Hakutulokset

  1. Ä

    Neljättä odottavat

    Niin..Poika syntyi 12.5 klo:19.17 mitoin 3450g/ 51cm ja kaikki meni vallan mainiosti. Synnytys kesti 3h25min ja ponnistus taas kerran 2min. :) Veikat on ihanan holhoavia ja innoissaan..mikä on kyllä hyvä juttu! :)
  2. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Poika syntyi 12.5 klo:19.17 mitoin 51cm/ 3450g rv 38,käynnistettynä. Eilen kotiuduttiin ja synnytys suju paremmin ku hyvin! =) ä ja nyt 4 poikaa :D
  3. Ä

    Neljättä odottavat

    Kiitos! Nukuin kolmeen asti hyvin..sit vaan pyörin ja tulin varhais aamupalalle :D Tarvii mennä koittaan viä jos sais muutaman tunnin nukuttua ennen lähtöö käynnistykseen.. :wave:
  4. Ä

    Suunniteltu käynnistys ison koon vuoksi?

    Ohho..kuulostaapa kurjalta..luulisi että käynnistyksen saisi noilla kriteereillä jo ettei tarvisi punkea kovin isoa vauvaa pihalle. Itselläni huomenna käynnistys taysissa..viikkoja huomenna 38..vauvakaan ei oo iso..vko sit painoarvio 3100g. Mutta,meillä esikoinen kuoli kohtuun kohta 7v sitten rv...
  5. Ä

    Neljättä odottavat

    Tsemmosta vaan,että se olis nyytin haku reissu keskiviikkona jos ei ennen sitä itse ulostaudu. Epäilen jo hyvin vahvasti.. :D Viime ke oli äippäpoli käynti,paikat auki 2cm ja kanavaa 2,5cm jäljellä. Ronkki kunnolla mut eipä oo tullu mukulaa..tulppa kyllä heti to. Tosin ke mulla tulee rv 38 et...
  6. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

    Olen edelleen kyydissänne vaikka en oo kirjoitellut..juttujanne lukenut aika ajoin kylläkin! :) Onnittelut jo vauvautuneille! :heart: Me täällä ootellaan lähtöö..jos sitä ees tulee..keskiviikkona oli äippäpoli käynti(rv 37) ja kohdunsuu auki 2cm. Lääkäri ronkki kunnolla jos alkais...
  7. Ä

    Harmittaa kun en saanut tyttöä.

    No,mulla kaikki lapset samasta isästä..esikoinen joka kuoli kohtuun rv 41 oli poika,nyt meillä on 3 poikaa ja masussa ultran mukaan poika..eikä haittaa yhtään! Mulle on sama kunhan ne on terveitä ja että edes pystymme saamaan lapsia helposti..kaikki kun ei saa lapsia helposti/ollenkaan.
  8. Ä

    Neljättä odottavat

    Onpas täällä ollu hiljaista.. Täällä puksutellaan viimesiä viikkoja..nyt rv 36+4. Ke 5.5 on äippäpoli käynti,kuulemme painoarvioo jne. :) Toivon niin,että vauva ehtii syntyä,ennen kuin anoppini siirtyy enkeliksi esikoisemme rinnalle. Hänellä on aivosyöpä ja on nyt ollut reilun viikon ollut...
  9. Ä

    Onko pakko tavata vauvallisia kavereita/sukulaisia km:n jälkeen..?

    Ei tietenkään ole pakko..tosin miehesi vosi vaikka asiasta sanoa siskolleen niin ehkä heidän olisi helpompi ymmärtää teitä. Itse menetimme esikoisemme,kuoli kohtuun rv 41..hänen kuoleman jälkeen tapasin kyllä vauvoja,mutta muut raskaana olevat iso mahaiset odottajat teki minulle pahaa. :hug:
  10. Ä

    Lapsensa menettäneitä?

    Kyllä,kohtuun menehtyi meidän esikoinen rv 41. Päivääkään ei siis eletty hänen kanssaan. Elävän lapsen menetys on varmasti vielä tuskaisempaa..siis jos on saanut elää lapsensa kanssa ja sitten menettää hänet! Olen tuon menetyksemme jälkeen saanut 3 tervettä lasta ja odotan viimeisilläni...
  11. Ä

    Neljättä odottavat

    Tervetuloa Minniäi ! Katoin,että oon viimeks kirjoittanut rv 22..eli taas vierähtänyt aikaa..no,eipä mulla oo ollu mitään erikoista asiaakaan :). Perjantaina oltiin koko perhe mahataudissa..keskimmäisellä pojalla on viäkin maha sekasin. Viime tiistaina meille syntyi eka...
  12. Ä

    kaverilla ilm. rasitusastma, mitä se tarkoittaa

    http://www.poliklinikka.fi/?page=1821624&id=7134800
  13. Ä

    Miten tarkenette isoissa (ja vanhoissa) omakotitaloissa?

    Pönttöuuneilla joita talossa on 5 kpl. 3 alakerrassa ja 2 yläkerrassa. Pääosin alakerran kahta lämmitetään joka pvä,näin kylmillä pakkasilla myös sit yläkerran molempia. Patterit lisäksi päällä tarvittaessa. Yhdessä huoneessa alahaalla on patteri päällä koko aika ja sen huoneen lämmitys puulla...
  14. Ä

    Neljättä odottavat

    Onnitteluja täältäkin tiukun äidille! Kuulosti hurjalta,mut hienoa et kaikki päättyi hyvin! :heart: Ä ja 3 poikaa rv 22
  15. Ä

    Neljättä odottavat

    Oltiin eilen ultrassa. Kaikki oli hyvin,painoarvio 330g. Ja jatkamme edelleen samaa linjaa..yksi kikkeli ville lisää tulossa. Saldo sitten 5 poikaa. (Enkeli esikko,3 kotona olevaa ja masu touhottaja) Eli meidän isäntä ei ole sekatyömies. :D Vointi on hyvä. Näillä mennään. Tiukun vauva...
  16. Ä

    Neljättä odottavat

    pikinen olen käyttänyt aiemmissa raskauksissa renniee,gavisconea nesteenä ja purutablettina..samarin on jostain syystä tuntunu kaikista tehokkaammalta. :) Nyt tehdään lähtöä ultraan! :wave:
  17. Ä

    Neljättä odottavat

    Hengissä olen..vaikka kaiketi kuukausi jo menny etten oo kirjoitellu. Välillä käynyt lukemassa onko tiukun äiti synnyttäny ja muutenkin mitä muille kuuluu. Täällä ei ihmeitä. Huomenna ultra. Närästyksestä kärsin viime yönä eikä edes 2 pepcid duoa auttanu..koitin lisäks vesi ruokasooda...
  18. Ä

    Neljättä odottavat

    Laivalla käyty,reissu meni kivasti ja kasa namia sattu kotiin mukaan :D Pojat nautti pallomerestä,äiti shoppailusta ja alkoholittomista drinkeistä. Ja tais isi ja mummukin viihtyä. Sokerirasituksessa kävin viime viikolla,kärähdin taas. Paastoarvo oli 5,5 kun sen raja täällä on 5.3. No eipä...
  19. Ä

    punaisia näppylöitä vaippa-alueella

    Mitä vaippoja käytätte? Meillä 2 lapselle ei sopinut pampers,ekalla käytettiin sitä pääosin. Noille kahdelle tuli punaisia näppyjä pyllyyn pampersista. Voisiko olla vaippa ihottumaa? Vai onko ihottumaa muuallakin?
  20. Ä

    Voisitteko elää ilman autoa? Miksi tai miksi ei?

    Itsellä ei korttia,mutta mies tarvitsee työnsä takia autoa joten auto on meillä tarpeellinen. Muutenkin liikumme koko perhe aika paljon mummulassa jne. Meiltä matkaa molempien vanhemmille on 35km. Ja tälläsen 5 henkisen perheen ruoka ostokset vaippoineen on helpompi kuljettaa autolla. :)

Yhteistyössä