Hakutulokset

  1. M

    Vauvan ( 6kk) vierastamisesta kysyttävää

    Tyttömme on nyt hieman reilu 6 kk ikäinen. Hoidossa (edes lyhyessä) ei ole ollut kenelläkään vielä. Vierastaa ihan kaikkia muita, paitsi minua ja isäänsä ja veljeään tietty. Esim isovanhempien kyläilyn aikana saattaa jännittää itsensä ihan liikkumattomaksi tai sitten alkaa vähintäänkin itkeä...
  2. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    :flower: :flower: :flower:
  3. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Kiva kun kävitte :wave: Ei lähdetä Tallinnaan huomenna, eli tulossa ollaan Emman kanssa keskiviikkona!
  4. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Tavataanko klo 10 vaikkapa Kativaanin luona, missä alunperinkin piti tosiaan tällä viikolla tavata? Passaako kaikille?
  5. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Heip, mulle kävis tuo ensi viikko (38?). Anoppikin on tulossa kylään, joten lastenhoitoapuakin olisi saatavilla. Mutta vauvan kanssa liikenteeseen kuitenkin. Esim. ti tai ke johonkin aikoihin passaisko kellekkään? Kutsuisin meille, muttakun meillä on aikasta pieni asunto... ei oo omakotitalloo...
  6. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    =) Laitoin takas!
  7. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Tavataanko sitten porukalla joku toinen päivä, ensi viikolla? Kaikki tuntuu olevan enemmän ja vähemmän sairaina :flower: ! Mullekin asennetaan huomenna päivällä kierukka (hui, ekaa kertaa elämässäni), joten saattaapi olla että on maha kipeänä huomenna?! :o Vai miten tehdään?
  8. M

    Laitetaas WC KUVA PINO :)

    Ketä OIKEESTI kiinnostaa,millanen VESSA toisilla on??????????????? Onneksi remppa tuloillaan..... :)
  9. M

    Laitetaas WC KUVA PINO :)

    Niin kaunista, niin kaunista :flower:
  10. M

    Laitetaas WC KUVA PINO :)

    Vuosimallia -72 :laugh:
  11. M

    Vauvan röyhtäytyksestä

    Vauvan maha tulee helposti kipeäksi, jos sinne jää ilmaa. Monesti vauva "hotkii" maidon (tulee se sitten pullosta tai tissistä). Sitten itkee ilmavaivoja. Pulauttelee myös helpommin, jos ei ole kunnolla röyhtäissyt. Vaikka vauva nukahtaa syönnin aikana, voi vauvan silti nostaa olkaa...
  12. M

    Mihin mun menkat on joutuneet kun lopetin Cerazettet!!!????

    Synnytin toukokuussa ja kesäkuussa aloitin Cerazettet heti ensimmäisten kuukautisten jälkeen. Siitä alkoi jatkuva vuoto, välillä enemmän, välillä vähemmän. Päivittäin piti kuitenkin juosta vaippa housuissa. Olin muutenkin kuin raivotautinen. Ei sopineet mulle alkuunkaan. Kävin lääkärillä...
  13. M

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    :wave: :wave: :wave: Olin laittanut ilmoituksen aiemmin palstalle. Nyt juuri huomasin että Hantta06 ja kativaani oli käyneet vastaamassa ilmoitukseen elokuun alussa!!! Olen heinäkuussa Mäntsälään muuttanut 36 v äiti. Mieskin löytyy. Poika -97 ja tyttö 05/2008. Päivät ovat todella...
  14. M

    Mäntsälästä ystäviä juuri muuttaneille?

    Muutimme Mäntsälään n. kuukausi sitten pääkaupunkiseudulta. Ketään emme täältä entuudestaan tunne, joten olisi mukava saada ystäviä täältäkin! Olemme uusperhe, minä pian 36 v, mies 38 v, poika 11 v, sekä pieni tytön tyllerö 3 kk. Itse olen siis päivät kotosalla vauvan kanssa, mies töissä...
  15. M

    Kerho uusperheellisille

    Laitoin just yv:n sulle, tulisin mieluusti mukaan..... :wave:
  16. M

    G:uusperheille

    1) minäkin vaihdoin miestä :wave: 2) minulla 11-vuotias, miehellä 17-vuotias 3) 9 kuukauden kaukosuhteen jälkeen mies muutti luokseni 4) yhteinen lapsi syntyi 3 kk sitten, kahden ja puolen vuoden yhdessäolon jälkeen

Yhteistyössä