Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä kävin tiistaina ultrassa. Kaikki oli hyvin ja meille olis pieni poika tulossa.😊
  2. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mulla ei ole epäilyä sukupuolesta. Teini googletteli nub-teoriasta ja epäili tytöksi vauvaa. Työkaveri, joka opiskellut vyöhyketerapiaa, ennusti korvan verisuonten perusteella poikavauvan.. 🙈😂 Saa nähdä, kumman veikkaus osuu oikeaan. Lähes oireeton/vähäoireinen raskaus, mutta niin mulla on ollut...
  3. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Hyvä, että kaikki hyvin. Mä kerroin jo töissäkin raskaudesta, kun maha hirveä pallo ja vaikea salata..😂 Ja ei malttaisi odottaa rakenneultraan asti, että näkee taas pikkuisen.. Toivottavasti silloinkin kaikki on hyvin.😊 Meinaatteko kysyä vauvan sukupuolta rakenneultrassa, jos vauva suostuu...
  4. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä laitoin myös privaviestiä, voisin liittyä Facebook-ryhmään😊 Laskettu aika 2.7.2023, 3.lapsi ja Hus-alue.😊
  5. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Onko teillä tuolla facebook-ryhmässä aktiivisempi keskustelu? Voisin myös uskaltaa liittyä sinne, jos huolitte.😊
  6. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mahtuuko vielä ryhmään mukaan?😊 Täällä kolmatta lasta odottava, La 2.7.2023. Isommat muksut on jo 14- ja 12-vee, niin melkein tässä on kuin esikoista odottais..😊 Tänään käyty ensimmäisessä ultraäänitutkimuksessa ja siellä kaikki kunnossa, niin ehkä uskaltaa jo pikkuhiljaa alkaa luottaa raskauden...
  7. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Heips, pääsin aiemmin ultraan. Joko tuulimunaraskaus tai keskeytynyt keskenmeno..😔😔 Mut voi poistaa täältä ryhmästä..
  8. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla tuli myös pieni rusehtava viiru valkovuodon joukossa.. soitin synnärin påivystykseenkin. Rauhoittelevat siellä, että ei tarvitse olla huolissaan, kun ei kipuja eikä kirkasta/runsasta vuotoa.. silti jännittää odotella vielä ultraäänen asti...
  9. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Täälläkin kirjoittelu jäänyt hetkeksi, kun on ollut niin paljon kaikenlaista.. nyt olis raskausviikkoa 11+5. Ensimmäinen ultra vasta 4.7.. Jännittää. Mulla hävinnyt kaikki vähäisetkin raskausoireet ja sen takia alkanut mietityttää, et josko kaikki ei olekaan kunnossa...😔 Onko jollain muulla...
  10. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla ei oo ollut yhtään raskausoireita. Ainoastaan alavatsan vihlaisuja välillä ja nyt 6+0. Edellisissäkään raskauksissa ei ollut juuri mitään muita oireita, kuin että kahvi maistui pahalle.😊 Oon ehkä päässyt vähällä.. Mutta isommat lapset on tyttö ja poika, joten ei ainakaan mun kohdalla voi...
  11. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Hei, Täällä ilmoittautuisi mukaan kolmatta odottava. LA alustavasti 6.1.2023. Jännittää, miten lähtee raskaus sujumaan. Ennen plussaa oli jo tunne, että on raskaana ja aamuyön valvomista sekä paineen tunnetta alavatsalla.. Neuvola-aika varattuna ja raskausvitamiinit aloitettuna.🙂 Isommat lapset...
  12. M

    Pääkaupunkiseudun äidit!

    Hei! Täällä äiti 27-v ja tyttö 2,3 v. Tikkurilasta. Jään pian äitiyslomalle, toinen lapsi syntyy elokuussa. Uusia ystäviä kaivataan! :)
  13. M

    minkä ikäiselle ette lämmitä enää maitoa?

    Lopetin maidon lämmityksen, kun ekat hampaat oli puhkeamassa. Tyttö oli silloin 6,5 kk eikä huolinut kuin kylmää maitoa. Nyt 8 kk ja ihan jääkaappikylmänä juo edelleen tuttelit.
  14. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Ne taitaa olla huomenna jo ne treffit...:) Me ollaan tulossa, tyttö on tänään vaan ollut ihan tooooooosi äksy, et saa nähdä, miten siellä viihdytään, mut tullaan ainakin käymään.. onko ne treffit taas kulmakonditoriassa?
  15. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Meilläkin herääminen tapahtuu 6-7 välillä. Mut sovitaan tuo 11 sitten keskiviikkona. Ok?
  16. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    No sopisiko keskiviikko tai torstai? Mulle käy :) Kellonaika voisi olla 11 jälkeen? Tai aiemminkin käy, jos joku on aamuvirkku.. Mulle käy jo 9 jälkeen.. :)
  17. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Olisko ens viikolla treffeille kiinnostusta/aikaa?
  18. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi! Mä nyt joudun valitettavasti meidän osalta perumaan tapaamisen.. :( Oon kipeenä, enkä halua tulla tartuttaa toisten vauvoja.. Mut seuraaville treffeille yritän kyllä sitten taas päästä mukaan.. pitäkää kivaa, toivottavasti muut pääsevät paikalle..
  19. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Sovitaan 13.30. Nähdään sitten. Miuku, kulmakonditoria on Tikkurissa:)
  20. M

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Perjantai ja Kulmakonditorio ok. Olisko 13.30 hyvä aika? Tai 13.15? Kun meillä on rytmi vaihtunut.. Herätään yleensä päikkäreiltä noin 13, ja sit voitais syödä hedelmäsose siellä, kun tullaan...? Lähdetään sit pois, jos neiti ei jaksa olla, mut ainakin jonkin aikaa viihdyttäis..:)

Yhteistyössä