Hakutulokset

  1. M

    Kalanmaksa öljystä

    Auttaako lapsen keskittymiseen.(Rauhoittumiseen) Onko kellään kokemuksia??
  2. M

    Kiinostaa tietää miksi monet ihmiset on sitä mieltä että erityiskoulun (apukoulun)

    Hei! Mulla menee poika erityisluokalle syksyllä ja en todellakaan minä ainakaan ole ajatellut koskaan noin. Kyllä siellä saa jos sanoisin että jopa parempaa opetusta kuin isoissa luokissa. Ja kyllähän siellä opetetaan ihan samat asiat kuin tavallisilla luokillakin ja paremmin menee se oppi...
  3. M

    Heissan!!!!!!!!!

    Oisko kellään tiedossa mistä löytäisin hyvälle ystävälle syntymäpäivä runoja hän täyttää huomenna pyöreitä vuosia..... KIITOS!
  4. M

    Sukset pojalle?

    Minkä pituiset sukset pitää ostaa 120 cm pitkälle pojalle?
  5. M

    Asiakaskoordinaattori??

    Onko kukaan tällaisessa työssä? Kertoisitko hieman työstäsi vaikka yksityisesti kiitos!
  6. M

    Kelpaako pakastimesta ilmainen ruoka?

    :wave: Missäsä päin suomea vaikutat?
  7. M

    Mistä saa

    joulu aiheisia taustakuvia tietokoneelle.? :xmas:
  8. M

    Eskari opet!!

    Onko esikoulujen opettajilla samat lomapäivät kuin koululaisilla? Vai joutuuko ne menemään lomien ajaksi päiväkotiin töihin?
  9. M

    Hei!!

    Tietäiskö kukaan mistä löytyy lasten housuihin paikkoja sellaisia mitkä silitetään kiinni?
  10. M

    Rytmihäiriöinen äiti

    Mulla rytmihäiriöt häiritsee yöllä sekä päivällä. On tärinää,muljahduksia ja tuntuu ettei saa henkeä kunnolla kun ne alkaa. Lääkitys siihen on bisoprolol 5 mg puolikas 1-2 kertaa päivässä mutta ei paljoa auta. Olen huomanut myös että selkälihakset ovat tosi kireät ja myös niska. Nytkin tuntuu...
  11. M

    Beetasalpaajasta

    voiko ottaa pikku jouluissa mitaan kun bisoprolol on annettu mulle rytmihairioihin laakkeeksi. Onko kokemuksia??
  12. M

    Pään kasvusta..

    poika 5 vee jä pää ei ole vuoteen kasvanut yhtään. Siitä olen nyt huolissani ja juuri tultiin neuvolasta. Onko kellään samoja kokemuksia?
  13. M

    kuopiolaiset..missä maljalahden kenttä?

    suoraan satamaan sielt löytyy...
  14. M

    Muisto värssyjä...

    Hei! Mistä löytäisin kauniita muistovärssyjä veljelle?
  15. M

    Muumimaailma

    Onko kukaan siellä lapsiaan käyttänyt? Oliko kalliskin reissu?
  16. M

    Kuka on menossa tänään

    Huomenta. Oli munkin pakko laittaa että häät myös meillä klo.16.00. Serkku menee naimisiin.
  17. M

    Nettikirppareita??

    Onko kukaan käynyt nettikirpputoreilla sellaisessa missä on kaikki kaupungit. Onko sivu kellään tiedossa?
  18. M

    rytmihäiriöistä..

    Kiitoksia teille kaikille kaipa tässä pitää lääkäriin marssia! Juu olen miettinyt tuota kilpirauhasen vajaa toimintaa oireet viittaavat siihen, mut ei ainakaan ekassa verikokeissa mitään ollut ja hemoglobiinikin oli tosi hyvä.

Yhteistyössä