Hakutulokset

  1. Risella

    Aiotteko tehdä Uuden Vuoden lupauksia?

    Minä yritän *saada 5kg painosta pois kesään mennessä :) *ulkoilla enemmän *viettää enemmän kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa (mikäli se nyt 4 lapsisessa perheessä on mahdollista) :)
  2. Risella

    Mitäs teette tänä iltana?

    Meillä mies yötöissä :/ Kun muksut nukahtaa niin aion katsella jonkun hyvän leffan ja syön suklaata.
  3. Risella

    Oma asunto???

    Tässä aletaan miehen kans katteleen omaa asuntoa...Millä perusteella olette valinneet rivitalon, omakotitalon tai kerrostalon...ratkaisiko hinta vaan, vai pelkästään mukavuus...ihan mielenkiinnosta kysyn kun itse näitä nyt pohdimme????
  4. Risella

    Hyvää viikonloppua!

    Tämä lähtee laittaan pyykkikonetta päälle ja ulkoileen muksujen kanssa! :wave:
  5. Risella

    me&i

    Millasia vaatteita ne on? Mistä niitä voi ostaa, vai voiko ostaa ainoastaan niiltä kutsuilta? :)
  6. Risella

    Ootteko koskaan miettineet? (turhaa pohdintaa)

    Sitä, että kun täällä asioista kiistellään tai väitellään, että kun on monia sellasia, jotka ei profiilissa kerro itsestään juuri mitään, että saatatte kiistellä vaikka naapurin rouvan tai miehen kanssa...juu, ei siinä mitään, tuli vaan tämmönen höhlä ajatus mieleen! =) p.s. En ole...
  7. Risella

    Anteeksi kun kysyn täällä, mutta kun täältä saa aina nopeesti vastauksen

    Ayia Napa Kypros...7 aikuista ja 6 lasta 1-10v. lähdössä toukokuussa... B) Millanen lomakohde...ja juu, tiedän, että mainostetaan nuorten bilepaikkana, mut kai siä nyt muutakin on? Kiitos jos joku viitsii vastata. =)
  8. Risella

    Kypros Ayia Napa

    Lähdössä 7 aikuista ja 6 lasta iältään 1-10v. Millanen paikka...kertokaa. Ai niin, monet kuvaavat nuorten biletyspaikkana, mutta kai siä nyt muutakin on. Ja tosiaan Toukokuussa ollaan lähdössä. B)
  9. Risella

    Harjoitus

  10. Risella

    Harjoitus

    [img]
  11. Risella

    Ilkeilystä pohdintaa

    Tuli vaan mieleeni, että kun täällä aina tulee tilanteita, että jotkut ilkeilevät ja nauravat toisille...siis KIUSAAVAT...että millaisia ihmisiä te olette? Kasvatatteko te lapsistannekin samanlaisia kiusaajia vai onko tämä nettiaika tehnyt ihmisistä ilkeitä? JA HEI! En syytä ketään, harmittaa...
  12. Risella

    Kuinka pitkiä teidän 10-vuotiaat on?

    Meillä poika täytti joulukuussa 10v. ja on 143cm ja jalan koko 37
  13. Risella

    Heippa

    Tämä lähtee nyt hiuksiaan peseen ja keittään vispipuuroo...Hauskaa päivänjatkoa kaikille! :)
  14. Risella

    Kuinka kauan tämä palsta on ollut olemassa?

    Ja ketkä ovat ihan alusta asti olleet täällä mukana? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itse keksin tämän vasta ihan vähän aikaa sitten. Ja jäin koukkuun. :laugh:
  15. Risella

    Yksityisviesteistä?

    Miten niitä lähetetään? Auttakaa pöhköä! :ashamed:
  16. Risella

    Illan ohjelmasi?

    Siivoan vielä tuon yläkerran ja pesen koneellisen pyykkiä. Ajattelin laittaa saunan lämpiään kun oon palellut koko päivän... Sitten varmaan kattellaan Salkkarit ja syödään iltapala...?????
  17. Risella

    Onko täällä äitejä vm-78?

    Tässä yksi. 4 lasta ja mies kuuluu perheeseen. =)
  18. Risella

    Kuka aikoo lähteä kesällä etelään?

    Me lähdetään. Aiottiin ensin Bulgariaan, mutta valitsimme vielä tutun ja turvallisen Kreetan. Plataniakseen siis mennään. B)
  19. Risella

    Meidän tytöllä 8v. todettiin dysfasia

    3 vuotta oon itse epäillyt sitä, mutta nyt saatiin asiaan varmuus!
  20. Risella

    Anoppi asiaa

    Onko sinun anoppisi millainen? =) Mun täytyy myöntää onnekseni, että mulla on ihana anoppi. Koskaan hän ei ole sanonut minulle mitään pahaa, päinvastoin. Joskus kun oli vaikeeta hänen poikansa kanssa niin anopin kanssa rupateltiin "miehistä ja niiden ajatusmaailmasta". Onko täällä ketään...

Yhteistyössä