Hakutulokset

  1. K

    Millä nimellä kutsut lastasi?

    Iso-apina (poika 195 cm), apina (tyttö) ja miniapinat! :laugh: Esikoinen itse aloitti tuon nimittelyn... Nimillä kutsun, tai pojiksi ja tytöksi, joskus satunnaisesti saattaa joku kakarakin suusta ulos livahtaa!
  2. K

    Niin hirveä vappuilma, että tästä ei iloitse kuin korkeintaan työvuorossa olevat poliisit :(

    Jaa, ei se yks poliisi ainakaan kovin iloiselta näyttänyt sateessa seistessään äskettäin, kun ajoin ohitsensa. Ratsiaa pitivät! :D
  3. K

    En ymmärrä miksi kukaan enää haluaisi asua korvessa

    Hmm, et multa kysynyt, mutta vastaanpa silti, meillä on neljä toimivaa autoa ja kaksi aikuista. On varaa valita millä lähtee liikkeelle! :laugh: Niin, eipä sun tosiaan tarvitsekaan ymmärtää, riittä kun me erakot itse olemme onnellisia. Joku jo ihmettelikin, että mitenkä se korvessa asuminen...
  4. K

    Mummoäidit hei, minkälaisiin ongelmiin olette törmänneet?

    Mulla kävi niin, että alkoi kiinnostaa esikoisen harrastama laji. Siksipä tytön kanssa sitten peruskurssille lähdettiinkin, tutustumaan. Sitten vaan laji vei mukanaan, minut ja tyttöni, joka tulevana lauantaina kisaa ekaa kertaa avoimissa SM-kisoissa. Pojalla jo SM-mitaleita on jonkin verran...
  5. K

    Leikkimielinen kisa oman asuinpaikan palveluista ym.

    1. Ruokakauppaan 5 km 2. Kampaamoon n. 10 km 3. Päiväkotiin ja eskariin n. 12,5 km 4. Kouluihin n. 10 km 5. Neuvolaan n. 9 km 6. Postiin n. 10 km 7. Merenrantaan linnuntietä pari kilsaa, uimarantaan n. 9 km 8. Uimahalliin n. 10 km 9. Jäähalliin n. 9 km 10. Luistelukentälle n. 8 km 11...
  6. K

    Mummoäidit hei, minkälaisiin ongelmiin olette törmänneet?

    Tää on kyllä munkin kohdalla niin totta! Siksipä nyt pyörinkin tatamilla, kunto pysyy kovana ja kropan hallintakin! Just eilen meitin treeneissä kävi pyörähtämässä yksi nyrkkeilijätyttö, oli ihan puhki, kun treenit on todella raskaat. Yrittää mahduttaa brassijutsun aikatauluunsa, kun haluaa...
  7. K

    Mummoäidit hei, minkälaisiin ongelmiin olette törmänneet?

    No huh, en ole mummoäiti! Tosin en itse itseäni sellaiseksi koekaan! Ekan sain 20-vuotiaana, toisen 29-vuotiaana ja tuplat viittä vaille 40 vuotiaana!
  8. K

    Minkäpituinen lapsesta tulee aikuisena, kun äiti suomalainen ja isä iranilainen?

    On noi hauskoja noi ennusteet! Kävin laittamassa esikoisen tiedot, jätkä on 10 cm pidempi kuin ennuste! =)
  9. K

    Gallup: Onko teidän lapsilla sairauskuluvakuutus vai ei?

    No ei oo, kovasti paljon ei ole lääkäriä edes tarvittu, ja nekin kerrat on hoituneet TK:n kautta hienosti ja nopeasti. Melkoisesti ollaan siis säästetty tässä kuuden vuoden aikana, kun kaksi poikaa on ilman tuota ollut. Niillä rahoilla käy aika monta kertaa yksityisellä lääkärillä, jos...
  10. K

    Naisen ikä ja hiusten pituus

    Ikää kohta 46 vee ja lyhyet hiukset, ei mikään kanapersemalli kuitenkaan. Tykkään pidemmistäkin ja tykkään ehdottomasti saparoistakin, mutta kun nää nyt vaan on helpommat treeneissä, ja muutenkin. Oon aina ollut laiska laittamaan hiuksia, kun laatu on sellainen erittäin pörröinen ja vahvasti...
  11. K

    Ihanat vanhan ajan opettajat

    Riippuu kuinka vanhanajan.... Omat opettajani, tai ainakin suurin osa (peruskoulu ja lukio kyseessä) olivat kunnon opettajia. Ansaitsivat kunnioituksensa, eivät sietäneet häiriöitä. Omasivat auktoriteettia, ei noiden tarvinnut kuin katsoa, niin oppilaat olivat kunnolla. Mun aikana (aloitin...
  12. K

    Kaksosten äiti paikalla hetken. Onko kysymyksiä?

    Meitin poikia alettiin käynnistää 37+3 alkavan raskausmyrkytyksen vuoksi, hieman kesti...ja sitten lopulta jouduttiin kiireelliseen sektioon. Pojat jo kohta täyttävät 6v, vauhti vaan kasvaa koko ajan!
  13. K

    Kaksosten äiti paikalla hetken. Onko kysymyksiä?

    Ihanan pieniä, kuten kaksoset aika usein. Omat olivat 3300 g 51 cm ja 3485 g 50 cm. No, kolmen pojan kanssa teillä on varmasti välillä vauhtia jo viiden edestä, voin vain yrittää kuvitella! Mulla on kaksosten lisäksi kaksi lasta, nyt 16 v tyttö ja 25 v poika, eli on vain kaksi pienempää.
  14. K

    Kaksosten äiti paikalla hetken. Onko kysymyksiä?

    Juu, meneehän ne! No, pakko mennä, siis hoidettava nuo on, vaan tosiaan, välillä tuntuu, että triplasti töitä vaikka tuplasti poikia!
  15. K

    Kaksosten äiti paikalla hetken. Onko kysymyksiä?

    Mun pojat syntyivät myös 38+2. Minkä kokoisia vauvat olivat syntyessään?
  16. K

    toivoisin niin että kotiäidin vanhempi poika menis päiväkotiin!

    Tosi kurjaa tuollainen. Meidän pojat ovat päiväkodissa kielenkehityksen viivästymän vuoksi. Neuvolantäti tuosta reilu kaksi vuotta sitten puhui, käytiin psykologin ja puheterapeutin testeissä. Suosituksena päiväkoti. Sinne siis menivät. Mulle ei tullut mieleenkään alkaa taistella vastaan tai...
  17. K

    Huomenna loppuu viikon yh.na olo.

    Nää on niin paljonnitsestä kiinni, nää yh-jutut! ite tosiaan olen viettänyt 15 vuotta täysin yksinhuoltajana, enkä sitä erityisen rankkana kokenut. Mulla on täällä kohta 6-vuotiaat tuplapojat, ja kyllä tää meidän arki (jos jätetään raha-asiat tän ulkopuolelle) on ihan samanlaista kuin silloin...
  18. K

    Huomenna loppuu viikon yh.na olo.

    No leskeydestäkin itsellä kokemusta, tytön isä kuoli tytön ollessa 3 kk. Siksipä rohkeasti laitoinkin tuonne "reissuleski"-nimityksen, vaikka se jotain saattaa loukatakin.
  19. K

    Huomenna loppuu viikon yh.na olo.

    Huomenna loppuu kahden viikon reissuleskeys! Vaikkei tämä nyt oikeaa yksinhuoltajuutta olekaan, niin ihan varmasti siihen rinnastettavissa, koska kuitenkin yksin olen lapsista vastuussa. Näin tosin meillä aina, yleensä mies tulee kylläkin joka viikonlopuksi kotiin. Mulla on...
  20. K

    Kohta saa kenkää mun mies ja moni muukin perheelliinen :(

    Kai miehes nyt jonkin sortin työttömyyspäivärahaa tulee saamaan? Kai kuuluu liittoon? Ikävä tilannehan tuo on, mutta se on nykypäivää. Tsemppiä teille ja miehelle kovasti onnea uuden työn löytymiseen.

Yhteistyössä