Hakutulokset

  1. M

    Herbalife-tuotteilla painoa pois

    Kertokaa kokemuksia Herbalife painonpudotus tuotteista.
  2. M

    Syö ja Nauti -CD-ROM päivitys

    onko joku päivittäny syö-ja nauti 2005 ohjelmaa? mitä uutta tulee
  3. M

    kokemuksia netissä olevista laihdutus sivuista (esim. keventäjät ym.)

    Millaisia kokemuksia on netissä olevista laihdutus sivuista (esim. keventäjät ym.)?
  4. M

    Uimavaipoista...

    Lapsille on lahkeellisia uimapukuja. Niitä ainakin vauvauinnissa suosittelivat. Jos kakka tulee uidessa, jää se lahkeeseen. (Yleensä kuulemma lapsi ei vedessä kakkaa.)
  5. M

    mesekaveria

    Lukekaahan tuon muksis-nimimerkin juttuja :headwall: Välillä hirveesti lapsia, välillä vasta tekemässä niitä :laugh:
  6. M

    Kuinka paljon 3kk nukkuu?

    Meillä tyttö pian 3kk ja nukkuu 17h/vrk. Ihanaa, että vauvat nukkuu noin paljon =) . Tyttö nukkuu yleensä kahdet n.4 tunnin päiväunet! Itekin saa levätä, ja tehä kotihommia.
  7. M

    Onko Joensuussa yksinäisiä äitejä?

    Oon pari kertaa yv:tä laittanu sulle. Ootko saanu ne? =)
  8. M

    Joensuu ja Pohjois-Karjala

    täälläkin ollaan kiinnostuneita =)
  9. M

    uusia ystäviä hakusessa JOENSUU HUOMIO !

    caeza, laitoin sulle yksityisviesti . Tuliko perille?
  10. M

    Carena Twinshopper tuplarattaat

    Minkälaisia kokemuksia on Carena Twinshopper tuplarattaista? Kulkevatko ne miten hyvin talvella lumessa??
  11. M

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    liinuli84: Otan osaa suruusi!! Itku tuli täälläkin :( Voimia!!! :heart:
  12. M

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    En oo saanu aikseksi kirjotella. Lukenut olen kyllä juttujanne. Masentaa vaan jo koko raskaus. En jaksa yhtään iloita isosta mahasta... Haluan jo normaalit vaatteet, ja vähä "tuulettumaan" iltaelämään.... Hassua, että nyt teillä joillakin on jo rv36+4 takanapäin, jolloin esikoinen meille...
  13. M

    En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

    Minua ei voisi vähempää kiinnostaa lähteä ulos leikkimään 2v lapseni kanssa. Lapsi edelleen kotihoidossa, ja nyt syksyllä minnuu on alkanut tympiä ulos lähtö... Harmittaa, kun lapsi ei pääse ulos. :( Miten paljon teidän kotihoidossa oleva 2v on ulkona?
  14. M

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Syyskuu

    Miekin pidän lähiaikoina Partylite-kutsut. Ihanaa, kun uusi kuvasto on ilmestynyt, en tosin ole sitä vielä nähnyt... Hyviä myyntejä kutsuille Äitiliini75!
  15. M

    4d Joensuu tai Kuopio

    Onko kokemusta 4d ultrasta Joensuusta tai kuopiosta?
  16. M

    Kutistuva sf-mitta

    Jahvetti Pääsin ylimääräiseen ultraan, koska SF-mitta ei ollut kasvanut käyrän mukaan. Ja ultrassa sitten todettiin, että sikiö on pieni viikkoihin nähden. Kävin kontrolli ultrissa, lopulta sikiö ei ollut viikkoon enää kasvanut. Näin onnellisesti kävi mulle, että SF-mitan perusteella terkkari...
  17. M

    Kutistuva sf-mitta

    Meidät passitettiin ylimääräiseen ulraan, koska SF-mitta ei kasvanut tarpeeksi. (rv 21+6 21, rv26 23 ja rv29+6 vain 25!) Ja kuten pelkäsinkin vauva oli hidastanut kasvua. Jouduin käymään usein ultrassa, ja lopulta sikiön kasvu oli kokonaan pysähtynyt rv36. Synnytys käynnistettiin, ja tyttö oli...
  18. M

    rv12 ja äitiysvaatteet

    Ei oo totta, mulla vasta rv 12 menossa ja maha on niin turvoksissa, että miun on pakko kohta ottaa äitiysvaatteet käyttöön... Tuntuu vaan niin oudolta jo nyt niitä alkaa käyttää... Onko ihan pöhköä nyt jo vetää mammavaatteet niskaan??
  19. M

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Hirveä väsymys päällä ja kotona pian 2-vuotias lapsi, joka haluaa aina koneelle jos miekin olen tässä, joten siinäpä muutama syy, miksi olen viettänyt hiljaiseloa.... Lukemassa olen toki yrittänyt käydä teidän kuulumisianne :) Hieno tää uusi palsta!! Tänne voi siis kirjoitella enää ainoastaan...
  20. M

    ultra

    pitääkö rv9 ultrassa olla virtsarakko tyhjä vai täysi? Ärsyttää kun terkkari ei anna ohjeita, enkä ite muistanu kysyä....

Yhteistyössä