Hakutulokset

  1. J

    Anusatresia

    Heippa!Meidän nuorimmalla lapsella, kohta 3 vee, myös anusatresia matalalla puutoksella.Joka päivä annetaan lääkettä jotta suoli toimisi normaalist ja se on auttanut, vielä ei ole tietoa missä vaiheessa kokeillaan ilman lääkitystä. Jos haluat kirjoitella sähköpostin välityksellä niin laita...
  2. J

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Meidän pojalla nyt 1,1v todettiin laitoksella pieni 2-3mm vsd.Lääkäri sanoi että yleensä menee umpeen itsestään ensimmäisen vuoden aikana. Keväällä vielä kuului ylimääräistä pihinää, marraskuussa mennään kunnon kontrolliin. Poika on kasvanut ja jaksanut hyvin.
  3. J

    mehiläisen pistos

    Aamupäivällä poika 1v tepsutteli nurmikolla ja nyppi ruohoja niin siellä maassa oli pökerryksissä ollu mehiläinen.Poika vähän älähti mutta ei alkanut itkemään, minä puolestani pelästyin hurjasti, menin heti lääkärikirjasta katsomaan mitä pitää tehdä. Kämmenen sisäpuolelle tuli pieni pisto jälki...
  4. J

    Päiväkodissa töissä

    Olen päiväkodissa töissä, tällä hetkellä kotona kotihoidontuella nuorin täytti viime viikolla vuoden. Esikoisen ollessa 1,5 vuotias lähdin tekemään sijaisuuksia, tyttö oli vanhemmillani vajaan vuoden hoidossa ja meni sitten pph:n. Töihin meno ei tuntunut sillon vaikealta eikä ristiriitaiselta...
  5. J

    RASKAUSDIABETES

    Kuopusta odottaessani todettiin raskausdiabetes, nyt on vuosi synnytyksestä ja pitäis mennä uuteen sokerirasitukseen. Neuvolassa mitatiin verenpaine ja alapaine oli liian korkea ja lisäksi on ylipainoa niin riski 2 tyypin diabetekseen on koholla. Te keillä on ollu raskausdiabetes onko...
  6. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    En viitti laitta henk.koht. sähköpostiosotetta ruutuun mutta jos haluat kirjoitella niin laita yv:tä, jatketaan sitä kautta yhteydenpitoa =) Alku tuntuu varmaan vaikeelta ja pelottaa mutta muista olla aktiivinen ja kysellä hoitohenkilökunnalta "missä mennään" ja pidä pienen lapsesi puolia :hug:
  7. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    \ Oon kirjautunut ja laitan sulle kohta YV:tä jos vaan poika nukkuis...
  8. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    \ Otan suhun huomenna jotain kautta yhteyttä, nyt ei pysy ajatus koossa kun muksut pyörii ympärillä :) Mutta huomiseen :wave:
  9. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    \ Oon vähän ulkona näistä teknisistä jutuista mutta onko Y-viesti niinkuin yksityinen?Jos et halua antaa sähköpostia niin eikös kirjottelu onnistu ton Y-viestien kautta,enkä muuten saanu viestiä muokattua joten jatkan tän tällein. :headwall:
  10. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    Oon yrittäny sieltä täältä" huhuilla" saman kokeneita mutta eipä oo kohdalle muita osunu ja sutkin löysin vahingossa =) Meidän nuorimmaisella -05 on kyseinen vaiva/sairaus en oikein tiedä mikskä sitä sanoa.Oli se tieto aikamoinen shokki, en ollu koskaan kuullut kyseisestä asiasta enkä...
  11. J

    #&%£$!* lapsien äitejä??

    \ :attn: :attn: Jos vielä olet palstalla niin täältä löytyy kokemusta, olis hieno homma vaihtaa kulumisia :wave:

Yhteistyössä