Hakutulokset

  1. Lymypiilo

    Näppylöitä -> parvorokkoa, allergiaa, mitä?!

    6 kk ikäisellä pojallamme on ollut noin 3 päivää vartalossa pienen pieniä punaisia näppylöitä ja niitä on paljon. Ensin niitä tuli selkään, josta on levinnyt koko kehoon. Eivät vaikuta kutiavilta, koska hän ei niitä raavi, eikä hänellä ole kuumetta. Mietin voisiko olla esim. parvorokkoa? Eniten...
  2. Lymypiilo

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Salasanaa kaipailisin! Olen taustaillut tähän saakka kiireiden takia, mutta olisi kiva käydä lukemassa teidän juttuja :) Ehkä alan itsekin taas kirjottelemaan kuten raskausaikana!
  3. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Meillekin tuli vauva! B) Poika syntyi hienon synnytyksen tuloksena la 29.8. klo 15.34 rv 40+2. Pituutta 51 cm ja painoa 3660 grammaa. Eilen tultiin kotiin, kaikki tosi hyvin! Lisää infoa myöhemmin :heart:
  4. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Täällä kärvisteltiin koko viime yö epäsäännöllisten, mutta tosi kipeiden supistusten parissa. Niitä on ollut nyt päivälläkin, mutta olen saanut myös nukuttua. Ehkä illemmalla alkaa taas... Millainen muuten supisten kesto teillä on ollut? Mulla on jopa 2-3 minuuttia, tuntuu aika pitkälle ajalle...
  5. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tsemppiä auroralle ja Iinazille synnytyksestä toipumiseen! :hug: Ja siis tietysti onnittelut vauvoista! :flower: Lymypiilo 40+0
  6. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnittelut vauvaantuneile ja kiitos Päksäkkä synnytyskertomuksesta. Rivien välistä luin, että teillä menee kuitenkin hyvin, vaikka paraneminen varmasti hieman kestää. Hali :hug: Täällä olis tänään laskettu aika! Ja limatulppaa on alkanut vihdoin ja viimein irtoamaan, jes! Supistuksia tulee...
  7. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea Unikuu ja muut vauvautuneet! :flower: Toivo aina herää, kun kuulee ihmisten vain lähteneen synnyttämään ilman sen suurempia ennakkomerkkejä... Sillä täällä ei ole limatulppaa näkynyt, mutta ihan joka yö tulee supistuksia ainakin tunnin verran. Herään niihin kipeisiin sitten. Mutta...
  8. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Aniit: Synttärionnittelut :flower: Mulla on kanssa tota ihan samaa pahaa oloa ja kipuilua joka yö. Viime yönä kuljeskelin kaksi tuntia ja melkein oksensin (yhden kerran olen oikeesti oksentanut, muuten vain melkein). Ripulin sain aikaiseksi joka tapauksessa ja aattelin, että oliskohan se menoa...
  9. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    amaria79: mä olen kärsinyt kohta kuukauden päivät tuosta sormien tunnottomuudesta (kädet myöskin särkee öisin) ja mulle sanottiin, että kyllä se synnytys sitten parantaa... Ei vissiin sit parannakaan välttämättä, voihan perhana! Oma napa: ei napaa, ei vauvaa. Pöh. Onnittelut uusista...
  10. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea meeruska ja vaavitar!!! :flower: Kiitti Maria-s inside-tiedosta ;) Tuo kuoharipullo kuulostaa aivan loistavalle idealle, menenkin heti tänään ostamaan, kun käydään kaupassa muutenkin! Ja jos ei jaksa heti synnytyksen jälkeen juoda, niin ehkä sille löytyy käyttöä sitten myöhemmin, ei...
  11. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnitteluja, Onnitteluja!!! :flower: :flower: :flower: Ihanaa huomata, että vauvoja tulee nyt kuin sieniä sateella! Meidän "sieni" kyllä antaa odotuttaa itseään, huoh... Aniit ehti jo kysellä TYKS:in kuulumisia, minkälaista siellä oli, Maria-s? Omaa napaa täällä kaivelen joka päivä ja...
  12. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Kiitos vinkeistä sairaalakassia varten! Vielä sairaalakassin pienistä naposteltavista: Otatteko isille/tukihenkilölle eväät mukaan ja mitä olette pakanneet? Entä mitä otatte itsellenne, kuulin jonkun ottaneen mukaan esim. Gatoradea, jotta saa tarvittaessa energiaa, eikä kaikki tule hikoilemalla...
  13. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnittelut vauvaantuneille ja kiitokset kaikille synnytyskertomuksia kirjoittaneille! Täällä ollaan edelleen kasassa, mutta jotenkin on sellainen olo, ettei enää kauaa... Eilen kävin ä-polilla vauvan vähäisten liikkeiden vuoksi, mutta kaikki oli kunnossa. Kohdunkaulaa enää 1,5 cm jäljellä ja...
  14. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Kiitos vastauksista unikuu ja RangaTanga! On se hyvä, että siellä sairaalassa käydään läpi näitä juttuja. Mulle on nyt tullut pienoinen paniikki, että miten sitä vauvaa sitten hoidetaan... Tähän asti olen ajatellut vain synnytystä, että miten siitä selviää, mutta nyt sitä tajuaa, että sieltä...
  15. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onnittelut vauvantuneille ja tsemppiä Stelliina! Mä olen yrittänyt tehdä viimeiset viikot gradua, mutta ei siitä mitään tule. Tuijottelen vaan seinää ja ihmettelen, ajatus on aivan pysähtynyt... Yritetään kuitenkin vielä hetken aikaa, laskettuun aikaan olis nyt kuukausi (27.8.). Maanantaina...
  16. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Haleja ja jaksamista BB:lle! Ihan käsittämättömän pelottava tilanne, onneksi pääsit hoitoon ajoissa. :hug: Lymis 33+0
  17. Lymypiilo

    Seksi ei maistu miehelle?

    Mitä ilmeisemmin tämä seksittömyys raskauden aikana ei olekaan niin harvinaista kuin luulin. Jotenkin helpottavaa kuulla, että ainakin joillakin tilanne on parantunut synnytyksen jälkeen. On totta, että asiasta ei ole oikeesti keskusteltu, se on vaan jäänyt ehdottelujen tyrmäämiseksi, mutta...
  18. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Nimet päätettiin jo alkumetreillä, ne tulee molempien suvusta ja kaikella on ihana historiansa. Tosi kiva niin ja mies oli ihan samoilla linjoilla heti alusta! Seksi tosiaan kalvaa mun mieltä ehkä suhteettoman paljon, kiitos kaikille myötätunnosta. Ja siis ihan "mukava" huomata, etten ole...
  19. Lymypiilo

    Seksi ei maistu miehelle?

    Mieltäni painaa parisuhde, joka ei kyllä näytä yhtään hyvälle... Seksiä ei ole, mies vaan silittelee vatsaa ja mä haluaisin ihan sitä itseään, housut alas nyt heti!!! Ja siis pari kertaa joskus aikaisemmin kävi niin, ettei mies pystynyt hoitamaan hommaa loppuun asti, se siis veltostui kesken...
  20. Lymypiilo

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heippa pitkästä aikaa! Olen lueskellut palstaa koko aamupäivän, vitsi miten tehokas opiskelija olen! Gradu pitäs saada valmiiksi ennen vauvaa, mutta mä vaan hengailen täällä keskustelupalstoilla... Eka neuvolalääkäri oli tänään, kaikki ok. Olen raskauden suhteen hyvin rauhallinen ja...

Yhteistyössä