Hakutulokset

  1. chilitin

    Keliakiaa sairastavan tekee mieli pizzaa tai hampurilaista.

    Np :) Kiva kun saa kerrankin olla avuksi ja jakaa näitä :P
  2. chilitin

    Keliakiaa sairastavan tekee mieli pizzaa tai hampurilaista.

    Niin ja saahan niitä gluteenittomia hampurilaisiakin pakasteesta, mutta ne kuulemma on ihan täyttä kumia. Noi aamiaissämpylöihin tehdyt on pehmeitä jos ei kauheen kauaa anna seistä ennenkuin syö :) Itsekkin syön näitä itsetehtyjä mielelläni.
  3. chilitin

    Keliakiaa sairastavan tekee mieli pizzaa tai hampurilaista.

    Ohut gluteeniton pizzapohja :) 2 dl vettä 1/3 tl suolaa 1/2 pussia kuivahiivaa (tai 15 g tuorehiivaa) n. 4,5-5 dl jauhoja (esim. gluteeniton jauhoseos, täysjyväkaurajauho, tattarijauho tai vaikka kaikkea sekaisin :)) 2-3 rkl ruokaöljyä
  4. chilitin

    Keliakiaa sairastavan tekee mieli pizzaa tai hampurilaista.

    Ja hesestä et muuten saa kuin normi hampparin gluteenittomana :) siellä ranskalaisissakin on gluteenia :) Että en suosittele. Mäkki, kotipizza ja rosso tarjoo parhaat "valmiit" gluteenittomat "ruoat". Mutta väittäisin että parempaa tulee kun teet itse pizzapohjan tai sen hampparin. Mä teen...
  5. chilitin

    Jättäisitkö miehesi jos hän sairastaisi useamman vuoden?

    En jättäisi, seisoisin mieheni rinnalla loppuun saakka.
  6. chilitin

    3 eri sisarusrattaat. Mitkä ottaisit???

    Mulla oli Brion double wave:t, ja olin kyllä enemmän kuin tyytyväinen. Lapsilla ikäeroa 1v3kk ja mahtuivat hyvin istumaan. Vanhempi oli 3 kun alkoi sitten kävelemään pidempiäkin matkoja, ja alettiin käyttää vaan normirattaita pienemmällä. Nyt on toinen "lapsipari" samalla ikäerolla ja ostettiin...
  7. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    3kk neuvolasta kotiuduttu ja mitat oli näin viikkoa vajaa 3-kuisena seuraavanlaiset : *41+2.........03.44....3655g&48,5cm, pipo 35,0cm..............K-HKS *2vko3pvä...............4245g&52,0cm, pipo 36,5cm *5vko5pvä...............5270g&55,0cm, pipo 37,8cm...
  8. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Täällä ei ole vielä menkkoja näkynyt, ei sen puoleen, ei mulla niitä ole ikävä kyllä. Niin runsaat ja kivuliaat että kauhulla taas odotan. Meillä mietinnässä mulle hormonikierukka, koska se toimii lääkkeenä noihin mun ongelmiin ja/tai sitten miehen kanssa myös vakavasti keskusteltiin jos ihan...
  9. chilitin

    Pillereitten aikaan raskaaksi

    Komppaan Heffalump:ia.. Täysin samoin kävi täällä :saint:
  10. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Uikkareista : mä oon tuolla meidän vanhemmalla pojalla käyttänyt alkuun ihan pelkkää uimavaippaa ja myöhemmin sit vasta ostettiin uikkarit kun ei enää noita vaippoja käytetä uimassa. Onhan se kivemman näköistä jos siinä ne uikkarit on vielä päällä, mutta ei mitenkään tarpeellista.
  11. chilitin

    Gallup: Paljonko unta per yö?

    6-7 tuntia, yhdellä vauvan syötöllä yleensä. Ja jos tahtoisin herätä itsekseni pirteänä niin pitäis nukkua ainakin 12-13 tuntia putkeen.
  12. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    amky32 : Meidän Lucas nukkuu yöunet sänkyssään nykyään aina vaan mahalteen, ei suostu saamaan unta selälleen. Mua aluksi mietitytti kanssa tuo kätkytkuoleman riski, mutta ainakin meidän vauva on nostellut pitkään jo päätään ja kääntää kyllä ihan itse jos nassu menee patjaan kiinni. Vaunuissa...
  13. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Etanainen, noita muita hostauspaikkoja on esim http://imageshack.us/ tai sitten http://xs.to/ Noita tulee käytettyä itse melkein enemmän kuin aijaata..
  14. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    kaurisäiti : siis aivan loistava ja tehokas tunti, suosittelen ihan kaikille! Ei nyt kuitenkaan ihan mahdollista saada kulutettua 2000 kaloria tunnissa niinkuin ne mainostaa, mutta mä itse kulutin sen tunnin aikana huimat 920 kaloria, kun spinningissä menee se 650 aika vakiona.. Ei ole vaikeita...
  15. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Kun oot sen kuvan uploadannut tuonne aijaa.comiin niin siihen tulee ikkuna missä on noita erilaisia linkkejä ja koodin pätkin.. Kopsaat sen koko tekstin "pieni kuva" kohdasta ja kopsaat tänne :)
  16. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Niin ja pitipä kysymän, että nukkuuko teidän vaavit masulteen, kyljelteen vai selälteen? Meillä Lucas nukkuu nyt lähes poikkeuksetta aina mahalteen (paitsi vaunuissa), nukkuu mun mielestä paljon rauhallisemmin ja paremmin niin, viime yönä nukkui taas selällään ja tuntui et heti oli hieman...
  17. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Jaksamisia muillekkin joiden vauvat heräilee usein öisin. Kyllä se voimat vie, jos ei saa nukuttua kuin parin tunnin pätkiä :ashamed: Viime yö meni kanssa ihan ok.. Lucas nukahti 22.30 ja heräs 00.30 ja 06.15 syömään. Väsyttää :ashamed: Onneksi tänään pääsee :heart: :heart: :heart...
  18. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Voi että mikä viikonloppu :'( Lucas heräili pe-la la-su öinä 2 tunnin välein syömään, välillä ei mennyt edes niin pitkään. Päivisinkään ei ollut kovinkaan tyytyväinen. Eilen illalla sai sitten vihdoin ulostettua taas 11 päivän tauon jälkeen ja nukkuin yön todella hyvin! Tai siis nukkuu...
  19. chilitin

    *Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

    Asunnosta : Edelleen asutaan 3h+k ja meitä on 6 henkilöä siis. tytöillä yhteinen huone, ja pojilla yhteinen myös. Miehen kanssa nukutaan olohuoneen puolella - eikä ole yhtään ahdasta edes, ainakaan meille. Tässä siis 77,5m2 ja vuokra melkein naurettavan halpa, niihin verrattuna mitä olen...
  20. chilitin

    Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

    Kivi Mielestäni aika huvittavan nimen on vanhemmat valinnut. Voi lapsi raukkaa.

Yhteistyössä