Hakutulokset

  1. Wildmam

    Kaakonkulma ja Itä-Uusimaa

    Asun Keski-Uudellamalla...taitaa olla liian kaukana? :( Olen itsekkin rempseä ja avoin yhden lapsen äiti.
  2. Wildmam

    HYRYLÄN mammat!

    Asutaan vielä Lahelassa,mutta viikon päästä muutetaan Riihikallion ja Hyrylän väliin.
  3. Wildmam

    HYRYLÄN mammat!

    Täällä yksi Tuusulalainen 28-vuotias mamma. Mulla on poitsu pikkasen vanhempi(6v.),joten en tiedä kelpaanko?:)
  4. Wildmam

    Minkä kokosia teidän 6-vuotiaat?

    Mun 6vee poju 131,5cm!
  5. Wildmam

    G: milloin víimeksi kävit baarissa?

    Huomenna!!!:D
  6. Wildmam

    KESKI-UUSIMAA!Pojalleni ja siinä sivussa itsellenikin ystäviä?:)

    Poikani on 6-vuotias eskarilainen. Olemme juuri muuttaneet Tuusulan Lahelaan ja haenkin pojalleni täst suht läheltä ystäviä! Itsellenikin on uudet ystävät tervetulleita(28v.)!:) Poikani on menevää laatua ja innostuu helposti asioista:D Saas nährä voiko tätä kautta löytää ja tutustua...
  7. Wildmam

    Yksinhuoltaja ystäviä...?

    Tälle juuri virallisesti tulleelle yh-äidille kelpais kans ystävät! Minä 27v. ja poju 6v. Asustellaan Keski-Uudellamaalla. Live-ystävät kaikkeen kivaan kelpais! :D
  8. Wildmam

    Meilailua 6v. uhmisikäisten vanhempien kanssa??

    On ollut 3v. uhma ja oikeestaan kaikki mahdolliset uhmat.
  9. Wildmam

    Meilailua 6v. uhmisikäisten vanhempien kanssa??

    Meillä on ollut todella vaikeaa välillä 6v. poikamme kanssa,joka aloitti juuri eskarin. Uhmaa on joka lähtöön.... Raivoaa,kiroilee,lyö ja on erittäin äkkipikainen! Huom. tätä ei ole koko aikaa,mutta sitten kun se aika on,niin vanhempien ymmärrys on aika kaukana ja olo on surullinen...
  10. Wildmam

    I need real friends...

    Hakusessa olis uusia kamuja itselleni(27v.) ja pojulle(6v.). Haku koskis sellasia ihmisiä,jotka kaipaavat kestävää ystävyyttä,ei hetken "huumaa"! =) Vapaa-aikaan sekä lasten,että välillä vaan aikusten kera:-) Tällä mammalla on hyvä huumorintaju ja avoin mieli :D !
  11. Wildmam

    Onko kaikilla ainakin yksi HYVÄ ystävä?

    On paljon ystäviä,mutta vain yksi bestis,jonka olen tuntenut 20 vuotta! =) Eli ollaan ekalla luokalla tutustuttu.
  12. Wildmam

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Mulla on kohta 6vee poika ja nyt vasta lähiaikoina on iskenyt vauvakuume. Aattelin kyl eka saada viel lisää painoa pois! Välillä vaan meinaa usko loppua tän laihiksenkin suhteen...
  13. Wildmam

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Minäkin päätin sitten tulla tänne vilkuilemaan :D Onko täällä sellaisia kuumeilijoita,jolla on siis reilusti ylipainoa? Itse olen pudottanut n.20kg,mutta paino on edelleen reilusti yli sadan. Pituutta onneksi löytyy n.180cm.
  14. Wildmam

    Ylipainoiset vaavikuumeilijat??

    Itselläni on pikkasen ylipainoa,jota olen jo toistakymmentä kiloa pudottanut. Kauhia vauvakuume vaivaa:-) Onko täällä ylipainoisia jotka ovat selvinneet raskaudesta/synnytyksestä normaalisti? Miten helposti olette tulleet raskaaksi?
  15. Wildmam

    Ylipainoiset vauvakuumeilijat??

    Itselläni on pikkasen ylipainoa,jota olen jo toistakymmentä kiloa pudottanut. Kauhia vauvakuume vaivaa:-) Onko täällä ylipainoisia jotka ovat selvinneet raskaudesta/synnytyksestä normaalisti? Miten helposti olette tulleet raskaaksi?
  16. Wildmam

    Puran ajatukseni tänne... jätäthän loukkaamisen pois, jos vastaat, en tarvitse sitä! Kiitos.

    Täältä saisit vertaistukikamun! =) Pistä yv:tä jos kiinnostuit? Itselläni oli iso lähtöpaino ja nyt se on jo yli 10kg vähemmän! :D
  17. Wildmam

    DIET STACK TUOTE?

    Onko ketään kokeillut? Auttaako laihduttamisessa? Vai onko ihan puppua..?
  18. Wildmam

    Vaaka ja liikunta??

    Huomasin saman ilmiön,kun olen nyt crossaillut muutaman päivän liikuntatauon jälkeen(harrastan säännöllisesti yleensä liikuntaa),niin vaaka näyttää erittäin ikäviä lukemia,siis painonnousua... :x Tuntuu,että ton yli 10kg pudotuksen jälkeen paino on jumittanut ihan liikaa,vaikka liikkuu ja syö...
  19. Wildmam

    Tietääkö joku sen panhuilu kappaleen nimen ja esittäjän??

    Kiitos!:-) Oikea on!:-)
  20. Wildmam

    5-VUOTIAAT POJAT??

    Meillä aivan kauheassa uhmassa oleva kohta 6v. poika!!! Onko muilla tällaista?? - kiroilu - lällätys - ei kunnioitusta asioita kohtaan - huolimattomuus - välillä kunnon raivokohtaukset - itkuherkkyys - ITSEPÄISYYS Poju on välillä kuin enkeli ja välillä todellakin esille tulee myös...

Yhteistyössä