Hakutulokset

  1. sugarplum

    G:Kuvaile luonnettasi vain 1 sanalla

    ErilainenOuto
  2. sugarplum

    Oikeesti, meneeks se näin?

    Itse irtisanoin lasten päivähoito paikat kesäksi jotten joutuisi maksamaan.. Kun lapset aloittivat vasta joulukuussa tuossa päiväkodissa, niin kesä olisi mennyt täyslaskulla vaikka olisivat lomalla... Ja halusin pitää lapset kotona kesän kun kerta olen itsekkin kotona koko kesän =)
  3. sugarplum

    Pitäisikö kieliopinnoista päättää a) kansan kokonaisedun mukaan vai b) narsistisen kielivähemmistön vaatimusten mukaan?

    Viilataas pilkkua.. Suomalaisten ja varsinkin karjalaisten historia on poikkeuksellisen lyhyt, selvästi alle 1000 vuotta. Ensimmäisten "Suomeen" saapuneiden ihmisten geenistöä eli etnisyyttä eli suomalaisten geenipohjaa ei yksinkertaisesti tunneta. Jääkauden jälkeisestä "Suomen"...
  4. sugarplum

    Pitäisikö kieliopinnoista päättää a) kansan kokonaisedun mukaan vai b) narsistisen kielivähemmistön vaatimusten mukaan?

    Itseasiassa Saamelaiset asuttivat etelä ja itä suomea ennenkuin "suomalaisest" tulivat paikalle ja Saamelaiset muuttivat pohjoiseen...
  5. sugarplum

    Pitäisikö kieliopinnoista päättää a) kansan kokonaisedun mukaan vai b) narsistisen kielivähemmistön vaatimusten mukaan?

    Mahotonta meininkiä... Tunnen itseni ihan yhtä suomalaiseksi kun he jotka puhuvat äidinkielenään suomea.. Vaikka en eräiden käsitteiden mukaan ole kuulemma suomalainen, vaikka olen Suomessa syntynyt, kuten vanhempani, heidän vanhemmat jne.. Jos rupeaa käsittelemään sitä että kuka on...
  6. sugarplum

    Syntyjä syviä..

    Tuli tossa mieleen että, miksi isovanhemmat yleensä ostavat lapsenlapsilleen kamalasti karkkia ja muita herkkuja..? ( Tai näin ainakin tällee mitä mä oon huomannu, omasta lapsuudestani sekä nyt lasteni kohdalla ). Pitääkö itse tulla isovanhemmaksi että tämän asian ymmärtää vai voiko asian...
  7. sugarplum

    G : Missä perheesi jäsenet ovat ja tekevät juuri NYT?

    Lapset kattoo telkkaria ja mies lähti hakee veljeensä, jonka jälkeen lähtevät isälleen =)
  8. sugarplum

    Kauanko olette olleet puolisonne kanssa yhdessä?

    Yhdessä 3v3kk, naimisissa 9kk, ei yhteisiä lapsia =)
  9. sugarplum

    Kutomisia..

    Ahaa okei =) Katsotaan minkälaisen inspiksen asiasta saan, että teenkö ihan harrastuspohjalla vai en. En ole ajatellut asiaa aikasemmin ammattikäsityöläisten kannalta, vaikka olen varttia vaille sellainen itsekkin. Kivaa että otit senkin kannan esille, se oli hyvä =)
  10. sugarplum

    Kutomisia..

    Okei. Langat ostan itse Prismasta.. Ajattelin vain että ajatteleeko ihmiset sit että "onpas kallista!" eivätkä osta niitä jos summaan langat sekä kutomiseen käytetyn ajan hintaan...
  11. sugarplum

    Kutomisia..

    Heips.. Minkälaisella hinnalla kehtaisi myydä noita itse kutomia vauvan vaatteita..? Onko jtn pari euroa sukista ja lapasista sekä 15e kokopuvusta liikaa vai liian vähän..?
  12. sugarplum

    Miten syöt tortillasi?

    Jauhelihaa ( jossa tacomauste ), kanansuikaleita, kurkkua, tomaattia, salaattia, tacokastiketta, punasipulia ja majoneesia.. =)
  13. sugarplum

    Kai te autoilijat jätätte AINA vaihteen päälle kun laitatte auton parkkiin?

    Vaihde P asentoon ja käsijarru päälle =D Tosin en ole ajanut autoa tuon uuden hankkimisen jälkeen, jtn mies tekee noin =P
  14. sugarplum

    Te joilla ei ole tiskikonetta, miten tiskaatte ja kuinka paljon kuluu aikaa?

    Sen verta laiska tiskaaja olen, että tiskaan noin 2 krt vko. Neljän hengen perheessä se tarkoittaa sitä että tiskaan n. 2 allallista kerralla ( riippuen miten likaista vesi on niin voin tiskata samalla vedellä ) plus kattiloita ja paistinpannuja. Kerran viikossa vanhin tyttö tiskaa allallisen...
  15. sugarplum

    Kun Suomen pääministeri keskustelee Ruotsin pääministerin kanssa ENGLANNIKSI

    Hih... Onneksi en ole koskaan joutunut pakkoruotsia opiskelemaan =D Mielestäni olisi ihan hieno idea että pakkoruotsin tilalle otettaisiin enemmän englannin tunteja, kun katselee tuota teeveetä ja kuuntelee suomalaisten englantia niin... "thö rain wos pissing me in thö ai" =D
  16. sugarplum

    Välisi appivanhempien/muun miehen perheen kanssa

    Minulle tulee aina kamalan ulkopuolinen olo kun olen mieheni sukulaisten seurassa... Kun alettiin olemaan yhdessä, mieheni sai kuulla veljiltään kommenttia että " olisit sä paremmanki saannu" jne. Äitinsä ( eli nykyinen anoppini ) ei tahtonut hyväksyä minua laisinkaan, olinhan kaapannut hänen...
  17. sugarplum

    Oireita...

    Eilen aamulla tein testin, negatiivinen. Teen parin viikon päästä uudelleen jos oireet ei häviä... Voisivatko nämä oireet olla muutaku raskautta..? Kuukautisia en ole oirehtinut tälleen aikasemmin.
  18. sugarplum

    Oireita...

    Minulla ollut nyt jo pari viikkoa outoja oireita, ensin alaselkä oli välillä niin kipeä etten pystynyt istumaan kunnolla, sitten rinnat tulivat niin kipeiksi ettei niihin voinut oikein koskea. Nyt sitten alavatsassa on painon tunnetta ja virtsaamistarve on huomattavasti lisääntynyt. Tupakalla...
  19. sugarplum

    te joilla ollut PIENEN BUDJETIN häät, millaisia summia on mennyt ja mitä ootte saaneet?

    Meillä sit tosi pienen budjetin häät tulos.. ainoot mitkä maksaa on vaatteet ja sormukset... :xmas: Ajateltii olla niin ilkeitä ja olla pitämättä mtn juhlia B)
  20. sugarplum

    Mikä oli teidän perheen edellinen "isompi ostos"?

    Tais olla tuo meidän auto... eikä sekää maksanu ku 1200? :xmas:

Yhteistyössä