä näyttää muutenkin olevan :) Upupa, onnea opiskelupaikasta! Danjuska, jos Jenna ei 1v3kk ollu...
  15. P

    Maalismasut 2009

    Onnea Kaa ja Muty perheenlisäyksistä :heart: :flower: Zoelle onnea työpaikasta :flower: ja tuo tunne alottaako työt vai ei on niin tuttu :hug: Mä oon nyt ollu muutaman viikon kotona "lomalla" ja oon jo niin tykästyny etten viittis töihin enää palatakkaan :D Mut kai se on pakko kun...
  16. P

    Maalismasut 2009

    heippa mammat! Tervetuloa Wiona :flower: On tuo 1-vuotias aivan ihanassa iässä :heart: Nyt tuntuu, et voisko helpompaa tapausta olla. Toki minä itte-kohtauksia tulee päivän mittaan, mut puhetta ymmärtää tosi paljon! Vieläkö alkais tuottamaan puhetta. Toki sit voi tulla ajatus, et...
  17. P

    1v2kk, miten eroon yöllisistä heräilyistä?

    Ei taida olla muuta konstia kuin lopettaa imetys kokonaan. Se oli ainoo joka meillä tehos. Mä imetin muutaman kuukauden aamuin illoin ja joskus iltapäivällä, mut yöheräämiset loppu vasta kun rinnalle ei päässy enää ees illalla. Tsemppiä öihin. Muutaman yön se vaatii ja hyvin tuon ikänen jo...
  18. P

    Ensimmäiset Verikokeet!!

    joo saat syödä ennen niitä eko kokeita ja verestä se toxoplasmakin otetaan ja siihenkin saa syödä. Sitä ei kyllä minään rutiininäytteenä oteta vain äidin tahtomana jollei muuta riskiä asiaan oo. Mut kysys terkkarilta sit ko meet.
  19. P

    Maalismasut 2009

    tein tuossa äsken sämpylöitä ja taikinaa tehdessä oli tuo rengasliina kyllä kkorvaamaton apu. Tuota jalassa roikkumista esiintyy täälläkin. Ja taikinasta tais tulla ihan hyvää jos neidin naama mitään kertoo :D toivottavasti sämpylät ois yht hyvii :p
  20. P

    Maalismasut 2009

    Heips! Mihin tää aika oikeen menee??? Ihan joka päiväkäyn lukemassa, mut kun yritän alottaa kirjottamisen tulee jotain muuta ja sit kello onkin jo yö. Ihan alkuun onnittelut Minealle vauvasta ja ihanaa et vauva-arki toisen pienen kanssa on alkanut sujumaan. :flower: Marsulle...

Yhteistyössä