Hakutulokset

  1. K

    vauan hammaslääkäri

    minkä ikäisenä pitäis vaua viedä hammaslääkärin..meillä 10 kk vanha tyttö. eikä olla vielä käyty...
  2. K

    mitä meijän tyttöstä vaivaa??

    joo toinen hammas on kyl tulos..kestääkö se kauan et se ei syö kunnolla?
  3. K

    mitä meijän tyttöstä vaivaa??

    hän on 8 kk ja ei ole syönyt kuuteen päivään kunnolla..aina kun yrittää antaa ruokaa niin ei halu kääntää pään heti pois..saattaa ottaa muutaman lusikallisen.ennen meil meni noin 2 isoa purkkia päivässä + aamu ja ilta puuro nyt hyvä ku yhteensä menee puol purkillista..maitoa se juo kyl entistä...
  4. K

    Paikkakuntagallup

    vantaa :wave:
  5. K

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    22 v tyttö 5 kk.maili osoite on kizu17@hotmail.com ja etsin hyvää ystävää
  6. K

    äitejä itä-vantaalta?

    moi..olen 22 v 4.5KK tytön äiti..olisi kiva jos täällä läheellä olisi muita äitejä jotka kaipaa lenkki ,puisto ,kahvi jne.seuraa..olisi kiva tutustua muihin äiteihin.. :)
  7. K

    lapsi yöunille

    moi elikkäs miten laitatte lapsenne yöunille omaan sankyyn?..meillä on 4 1/2 kk tyttö ja on vieläkin vaikeuksia nukuttaa sitä omaan sänkyyn..tähän asti hän on nukkunu meijän sängussä ja muutaman kerran olen onnistunu nukuttaa sitä omaan sänkyyn..yleensä olen sen syöttäny ja sit ottanu sen...
  8. K

    Paino+pituus syntyessä

    minä: 3800g 50 cm mies: 4100g 54 cm tyttö: 3500g 53 cm
  9. K

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    tyttöni syntyi 1.9 2008 ja olen ite 21 v :)
  10. K

    ystäviä vantaalta =)

    moi...olen 21 v 1.5 kk tyttövauvan äiti..olisi kiva tutustua muihin äiteihin..ois kiva jos ois joku jonka kanssa käydä vaikka kahvilla tai vaunulenkillä..täällä himas alkaa olee aika tylsää :)
  11. K

    ystäviä vantaalta?

    moi..ois kiva tutustua muihin äiteihin.olen 21 v 1.5 kk tytön äiti..ois kiva käydä vaunu kävelyllä,kahvilla ja muuten vaan ois kiva jutella muitten äitejän kanssa..laita yksityis viestiä jos kiinnostaa =)
  12. K

    miten asutte?

    minä,isukki ja vaavi 1.5 kk asutaan kerrostalossa 3h+keittiö 74 neliö ja vuokralla
  13. K

    Minä päivänä olet syntynyt?

    27.01 1987
  14. K

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    tosi kiva nimi meillä on sarah isabella
  15. K

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 21v puoliso koht 30v yhdessä ollaan oltu 4 v ja meillä on 1.5 kk tyttö :)

Yhteistyössä