Hakutulokset

  1. M

    Mikä ihmeen ihottuma?

    Poikani 1v 8kk on saanut muutamassa viikossa reisiinsä ikävän ihottuman, pientä punaista näppyä vieri vieressä, osa näyttää pieniltä kovilta finneiltä. Kutittaa vähän, ei paljoa. Ihottuma- alueet on n. 10*5cm laajuisia, ihan täynnä tuota näppyä. Ruoka-allergioita ei tiettävästi ole, ja...
  2. M

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Moikka! Piti tulla fiilistelemään, kun tasan vuosi sitten plussasin (la 23.3). Nyt vieressä sitteriä heiluttelee tomera kolmekuinen poika :heart: Onnea matkaan kaikille! T.Marais & Noel
  3. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Heips! Täälläkin ollaan ja odotellaan, ei varmaan pariin viikkoon mitään tapahdukaan.... Ei juukeli, että voi odottavan aika olla pitkä! Ja olemus turpoo vaan... Eilen vauva puski itseään alaspäin, mut ei sekään vielä mitään tarkottanut. Ja mun ruumiinlämpö on ollut paljon alhaisempi kuin...
  4. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Iso onnitteluhalaus kaikille vauvautuneille! :flower: Jeminille onnea matkaan, ja Nuskan ja Leon pikkuisille voimia! Resinalla tullaan perästä, ei vieläkään muuta luin menkkakivut. Eli huhtikuulle mennään, voisin lyödä vaikka vetoa! Painonnousu on ihan järkkyä, kilo viikossa, nyt yhteensä...
  5. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Moi! Manducasta Meillä on manduca, ja oon pitäny sitä ihan loistavana! Näppärä ja esikko viihtyi siinä ihan pikkuisesta 1,5 vuotiaaksi asti. Oli hyvä lisä vaunujen kanssa kaupungillakin, ja kauemmissakin reissuissa. Kun ei viihtynyt enää vaunuissa, niin nappasin manducaan. Sain myös sillä...
  6. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    JEE!! Vihdoinkin meidän kuu! Ja kaikki ovat jo kohta täysiaikaisia :) Isot onnittelut uusimmille vauvautuneille, kade olen vähän =) Minxin poika kasvaa hyvin! Nipalle samat kommentit kuin muiltakin, että kuuntelet itseäsi, niin menee parhaiten! Unettomuus on alkanut vaivaamaan, ei hitsi...
  7. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Viude ja Muumis, isot onnittelut!! :flower: Turvotukseen mulla on ollu vähän apua tuoreesta ananaksesta, älyttömän hyvää on, joskaan en viitsi joka viikko sillä herkutella :) Täällä myös 1 yksinsynnyttäjä, mies pyysi lupaa olla ainakin ponnistusvaiheen ajan käytävällä, kuulema pelkää että...
  8. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Posteljooni, Mam, Soonfab, ja oliko vielä joku viime päivinä vauvan saanut? Mahtavaa, kun pieniä tulee niin paljon!! :heart: Ja muutamalla sektioaikakin ihan kohta! Tylsää vähän meinaa olla nyt lomalla, vaikka esikko kohta 4v kotona. Otin siis pojan pois hoidosta, kun perhepäivähoitaja...
  9. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Onnea Ihanainen!! Tänään taisi olla Soonfab:lla käynnistys? Ja hienoa et Nopposella on perhe kasassa kotona! Posteljooni, täälläkin opiskelut meneillään, ei vaan oikein töiden ja esikoisen ohella ole jäänyt aikaa ja voimia. Hitaaseen tahtiin olen tehnyt, toiveissa on opintovapaajakso...
  10. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Mam, isot onnittelut!! Joku kyseli helpottaako olo, kun vauva laskeutuu ja kiinnittyy: Mulla molemmat, ja kävellessä pää painaa nyt alapäätä, paineen tunteen lisäksi on semmoinen venyttävä ja vihlova kipu - pitää kivun ollessa pahimmoillaan vähän irvistellä ja pysähtyä.Oikean kyljen kipu on...
  11. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Zuzalle onnea!!!:flower: Hengessä ollaan mukana, meillä sama LA:kin! T.Marais ja nökkönen Muoks: Sanzuu, onnea myös sinulle! Ihanalta tuntuu, kun vauvoja "satelee" !
  12. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Minxille isot onnittelut vauvasta!! jaZuzalle tsempit! On kyllä huisia kun tapahtuu, minäkin täällä koko ajan kurkin. Onaan napaan ei kuulu mitään uutta, seuraava työviikko pitäs vielä kärvistellä, ja siihen onkin kasaantunut kaikki niin, et päivät venyy ympäripyöreiks. Lauantaina sit taju...
  13. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Nopponen Paljon paljon onnnea!!! :flower::flower: Ihana palkinto hankalan raskausajan päätteeksi! :heart: T.Marais ja Onski 31+6
  14. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Nippa, hyvä että olet matkalla näytille Susa, mulle yritettiin käännöstä esikoisesta, mutta koska pylly oli jo niin syvälle kiinnittynyt, niin istui kuin buddha eikä hievahtanutkaan. Jotkut ovat sanoneet että käännösyritys sattuisi, mutta mulla ei sattunut - taisi olla hellävarainen kääntäjä...
  15. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Kaik yhes koos!, eli supistukset vaimeni myöhemmin ja loppui sitten kokonaan. Tiipula, kesti 1-5 min kerrallaan, ja pahimmoillaan tuntuu, että erotti ainoastaan sen kivun terän lakkaamisen, ja jatkuva kipu kesti koko ajan. Mietin jo, että miten näitä välejä lasketaan, kun en erota mihin alkaa ja...
  16. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Sairaalakassi: Kohta pakkaan peruskamat, supistellut kipeesti nyt 2h :O Supisteluiksi näitä luulen vaikka tällä kertaa vanne ei kiristä mahaa, niin 10 min välein kramppaa kuukautiskipumaisesti alaselkää, javälillä kipu kiertää alamahan puolelle. Nyt väli vähän kasvanut, jospa ei tartte lähtee...
  17. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Kiitokset kaikille myötätunnosta törkeän lääkärin vuoksi, Nyt alkaa jo vähän unohtumaan, onneksi. Tää on kyllä ihana palsta, kiitos! :heart: Candle light, ihan mieletön lumiukkopuku! Täällä kans äitiysrahapäätös puuttuu, odottavat työnantajan tuloselvitys-lomaketta, ja hr sanoo et on...
  18. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Valitusvirsi: Ei ole tarvinnut lääkärissä itkeä vuosikausiin. Eilen tuli poikkeus, kun oli törkeyden ja nöyryytyksen huippu. Teen siis istumatyötä toimistossa, mutten pysty enää aamupäivän jälkeen istumaan. Eilen nostin koneen kokeamman hyllyn päälle, ja seisoskelin siinä. Vauva ja kohtu painaa...
  19. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    Hurjaa, että jotkut ovat jo viikoilla 31! Perässä tullaan resinalla :) Hoitopöytää ei laiteta, ostetaan sellainen pehmeä hoitoalusta, niin kuin esikoisellakin (toinen vaipanvaihtopiste oli juurikin edestä täytettävän pesukoneen päällä). Mahan muoto on suoraan eteenpäin, pyöreä jalkapallo...
  20. M

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

    moikka! Isyyspakkausta en varmaan tee, mutta mietin, et kun mies ei varmaan sen suurempia varpajaisia pidä, niin ostan sille muutaman pullon sen suosikkiolutta alkosta jemmaan =) Onnea Nopponen sokerirasituksesta! Mulla oli tällä viikolla lääkärikäynti tuon istukan takia, ja noussut 2,5cm...

Yhteistyössä