Hakutulokset

  1. M

    Äitikavereita Turusta? :)

    Moi! Mä loin sitten tuollaisen kerhon näin vähän kokeneempana 2+ käyttäjänä :D Eli löytyy tuolta kerhoista ja vaatii mun hyväksynnän. Tässä linkki: Kaikki kerhot - Kaksplus Kerholla sama nimi kuin tällä ketjulla :)
  2. M

    Äitikavereita Turusta? :)

    Moi! Mahtuisko mukaan vielä yksi äiti? Olen siis 26-vuotias 8kk ikäisen pojan ja kohta 4 v tytön äiti :) Olisi kiva tutustua muihin äitihin, itsellä ei oikeen tuttavapiirissä ole äitejä ja "lapselliset" sukulaisetkin asuu kaukana...
  3. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moikka! En oo vähään aikaan taas kirjotellu, olo on ollut niin kamala etten vaan ole jaksanu. Pahoinvointi vaivaa lähinnä iltapäivisin ja iltaisin. Olo oli ihan ok tossa 10 viikon tienoilla mutta pahentui nyt yllättäen :( Vähän olen joutunut oksentelemaan, mutta vähemmän kuin esikoisesta...
  4. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    kaktuspiikki: Toinen lapsi olis tulossa, jos nyt sinne asti päästään. 2,5-vuotias tyttö löytyy jo :) Laskettu aika menee tammikuun loppupuolelle. Eilen illalla alko paha olo pahenemaan ja kunnon ruoka ei mee alas (ainakaan liha) :x Ja ihan järjetön väsymys vaivaa. Muistaakseni viime...
  5. M

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Mahtuisko tänne mukaan vaikken clomeilla plussannutkaan? Eli siis 2 viikkoa sitten tein plussatestin tokalla femar-kierrolla :) Aikasemmin söin 6 kiertoa clomeja. Ilmeisesti femarit toimi mulla paremmin (tuli 1 iso folli aika aikasessa vaiheessa kiertoa kun clomeilla yleensä pari pienempää)...
  6. M

    Clomittaret 2012

    En sit malttanutkaan odottaa huomiseen, vaan kävin hakemassa cleabluen tänään ja sehän näytti ihan kunnon plussaa :) Halpis-liuskatesti anto eilen vain haalean haamun vaikka niitten pitäis olla herkempiä? Pidin menkkojen alkamista jo niin itsestäänselvyytenä etten tiedä mitä pitäis...
  7. M

    Clomittaret 2012

    Ei voi olla totta! Sain juuri haamun :heart: Aika haalea, mutta sen verran väriä että mieskin näki ;) No torstaina uusi testi aamupissasta. Usko on jo tän melkeen 2 vuoden yrityksen jälkeen mennyt, eli ei kannata vielä onnitella... Mutta ois se mahtavaa jos femarit toimi vain 2 yrityskierron...
  8. M

    Clomittaret 2012

    DjaP Täällä kans yks yrittäjä :wave: (tosin tällä hetkellä vain sivutoimisesti) Yrittäjän äitiysraha määräytyy juuri YEL:in mukaan ja YEL:in suuruuden voit itse määritellä (vain minimiä on pakko maksaa) Tämän kanssa voi myös kikkailla; maksa maksimiYEL:iä 6 kk ennen laskettua aikaa niin saat...
  9. M

    Clomittaret 2012

    Tsemppiä p12, toivottasti pieni pysyis matkassa loppuun asti. Tutulla oli paljon keskemenoja ja sai lugesteronia ja siihen loppui keskenmenot ja sai terveen pojan :) Mulla oli tänään seurantaultra, 1 kpl 24 mm rakkula löytyi, puhkeaa varmasti pian. Vielä ei ovistesti näyttänyt positiivista...
  10. M

    Clomittaret 2012

    Onnea nana! Ja tsemppiä minttu :hug: Ei sitten tullut plussaa ei. Ehti oikeen toiveen nousta kun menkkakipuja oli 3 päivää ennen menkkojen alkua ja menkat oli myöhässä, mutta ilmeisesti kierto vaan venyi kun oli luomukierto. Eli mulle voi päivittää kp 5 ja nyt siis 2. letrozolkierto (listassa...
  11. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! En ookaan käyny täällä vähään aikaan... Mut täällähän on tapahtunut! Isot onnittelut vauvaton! Toivottovasti et olekaan enää niin vauvaton loppuvuodesta ;) Tervetuloa myös uusille ja onnea muillekin plussanneille! Voimahali Ainiit :hug: Sitten omaa napaa: Ihan loppukiertoa...
  12. M

    Clomittaret 2012

    Hurjasti onnea ainiit! Mitäs muut piinailijat? Mulle vois päivittää kp 2/28-32. Siinä meni se toive alle 3 vuoden ikäerosta esikoisella ja seuraavalla lapsella. Pidätään varmaan taukokierto hoidoista, ei vaan jaksais lääkkeiden sivuvaikutuksia tai ovistestailua... Akupunktiota ajattelin...
  13. M

    Clomittaret 2012

    Tervetuloa uusille! :flower: Lupaavia oireita undercovergirl! Testailetko huomenna? Mullakin ollut jo vaikka mitä oireita vaikka vasta kp 25. Viimeiset päivät on vihlonu alavatsaa oikein kunnolla ja rinnatkin on kipeet... Ja mullakin ihan törkee väsymys. Oireet voi tietty johtua...
  14. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! Onnea AnnaE plussasta! Joku kyseli clomien ja femarin eroa. Mä oon käsittänyt niin ettei femar kerry elimistöön niinkuin clomit eikä myöskään ohenna kohdun limakalvoa. Myös hyperstimulaation riski on femareilla pienempi. Femareilla pitäis myös olla vähemmän sivuvaikutuksia (mulla...
  15. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! Tänään kävin folliultrassa ja 22 mm follikelli löytyi :) Ja kuitenkin vasta kp12... Ovis osuu todennäköisesti viikonlopulle joten inseminaatiota ei tehdä. Näyttäis femarit toimivat paremmin kuin clomit mulla, clomeilla en koskaan saanut noin isoa follia kp 12. Sivuvaikutuksia on...
  16. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! En oo päivitellyt taas vähän aikaan kun tulin vasta tänään takaisin reissusta. Täällähän on tapahtunu paljon! Onnea Idylli ja Micaela plussista! Ja tervetuloa uusille! Mulle vois päivittää kp 6. Femarin rinnakkaislääke (oisko ollu Letrozol nimeltään) aloitettu tiistaina ja ensi...
  17. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! Ansku83: Kiva jos jaksat päivittää listaa! Mulle vois päivittää kp 31 ja ya 6/2010 (yk:ta en muista, mutta kai niitä on yli 12...) Eilen testasin viimeks negan joten kai ne menkat sieltä tulee, mut voi olla et kierto venyy kun on luomukierto. Oon huomenna lähössä ulkomaille...
  18. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! Kotiuduin juuri aukiolotutkimuksesta eikä sä tuntunut missään :) Vähän supistelua ja hartianpistelyä on ollut nyt jälkeenpäin. Torvet on auki ja myöskään hormonikokeissa ei ollut mitään häikkää. Seuraavassa kierrossa edessä inseminaatio, mutta tietty pieni toivo elää ettei siiheen...
  19. M

    Clomittaret 2012

    Itse Femarit varmaan onkin kalliita, mutta samaa tavaraa myy Ratiopharm Letrozol-nimellä ja ne on huomattavasti edullisempia kuin clomit, 100 pilleriä makso alle 20 e (sain vielä kela-korvauksenkin kun lääkäri ei määritelly mihin tarkoitukseen lääke tuli, sehän on oikeesti rintasyöpälääke) Te...
  20. M

    Clomittaret 2012

    Moikka! Mulle voi päivittää kp 4... Viikon alussa oli ensimmäinen käynti yliopistollisen lapsettomuuspuolella. Huomenna hormoniverikokeet ja kuun lopussa munatorvien aukiolotutkimus. Jännittää tuo aukiolotutkimus ihan kamalasti, sattuukohan se hirveesti? Muuten ihan hyvä fiilis vaikka onkin...

Yhteistyössä