Hakutulokset

  1. T

    Prosenttilaskua ja todennäköisyyksiä ...Follikkelit, munasolut ja hedelmöittyneet alkiot

    1. ivf saatiin muistaakseni 8 soulua, joista kolme oli siirtokelpoista. Yksi siirrettiin -> km -> PAS ei tärpännyt ja toinen kuoli sulatuksessa 2. ivf saatiin 13 solua, joista 10 hedelmöittyi mutta vain kaksi normaalisti. Tässä vaiheessa lääkäri totesi ettei ei näytä hyvältä ja tämän siirron...
  2. T

    Taysin asiakkaat ***

    Nasu, itsellä jo hoidot takana, mutta halusin tulla kommentoimaan sulle tota jonotilannetta. Kannattaa olla itse aktiivinen ja soitella taysiin ja kysellä jonoa jne. itse soitin aikoinani (hoidot siellä siis 2010) sinne kun päivämäärä ensikäynnille alkoi lähenemään. Silloin sanottiin, että menee...
  3. T

    2 alkiota, 1 vai 2 vauvaa?

    2 alkiota siirrettiin 2.ivf:n tuoresiirrossa ja kaksi kaksikuukautista kullannuppua nukkuu vieressäni, tyttö ja poika <3 Meilläkään ei ollut alkiot kuin keskitasoa ja nämä ainoat kunnolliset, siksi siirrettiin kaksi.
  4. T

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    Käynnistettiin 37+2 lievän raskausmyrkytyksen takia ja omasta pyynnöstä (olo oli jo todella tukala). A-poika 2800g ja B-tyttö 2640g. Alakautta tulivat.
  5. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Noprsti omaa napaa...Täällä on saatu vauvat maailmaan! A-poika 2800g 48 cm ja b-tyttö 2630g ja 47 cm. Kaikki meni oikein mallikkaasti ja vauvat voivat hyvin. Pääsivät heti synnytyksestä vierihoitoon ja olivat oikein reippaita alusta saakka. Nyt ollaan jo kotona, 9.12 oli syntymäpäivä...
  6. T

    Oireeton hoito = Oireeton raskaus?

    Moi, mulle on tehty kaksi ivf-hoitoa, toinen lyhyellä ja toinen pitkällä kaavalla. Kummastakaan ei niin mitään oireita lääkkeistä. Sumuistakaan ei tullut mitään. Tästä pitkästä kaavasta plussasin (niinkuin lyhyestäkin mutta se meni kesken) ja kaksoset ovat kyydissä (tosin eivät enää kauaa)...
  7. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Milonalle osanottoni. Kovasti jaksamista arkeenne. Elämä on välillä niin epäoikeudenmukaista. PetKat Onnea tuplista! Hienoa, että lapsilla on kaikki hyvin. Nyt vaan kasvavat keskolassa vahvoikisi vauveleiksi. Täälläkin on jo käyty sairaalassa. Raskausmyrkytys vähän puskee päälle ja kaksi...
  8. T

    kivuttomat harjoitussupparit jo rv 15+

    Moi, mulla ei ole kauheasti ollut noita harjoitussupistuksia, mutta ainakin meillä neuvolassa sanottiin, ettei niistä kivuttomista harjoitussupistuksista ole mitään haittaa. Joillakin kohtu vaan helpommin "harjoittelee". Soita kuitenkin ihmeessä aika neuvolalääkärille, jotta saat...
  9. T

    Miten painonne on muuttunut raskauden aikana? Mikä on tämänhetkinen tilanne?

    Mä varmaan kerään ne kilot mitä teille ei ole tullut. Tosin odotan kaksosia :) Mulla on nyt rv 33 menossa ja kiloja tullut hurjat 20. Ennen raskautta BMI oli 23 ja olin mielestäni hoikka. Pelottaa vähän miten saan nämä kilot pois, mutta lääkärin mielestä suurin osa tästä painosta on turvotusta...
  10. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei naiset pitkästä aikaa! Olen ollut niin väsynyt etten ole jaksanut käydä edes sivustoilla, mutta nyt tulin kurkkaamaan teidän kuulumisia. Ihana huomata, että kaikilla on mennyt mukavasti, vaikka pieniä kremppoja näillä viikoilla alkaakin jo esiintymään. Paiju inhottavaa tuo kutiaminen...
  11. T

    IVF - vain vähän soluja, onko silti toivoa?

    Moi, mulla ei ihan sama tilanne, mutta huonosti saatiin kuitenkin alkioita. Eli mulla toisessa ivf:ssä saatiin neljätoista munasolua, joista kymmenen kehittyi alkioiksi mutta vain kaksi oli siirtokelpoista. Kaikki muu oli kuulemma roskaa. Vika kuulemma ilmeisestikin munasoluissani. Molemmat...
  12. T

    tuplien odottajia 2010-11?

    Mä jäin saikulle rv 30+0 eli tässä kolmatta saikkupäivää viettelen. Olen siis saikulla äitiysloman alkamiseen saakka, joten ajattelen tämän äitiyslomana :) TAYSin erioislääkärin mukaan rv 28 mulla ei ollut mitään syytä jäädä pois töistä ennen rv 32 mutta käski ottamaan yhteyttä...
  13. T

    tuplien odottajia 2010-11?

    mamma8219, mulla on raskaus toistaiseksi sujunut ihan hyvin. Mitään isompaa kremppaa ei vielä kropassa ole ollut, mutta eiköhän niitä ala ilmentymään kun viikkoja tulee toivottavasti lisää. Tänään on rv 30+1. Supistuksia ei käsittääkseni ole ollut mutta kohdun kannattimet välillä vihlovat...
  14. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Jaahas tyttäret, tulin vaan ilmoittelemaan merkkipaaluista, nimittäin: tänään rv 30+0 POKS :) ja kaiken lisäksi tänään on ensimmäinen sairauslomapäivä, joka jatkuu äippälomaan asti, joten täällä ollaan ns ÄITIYSLOMALLA!!! Enpä kuulkaa olisi tämänkään päivän uskonut tulevan. Työkaverin...
  15. T

    Islan veljelle nimi-ehdotuksia

    Pessi
  16. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Milona suuret onnittelut pienistä ihmeistänne. Kaikkea hyvää pienten kasvuun ja kehitykseen :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsette nauttimaan herroistanne kotiin lasketun ajan kynnyksellä. Ystäväni on saanut pienen tytön rv 28, tyttö painoi 650 g, ja on tänä päivänä vilka ja...
  17. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Vilkas 75 meillä oli rakennultrassa rv 19+3 a-pojan paino 305g ja b-tytön paino 250g. Eli aika samoissakuin teillä :) Nyt viimeisimmässä ultrassa molemmat olivat rv 28+3 1200g. Ihana kuulla, että kaikki oli pikkuisilla hyvin. Palailen taas paremmalla ajalla...
  18. T

    kuinka paljon ennen äitisylomaa jäitte saikulle ja miksi?

    Kaksosraskauden takia rv 30 eli ensi viikon tiistaina :) Ei malttaisi odottaa...
  19. T

    Monikkoperheet Pirkanmaalta!

    Moikka, Unohtunut palstan lukeminen totaalisesti, mutta siis olisi tosi kiva jos saadaan porukkaa kokoon. Jään itse äitiyslomalle ensi viikolla, joten jos kunto kestää voisin jo raskausaikana tulla joku kerta mukaan ja taas sitten kun vauvelien kanssa on rytmi löydetty. Pitäkää mut...
  20. T

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei naiset, Tulin innoissani kertomaan hyviä uutisia. Tänään kaksosten seurantaultra ja kaikki oli hyvin. Olo on niin onnellinen! Molemmat painoivat 1200g, tuntuvat hurjan isoilta jo! Neuvolalääkärille pitäisi kuulemma soitella kahden viikon päästä ja pyytää sairaslomaa seuraavaan kontrolliin...

Yhteistyössä