Hakutulokset

  1. A

    äkkiä apua(kakka asiaa)

    Ja mitä me oltas tehtykään ilman tätä tietoa.....
  2. A

    Onko mulla mielestänne "oikeus" vaatia isompaa palkkaa?

    Juu näinhän voi olla. Tyhmähän ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa...(tai tässä tapauksessa se, joka ei osaa vaatia)
  3. A

    Onko mulla mielestänne "oikeus" vaatia isompaa palkkaa?

    Asiakkaat suht samankokoisia ja minulla enemmän niitä enemmän työtä vaativia ja isompia, johtuen juuri siitä kun minulla on kokemusta asiasta (tämä oli pomon peruste työnjaolle). Siksipä juuri minua tämä asia mietityttää ja vaivaa, koska toisella on pieniä sieviä ja vähemmän töitä vaativia ja...
  4. A

    S-Etukortti ja sillä maksaminen S-marketissa??! Auttakee!

    Annat vaan kassaneitille kortin ja sanot että maksat siitä. Voit halutessasi tilata sirullisen kortin ja saat samalla tunnusluvun siihen.
  5. A

    Kun päivä ei ala hyvin.

    :hug: Onneksi tämmösiä päiviä ei ole etes joka viikko. Jaksuja!
  6. A

    go fat go

    Kuin myös :)
  7. A

    PIKA APUA!!!! Voinko laittaa keraamisen piirakkavuoan uuninpellin päälle???

    Voit laittaa, mutta tarkista jossain vaiheessa. Voi olla ettei tartte olla niin kauan uunissa.
  8. A

    Paras puhdistuskuuri? Suositelkaa!

    Tätähän vois kokeilla, niin ei tarttis hakea mittään litkuja tai pillereitä luontaistuotekaupasta. Tuon öljyn kanssa vaan tulee varmaan vaikeuksia ko oon tottunu käyttään ehtaa voita. Kiitos!
  9. A

    Paras puhdistuskuuri? Suositelkaa!

    Heips! Nyt tarttis taas vähän puhdistaa elimistöä, kun iho on täynnä "ploomuja" ja kutisee, kieli on arka, kokoajan väsyttää.... On syöny joskus sen Dido? kuurin, mutta en tykänny. Olisko teillä ehdottaa jottain omasta kokemuksesta?
  10. A

    2kk:n aikana 4 lähetettyä työhakemusta, vain yksi soitto :(

    Kyllä se on hyvä merkki kun haluavat tiedot säilyttää. Kyllä etsivä löytää, älä lannistu :hug:
  11. A

    Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

    Olen tilanteessa, jossa minun on kohdattava vaikea asia ja tuntuu, ettei minulla ole voimaa sitä selvittää. Toivoisin rohkeutta ja voimaa muuttaa elämäni suuntaa. Tällä hetkellä en ole onnellinen kuin lapsistani. Haluaisin päästä täältä alakulon alhosta ja olla taas iloinen ja positiivinen oma...
  12. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Kiitti vielä. Olen koulutukseltani merkantti ja siihen käytynä monen moisia täydennyskoulutuksia. Viimeisimpänä v 2007 taloushallinon ammattitutkinto. Juu, nyt nuorinkin lähtee kouluun ja vanhemmat on jo 15 ja 12 vuotiaat, joten keskenään pärjäävät. Peukkuja meille kaikille! :hug:
  13. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Kiitos teille mielipiteistä :heart: Mukavaa, että joku ymmärtää ja kokee samoja ajatuksia. Ja vielä hienompaa, että on uskallettu alkaa tuumasta toimeen. Ehkäpä minäkin... Mies vaan sano, että anna palaa. Onneksi on itsekin vakituisessa työssä. Lapset on jo niin isoja, että ei tarvi enää...
  14. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Tää on niin totta. Olen nyt sairaslomalla kun on niin paljon kevään aikana töitä, että nukkuminen meni 2-3 tuntiseksi stressin takia. Masennusta pukkaa ja elämänilo kadoksissa. Työtä olen inhonnut jo kauan ja nyt ollaan pisteessä, jossa on pakko alkaa laittaa elämää järjestykseen ja tekemään...
  15. A

    Lähden mä sitten töitä tekemään:), hyvää päivän jatkoa kaikille!

    Hyvää työpäivää ja työniloa! :wave:
  16. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Ihana kun joku ymmärtää :) Kaikki vaan hokee, että kannattaako tuo nyt kun hyvä palkka ja ainaa vkl vapaana ja pyhät. |O Ei vaan inspaa ei yhtään. :ashamed:
  17. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Juu en kerro... :D Toivottavasti tärppää! Mieki olen nyt tosissaan niiiin kyllästynyt näihin paskalappujen lappamiseen. Aina on joku määräpäivä oottamassa ja keväät yhtä hel*ttiä :) Nyt kohta 15 vuotta takana ja kiitos riittää. Minusta olis ihanaa jos työstä voisi nauttia kuten silloin...
  18. A

    Kuolaamisketju!!!

    Täytetyt paprikat ja herkkusienet :p
  19. A

    Kertokaas mielipiteenne.

    Kiitos, onpas kiva tavata! Onkos meitä muitakin? :hug: :hug:

Yhteistyössä