Hakutulokset

  1. J

    Mistä käytetyt emma twin joggerit?

    Turun lähellä olis yhdet. Mitä olisit valmis maksamaan? Ja onko liian kaukana+
  2. J

    NEUVOJA ARKEEN: vauva ja puolitoistavuotias, miten pärjään?

    Kyllä vauva aika meni hyvin, mutta nyt 1v ja 2,5 v. kova mustasukkasuus, löyminen pureminen jne
  3. J

    Kysymys kahden pienellä ikäerolla varustetun lapsen äideille:

    Siihen asti meni hienosti, kun vauva paikallaan, mut nyt kun nousee seisomaan ni on koko ajan kaatamas vauvaa ja ottamas syliin jne ja mustasukkasuutta tullut 1 v 7kk ikäero Niin ja mustiin silmäpusseihin saat varautua :)
  4. J

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    ensiaskelkengistä mä aattelin ostaa ne mitkä oli pirkka lehdessä tarjouksella tän kuukauden k-kengässä. On goretecit kun tää kevät on varmaan tosi märkä...
  5. J

    onko jollain liberopupua???

    Laitatko kuvaa pupusta? Meillä on 2 pupua toinen käsinukke pupu millä punaset pökät ja toinen perus pieni pupu millä kanssa punaset pökät en oo nähnyt sinisiä pökiä olevia pupuja.... Meillä kierii ne jossain kaapin perukoilla kun kumpikaan poika ei pehmoleluista välitä....
  6. J

    PARHAAT TUPLAT!!!!!!!?!?!??!?!

    Meiillä lasten ikäero 1,5v . Ostettiin halvat emma joggerit. Kaupassa varmaan tosi kankeet, mut oon tykännyt lenkkeillä niiden kanssa kun menee hyvin lumessa ja hiekkatiellä, kun maalla asutaan. Esikoinen ei kylläkään enää rattaissa viihdy joten kävelee paljon mukana tai on seisomalaudalla tai...
  7. J

    Turvaistuin 9-36kg

    Mikä olisi hyvä edullinen ja tietenkin turvallinen istuin?
  8. J

    turvaistuin cybex pallas

    turvaistuin cybex pallas http://www.babytown.fi/381-cybex-pallas-slate.html onko kokemuksia tästä
  9. J

    Doomoo-istuin vs Bumbo-tuoli?

    Kerro tyhmälle mikä on doomoo tuoli? Meillä istuu mol lapset bumbossa 4kk ja 2v joka painaa 12 kiloa. En huomannutkaan bumbon painorajaa meneeköhän huonoksi kun isompi istuu siinä?
  10. J

    Tutista luopuminen

    Meillä lähti 1v ja 2kk. Ekana päivänä ja iltana kitisi nukkumaan mennessä tuttia, mutta sitten unohtui eikä ole kaivannut. Meni tosi helposti olin varuntunut pitkään kitinä kauteen. Kerralla vaan koko tutti pois, meillä ainakin näin oli paras, mutta lapset on erinlaisia...
  11. J

    Turvaistuin 2,5 vuotiaalle

    Mikä olisi hyvä istuin? Meidän vauva vie hänen nykyisen istuimen puolen vuoden päästä ja olen nyt jo alkanut katselemaan eri vaihtoehtoja. Lapsemme on erittäin hoikka painaa nyt 12 kiloa joten en usko että tässä puolessa vuodessa tulisi sitä 15 kiloa täyteen mitä monissa istuimissa tarvitaan...
  12. J

    Koska lopettanut päikkärit

    Minkä ikäisenä lopettanut päikkärit ja miksi ja ovatko yöt parantuneet???
  13. J

    pois pinnasängystä?

    10kk siirtys jatkettavaan ja hyvin mennyt samaan aikaan sai isomman peiton =)
  14. J

    crosstrainer kuinka pian synnytyksen jälk?????

    Kuinka pian olette alkaneet taas kuntoilemaan tällä Tietysti pieniä aikoja kerrallaan aluksi....
  15. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Mureena, mulla vähän sama tilanne. Sain käynnistysajan 42+0. Neuvolassa terkka oli sitä mieltä et pitäis olla aikasemmin kun sokrut koholla ettei kasva liian isoksi, mut eipä tyksi antanut mul aikaisempaa aikaa... Pelottaa sikana kun esikoinen syntyi 41+0 ja oli 4 kilonen et kuin iso tää oikein...
  16. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Jousku Noi toisten kommentit on just kaikista ärsyttävimpiä. Että etkö ajattele mennä ollenkaan synnyttämään ja koska aattelit lähtee jne.
  17. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    MOI Yhdessä kasassa ollaan. Tänään ollut alaselkä ja nivuset tosi kipeät, mutta johtuu varmaan kun eilen leiposin ison kasan pullia pakkaseen ja olin kaksinkerroin kun tein korvapuusteja... Huomenna olis taas neuvola... 40+5
  18. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Sedrik toivotaan et se ruokahalu olis toistappäin, mul jatkuva nälkä ja nyt tullut uudestaan et jos pidempi ruokaväli niin tulee tosi heikko olo. Täällä yhdessä kasassa. Eilen tuli alakertaan kauheesti pistäviä kipuja kun pari päivää oltu enemmän liikkeessä, mutta ei supistuksia.... 40+4
  19. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Leal kyllä täällä ollaan vielä yhdessä kasassa, mutta ketuttaa käydä lukemassa kun vauvoja tulee ja itselle ei edes oireita.... Onnea taas kaikille vaavinsa jo saaneille ja yritetään me loput vielä hetki jaksaa vaikka välillä vaikeaa onkin. 40+3
  20. J

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    MOI aamupäivä supisteli jopa 20-45 min välein mut ei olleet kovinkaan kivuliaita, mutta loppui kun seinään... :( Jotain oireita sentään, mutta ei kovinkaan lupaavia vielä.... 40+1

Yhteistyössä