Hakutulokset

  1. M

    Kaikki äidit ja isät!!!

    Olen 23vuotias lähihoitaja kiteeltä. Minulla on 2 tyttöä. 2v 3kk ja 9kk vanhat. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin.... Laittakaa ihmeessä viestiä tulemaan jos kiinnostaa tutustua. Sähköposti osote on merihevonen2@luukku.com
  2. M

    Hei kaikki Pohjois-karjalan äidit!

    Olen 23 vuotias kahden tytön äiti Pohjois-karjalasta kiteeltä. Toinen tyttö on 2v 3kk ja toinen 8,5kk. Olen lähihoitaja ja käyn töissä. Tässä sähköpostiosote johon voi viestiä laittaa merihevonen2@luukku.com
  3. M

    Pohjois_karjalan äidit!!!

    Hei kaikki Pohjois-karjalan äidit. Olisi mukava tutustua muihin vanhempiin. Itse olen 23vuotias kahden tytön äiti kiteeltä. Vanhempi tyttö on 2v 3kk ja toinen 8,5kk. Olen lähihoitaja ammatiltani ja töissä käyn. Tässä sähköposti osotteeni johon voi laittaa viestiä merihevonen2@luukku.com
  4. M

    Itä-suomi hoi!!

    Täällä olisi naimisissa oleva 22v kahden lapsen äiti kiteeltä, vailla uusia kavereita. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen merihevonen2@luukku.com
  5. M

    Kaikki äidit hei!

    Etsin ystäviä muista äideistä. Olen 22vuotias kahden tytön äiti itä-suomesta kiteeltä. Lapset on 1v 10kk ja 2kk. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja tutustuu muihin äiteihin ympäri suomen. Laittakaa sähköpostia tulemaan osoitteeseen merihevonen2@luukku.com =) :)
  6. M

    Itä-suomi hoi!!

    Hei! Olen 22vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti kiteeltä. Lapset on 1v 10kk ja 2kk. Haluaisin ystäviä muista äideistä ajatusten vaihtoon ja joskus tapaamisiinkin. Olen valmistunut lähihoitajaksi tänä keväänä. Harrastan kävelylä, lukemista,käyn lavoilla tanssimassa. Nyt kun lapset ovat...
  7. M

    Ystäviä Kitee + ympäristökunnat!!

    Hei! Olen naimisissa oleva kahden tytön äiti kiteeltä puhoksesta. Vanhin tyttö on 1v 10kk ja nuorempi on 2kk. Haluaisin tutustua muihin äiteihin tältä alueelta ja miksei muualtakin olevat saisi kirjoittaa. Pienten lasten äitinä riittää käsille töitä ja kun miehestä ei paljon apua ole niin...
  8. M

    Pohjois-karjalan mammat huomio

    Täällä olisi 22v naimisissa oleva äiti kiteeltä vailla uusia tuttavuuksia. Minulla on lapset 1v 10kk ja 2kk vanhat tytöt. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia sekä tavatakin joskus. Laittakaa yv tä tai sähköpostia osoitteeseen merihevonen2@luukku.com
  9. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    Täällä olisi 22-vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti Kiteeltä. Vanhin on 1v 10kk ja nuorempi on 2kk. Kaipailen ystävää, kahviseuraa, juttuseuraa, leikkikavereita lapsille yms. Sähköposti on merihevonen2@luukku.com
  10. M

    Pohjois-karjalan mammat huomio

    Haluaisitko ryhtyä ystäväksi naimisissa olevalle 22-vuotiaalle kahden tyttölapsen äidille. Lapset ovat 1v 10kk ja 2kk. Olisi kiva tutustua ja tapaillla, tehdä kaikkea kivaa mitä ystävät yleensäkin tekevät. Lapsetkin saisi leikkikavereita=) Laittakaa ihmeessä yv:tä tai sähköpostia...
  11. M

    Kitee + ympäristö - Ystävää ja lapsille leikkikaveria etsien

    Kirjoitelkaa naimisissa olevalle 22-vuotiaalle äidille kiteelle. Etsin ystävää ja leikkikavereita lapsille. Minulla on 1v 10kk vanha tyttö ja 2kk vanha tyttö. laittakaa yv:tä tai suoraan sähköpostia merihevonen2@luukku.com
  12. M

    Huomio Kiteen - joensuun - savonlinnan äidit

    Täällä olisi kavereita/ystäviä vailla naimisissa oleva 22-vuotias äiti kiteeltä. Minulla on 1v 10kk ja 2kk vanhat tytöt. Ja mies tietenkin. Olen tänä keväänä valmistunut lähihoitajaksi, ja toivottavasti jatkossa töitä saan. Olen rehellinen, huumorintajuinen, temperamenttinenkin kotiäiti...
  13. M

    Savonlinna+lähi ympäristö

    minä olen 22-vuotias naimisissa oleva kahden lapsen äiti kiteeltä. Tytöt syntyneet -06 ja -08. Kirjoittele jos kiinnostaa osoitteeseen merihevonen2@luukku.com
  14. M

    oisko yh-isille kavereita savosta päin?

    Tässä olsi 22-vuotias naimisissa oleva 2lapsen äiti kiteeltä. Toivottavasti ei liian kaukaa. Jos kiinnostaa laita viestiä osoitteeseen merihevonen2@luukku.com
  15. M

    Etsin uusia ystäviä kitee- joensuu-lappeenranta-savonlinna akselilta

    Olen naimisissa oleva 22-vuotias kahden tyttölapsen äiti ja asustelen täällä kiteen puhoksessa. Tytöt ovat iältään 1v 10kk ja 2kk vanhoja. Valmistuin tänä keväänä lähihoitajaksi. Etsin mukavia, rehellisiä ystäviä, joiden kanssa käydä kahvilla ja viettää aikaa muutenkin. Kahden pienen...
  16. M

    Kiteen seutu!

    Täällä olisi naimisissa oleva 22- vuotias kahden tytön äiti kiteeltä. Tytöt ovat 1v 10kk ja 2kk vanhat. Kirjoita jos kiinnostaa merihevonen2@luukku.com

Yhteistyössä