Hakutulokset

  1. P

    Mikä synttäri lahja 10v?

    Meidän poitsulla sekä koko hänen kaveripiirillä tuntuu olevan nyt kova sana noi Star Wars-legot.
  2. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Juu,huomenna on tarkoitus hakea tuota.Ja hinta ei haittaa kunhan vaan poitsu saa avun tuohon. Mä itse käytän tota Histeciä kun saan kanssa ihan kamalat paukamat hyttysten,mäkäräisten ja paarmojen pistoista mutta nyt ekaa kertaa poitsulla ilmenee tollaista.
  3. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Kyllä tuolla yliopistollisen apteekin sivuilla olis että sitä saa ilman reseptiäkin.
  4. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Tiiätkö että yritetty on tätäkin,mutta jos vähänkin maistaa pienenkin sivumaun niin syömättä jää :). Siis ihan oikeasti toi kaveri on ongelma näiden lääkkeiden kanssa ja se juontaa juurensa ihan siihen että pienenä joutui syömään valtavat määrät lääkkeitä korvatulehdusten takia.Sitten pisti...
  5. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Me ollaan kaikki konstit yritetty mutta siinä vaiheessa mä kyllä pistän pakottamiselle stopin kun toinen suurinpiirtein oksentaa ja itkee. Ja 10 vuotias nyt on kyllä jo niin iso ettei sitä ihan helpolla pidetä väkisin sylissä.Niin kauan kuin meillä on mahdollisuus saada noi lääkkeet nestemäisinä...
  6. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Tyylejä on ja niitä kaikkia on kokeiltu,et kuule uskokkaan. Mutta jotenkin tuo kyllä ne sieltä löytää vaikkei tietäiskään.
  7. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Hei,kiitos tiedosta. Tarviikin huomenna käydä sitten ostamassa sitä kun ei tuo tosiaan noita tabletteja niele. Se onkin aika hankalaa kohta puolin kun lääkärit rupee jo määräämään noi lääkkeet tabletteina ja sitten niille saa selittää että kun ei ne tabletit mene meillä alas vaan jos saisi...
  8. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Täyttää syksyllä 10 vuotta. Mä kanssa sanoin päivällä että käyn ostamassa tuon kyypakkauksen mutta siitähän se sota sitten syntyi kun tuo ei ole ikinä suostunnut nielemään mitään tabletteja. Pyörittelee niitä vaan suussaan ja lopulta sylkee pois.
  9. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Mä olen koko päivän tarjonnut tuota Histeciä mutta kun tuo sihtikurkku ei suostu tuota pienen pientä tablettia nielemään.
  10. P

    Se on kai huomenna vietävä tuo poitsu lääkäriin

    Kai joku allerginen reaktio sillä on tuossa kädessä. Oli eilen antannut paarman purra oikein kunnolla ja nyt on sitten toinen käsi ranteesta melkein kyynärtaipeeseen asti turvoksissa. Tuosta käden päältä on ihan kovakin vielä. Ollaan nyt tänään pidetty siinä pyyhkeeseen käärittyä kylmäkallea. Ei...
  11. P

    Voiko työkkäriin ilmoittautua puhelimitse..?

    Kannattaa sun nyt ainakin soittaa sinne valtakunnalliseen työkkärin numeroon ja ilmoittaa että olet reissussa ensi viikon ja et pääse millään ilmottautumaan heti maanantaina. Jos siellä on reilu täti niin laittaa sinne ilmoituksen tästä asiasta. Multa ne ei sitä yhtä päivää vähentäneet kun...
  12. P

    Voiko työkkäriin ilmoittautua puhelimitse..?

    Kyllä se taitaa olla niin että paikanpäällä pitää käydä ilmottautumassa.Mä tosin kerran soitin kun unohdin ihan tyystin että ois pitännyt sinä päivänä pitännyt käydä ilmottautumassa,soitin johonkin valtakunnalliseen numeroon ja sanoin että pääsi unohtumaan kun oli niin paljon kaikkea muuta...
  13. P

    Endoa sairastavat, apuja!!

    Voithan kysästä ihan neuvolastakin että pääsisikö sitä kautta jotenkin tutkimuksiin.
  14. P

    Endoa sairastavat, apuja!!

    Mä otin ensin yhteyttä ihan omaan lääkäriin ja sitä kautta sain lähetteen ihan naistentautien polille.
  15. P

    Oulun reissu heitetty

    Ja oli tosi mukava reissu. Ilmat suosi ja lauantaiaamuna käytiin kävelyllä Nallikarin rannalla,oli ihanaa kävellä paljain jaloin pehmeällä hiekalla. kovasti uitiin kylpylässä,meillä poitsukin pääsi vihdoin näyttämään uinti ja sukellustaitojaan. Eilen ajeltiin kotiin ja siinä menikin sitten...
  16. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Joo,varsinkin lapsiperheissä. Ja tietysti aikuisillakin on tukalaa jos joutuu kuumassa autossa istumaan monta tuntia.
  17. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Kiitos.En mäkään ole koskaan siellä käynnyt. Siksi onkin nyt ihan kiva lähteä katsomaan vähän Pohjois-Suomea :). Ja kun on auto mukana niin voidaan käydä lauantaina vaikka jossain vähän ajelemassa ja katselemassa maisemia.
  18. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Juu,siksi aikaa varataankin rutkasti kotimatkaan.Lähdetään varmaan jo aika pian aamupalan jälkeen ajelemaan kun pitää sitten taas olla koiruuskin hakemassa illalla viimeistään kello 18.30 hoitolasta kotiin. Onneksi isännän autossa on ilmastointi joka helpottaa tuohon kuumuuteen.
  19. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Mä melkein jo voin kertoa nyt miten se paluumatka tulee sujumaan :). Varmaan tunti lähdön jälkeen alkaa poika valittamaan kuumuutta,nälkää,väsymystä ja tivaamaan koska ollaan kotona. Ja sitä jatkuu sitten koko loppumatkan. Ellei nyt satu jossain vaiheessa nukahtamaan edes pariksi tunniksi :).
  20. P

    Se ois huomenna reissuun lähtö

    Eli Oulun Eden odottaa :). Isäntä lähtee jo aamusta ajelemaan sinne autolla ja me mennään sitten poitsun kanssa lentokoneella perässä. Sunnuntaina ajellaan sitten yhdessä sieltä pois ja se tietää 6-7 tuntia autossa istumista.

Yhteistyössä