Hakutulokset

  1. M

    Kaikki äidit ja isät!!!

    Olen 23vuotias lähihoitaja kiteeltä. Minulla on 2 tyttöä. 2v 3kk ja 9kk vanhat. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin.... Laittakaa ihmeessä viestiä tulemaan jos kiinnostaa tutustua. Sähköposti osote on merihevonen2@luukku.com
  2. M

    Hei kaikki Pohjois-karjalan äidit!

    Olen 23 vuotias kahden tytön äiti Pohjois-karjalasta kiteeltä. Toinen tyttö on 2v 3kk ja toinen 8,5kk. Olen lähihoitaja ja käyn töissä. Tässä sähköpostiosote johon voi viestiä laittaa merihevonen2@luukku.com
  3. M

    Pohjois_karjalan äidit!!!

    Hei kaikki Pohjois-karjalan äidit. Olisi mukava tutustua muihin vanhempiin. Itse olen 23vuotias kahden tytön äiti kiteeltä. Vanhempi tyttö on 2v 3kk ja toinen 8,5kk. Olen lähihoitaja ammatiltani ja töissä käyn. Tässä sähköposti osotteeni johon voi laittaa viestiä merihevonen2@luukku.com
  4. M

    Itä-suomi hoi!!

    Täällä olisi naimisissa oleva 22v kahden lapsen äiti kiteeltä, vailla uusia kavereita. Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen merihevonen2@luukku.com
  5. M

    Kaikki äidit hei!

    Etsin ystäviä muista äideistä. Olen 22vuotias kahden tytön äiti itä-suomesta kiteeltä. Lapset on 1v 10kk ja 2kk. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja tutustuu muihin äiteihin ympäri suomen. Laittakaa sähköpostia tulemaan osoitteeseen merihevonen2@luukku.com =) :)
  6. M

    Itä-suomi hoi!!

    Hei! Olen 22vuotias naimisissa oleva kahden tytön äiti kiteeltä. Lapset on 1v 10kk ja 2kk. Haluaisin ystäviä muista äideistä ajatusten vaihtoon ja joskus tapaamisiinkin. Olen valmistunut lähihoitajaksi tänä keväänä. Harrastan kävelylä, lukemista,käyn lavoilla tanssimassa. Nyt kun lapset ovat...
  7. M

    Ystäviä Kitee + ympäristökunnat!!