Hakutulokset

  1. R

    Äitejä lahden lähistöltä?

    Täällä ilmoittautuu yksi 25-vuotias äiti Lahesta. Mulla on kaks lasta, poika 4v ja tyttö 10kk.
  2. R

    Lahti hohoi

    Täällä 25-vuotias kahden lapsen äiti Lahesta. Poika on 3v9kk ja tyttö 6kk. Olisi kiva saada kavereita lapsille sekä ihan äitillekin juttuseuraa. Nyt taas kun kevät tulee niin puistoonkin olisi kiva saada seuraa.
  3. R

    Lahdesta tai Lahden seudulta seuraa kaipaavia mammoja?

    Täälläkin olis yks 25v äiti Lahesta, joka kaipailisi uusia kavereita, kun päivät vietän kotona 3-v pojan ja 1kk tytön kanssa. Muut kaverit on töissä ja yksin on aika tylsää käydä puistossa yms..
  4. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hei pitkästä aikaa! Tsemppiä kaikille jotka on vielä yhdessä paketissa ja kaikille jotka tällä välin ovat saanneet oman vauvansa! En oo vähään aikaan ehtinyt käymään lueskelemassa teidän juttuja, kun tää meidän neiti on pistänyt koko mun rytmit ihan sekaisin ja oon ollut tosi väsynyt...
  5. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Vihdoinkin se odotus palkittiin meilläkin. Eilen syntyi pikkuneiti. Pituutta neidillä oli 52cm ja painoa 3655g. Olin eilen vain tulossa sairaalaan yliaikaiskontrolliin, mutta niin vaan aamulla lorahti pikkutippa lapsivettä ja autoon noustessa tuli jo eka napakampi supistus. Mulle kyllä...
  6. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea taas tasapuolisesti uusille vauvautuneille:flower: Kiva, että jotkut pääsee jakautumaan, kun täällä ei vaan tapahdu mitään. Mulla alkaa olla jo niin tuskaiset oltavat. Oon jo niin kiukkunenkin kaikille kyselijöille, kun heti aamusta soitellaan, joko on jotain tapahtunut. Musta kohta...
  7. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihan ensin paljon voimia Santulle ja koko teidän perheelle! Kyllä itku tuli sun tekstiä lukiessa. Onnea kaikille uusille vauvansa saanneille! Toivottavasti olis jo kohta meilläkin vauva ulkona. Ei jaksais enää yhtään tän mahan kanssa pitempään. Tänään oli mulla viimeinen neuvola käynti...
  8. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Hei taas ja hyvää syyskuuta! Onnea kaikille uusille vauvansa saanneille! Mulla sitten oli ja meni se laskettuaika eilen, eikä merkin merkkiäkään, että tää vauva haluais tulla ulos joskus. Supistelee kyllä välillä, mutta niin epäsäännöllisesti, eikä kivuliaita supistuksia ole tullu vielä...
  9. R

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Hei taas pitkästä aikaa! Ja onnea kaikille pikkuisen saanneille! Oon ollut tosi laiska kirjoittelemaan mitään, lueskelemassa oon kyllä käynnyt aina kun vain olen ehtinyt. Itselleni kuuluu ihan hyvää, aika pallo olo tässä alkaa olla ja eihän tässä enää varmaan kauan ole synnytykseenkään...
  10. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Terveiset neuvolalääkäristä, missä ultrattiin taas. Painoa pikkuisella oli 880g ja vastas hyvin viikkoja. Muutenkin kaikki oli ok. Pissa oli onneks nyt puhdas, kun viimeks neuvolassa oli sokeria. Huomenna olis sitten edessä toinen sokerirasitus, kun jouduin viime viikon rasitusajan muuttamaan...
  11. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista.:flower: Vertailusta edelliseen raskauteen mä teen ainakin ihan huomaamatta. Vähemmän tää toinen ainakin potkii mahassa, kuin ensimmäinen. Varmaan ensimmäisessä ei sitten istukka ollut edessä niin kuin nyt. Vaimentaa aika hyvin toi edessä oleva istukka...
  12. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

    Hyvää toukokuuta! Oonkin ollut aika kauan poissa täältä keskustelusta, kun toi muutto on vienyt kaikki voimat. Nyt on kuitenkin vähän helpottanut. On saatu tavarat kaikki pakattua ja säilöttyä varastoon ja nyt vaan enää ootellaan, että meidän uusi kämppä vapautuu kesäkuun alussa. Ja ootan...
  13. R

    Ikuisuuskysymys: milloin välikausihaalari päälle?

    Meillä on ollut jo 2v 10kk vanhalla pojalla käytössä vk-haalari, koska topphaalarissa tulee niin kuuma. Liikkuu sen verran paljon ulkona, ettei kylmä ehi tulee. Laitan sit vähän enemmän vk-haalarin alle jos tuntuu viileeltä.
  14. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *huhtikuu*

    Hei taas pitkästä aikaa! Kirjoittelemaan en ole hirveesti ehtinyt, kun oon ollut niin väsynyt tästä pakkaamisesta. Ollaan siis muuttamassa uuteen asuntoon ja ihan toiseen kaupunkiin, että neuvolaakin täytyy vaihtaa. Rakenneultran juuri ehdin käydä täällä Turussa, mikä olis 27.4. Sit toisen...
  15. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

    Ikävä kuulla, että taas on tullut suru uutisia. Ihan melkein itku pääsi itellä, kun heti muistu viime syksy mieleen. Meilläkään ei enää np-ultrassa löytynyt sydänääntä ja sikiö vastas jotain 9 viikon kokoa ja jouduin pilleri tyhjennykseen. Eli tosi paljon jaksamista teille saman kohdanneille...
  16. R

    Lahden seudun odottajat

    Hei! Täällä ilmoittautuisi yksi uusi Lahteen syksyllä tuleva toisen lapsen synnyttäjä. Tällä hetkellä vielä asun Turussa, mutta keväällä olisi muutto Lahteen. Eli aikaisempaa kokemusta PHK:sta ei ole. Viikkoja mulla on kasassa 13+4. Pahoinvointia ei enää oikeestaan ole, mikä on vaan hyvä...
  17. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Hyviä ultra kuulumisia sain onneksi. Kyllä jännitti niin hirveesti, mutta onneks kaikki oli hyvin. Siellä pikkuinen liikkui ja sydän pomppi lujaa. Laskettu aika siirty, koska asukki vastaskin viikkoja jo 12+0, eli Laskettuaika olisi nyt 31.8, eli voi nyt sit ton päivittää. Jatkan silti täällä...
  18. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Eilen kävin ihastelemassa ohimennen pieniä lasten vaatteita, mutta vielä en viittinyt mitään ostella, jos sitten ens keskiviikon np ultran jälkeen katselis. Ja eihän mun kyllä mitään lastenvaatteita tarvis ees ostella, kun varastossa on vaik kuin paljon, mutta on se kuitenkin aina kiva...
  19. R

    SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

    Hei taas! Täällä onkin tullut tosi paljon tekstiä lisää. Itse oon maannut melkein pari viikkoa flunssassa ja nyt oon onneks taas terve. Ekassa neuvolassa oon ehtinyt käymään ja siellä ei ollut mitään ihmeellistä. Ensi viikon keskiviikkona olis aika np ultraan. Ultrassa sitten todella näkee...
  20. R

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Hei taas pitkästä aikaa :) Jotain jaksaa taas kirjoitella, kun kerrankin on aikaa istua rauhassa koneella. Tänne on taas tullut paljon uusia, eli tervetuloa :) Paljon haleja ja voimia kaikille tuhruttelijoille. Sitten jos tuohon galluppiin vastailisin: 1. 7+2 eli rv 8 2. Väsymys, rintojen...

Yhteistyössä