Hakutulokset

  1. R

    Äidit -76

    :wave:
  2. R

    Helmikuussa 2006 synnyttäneet!

    Minäkin ilmottaudun tänne! :wave: Meille syntyi poika 21.2 klo. 7.46 3840kg ja 51 cm suloinen pikku mies kova tisuttelemaan ja katselee kovasti hereillä ollessaan. Synnytys oli raskas ja erittäin tuskainen mutta palkitseva. Kolmas lapsi ja ajattelin helpolla päästä mutta kaikista kovin...
  3. R

    Hyytymiä :(

    normaalia, mutta jos viikkoja myöhemmin vielä pullahtelee isoja niin kannattaa tarkastuttaa tilanne. =)
  4. R

    miten saisin sen ulos?

    Tää on tympeetä mutta syntyy kun itse päättää tulla mutta se vaan sattuu olemaan luonnonlaki.. lykkyä pyttyyn ei siihen enään kauaa mee :D
  5. R

    Onko synnytyksenne alkanut yöllä/päivällä?

    Esikoinen alkoi syntymään päivällä ja yöllä näki maailman, toinen käynnistyksellä aamusta ja illalla näki maailman, saa nähä miten tää helmikuinen päättää syntyä :heart:
  6. R

    rovaniemellä synnyttäneitä?

    Kummatkin lapset olen lks:ssä synnyttänyt ja helmikuussa olisi seuraavan kerran sinne meno ;) ja pahaa ei voi sanoa meitä ihmisiähän on moneksi ja kätilötki juuri näitä ihmisiä omat persoonat.. Eka synnytyksessä ei niin mukava kätilö ja toisessa synnytyksessä aivan ihana kätilö joten.. ei...
  7. R

    Listataan ketkä ovat raskaana

    poika 1v4kk ja laskettu 15.2.06 loppu aikaa elellään =)
  8. R

    Tuulitakki tms.

    Minä ostin ihan prismasta tuulipuvun lassien ja olen ollut tosi tyytyväinen. Puvussa on vielä vähän paksummin kangasta joten lämpimätkin ovat. Lykkyä etsintään :D
  9. R

    löytyiskö äitejä 016 aluelta.

    Moikka!! Täälläkin yksi äitee 016 alueelta tarkemmin kittilä-citystä ;) profiilista löytyy lisää tietoja :wave:
  10. R

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Nuutti, Voltti, Vatti, Petja ja Sisunki olen kuullut :D
  11. R

    Muita seiskakutosia - ja lasten määrä?

    :wave: tyttö ja poika kolmatta odotellaan
  12. R

    G:seitenkutoset ja montako lasta??

    jep täällä yksi :wave: lapset tyttö ja poika ja nyt odotellaan helmi vaavia =)
  13. R

    Paastoaako kukaan muu tällä hetkellä?

    \ mulla maksoi toi 4 päivän paasto boksi 35 euroa että varmaan niissä hinnoissa liikkuu, sisältää kaiken mitä pitää "nauttia ;) ) ja ohjeen aika helpolta vaikuttaa paitsi on pirun moinen nälkä.. haluttaa aivan kaikkea.. mutta pakko kestää.. stemppiä sullekkin ja hoikempana ens viikkoon...
  14. R

    Paastoaako kukaan muu tällä hetkellä?

    minä eilen luin tätä ketjua ja kipasin iltasella kauppaan hakemaan 4 päivän paasto paketin joten eka kertaa tällästä kokeilen :D juuri aamupalaksi juonut määrätyt juomat ja sitten sen kamalan suola liuoksen pakkas tökkimään kovasti ja nyt veskissä on tosiaankin saanut juosta. Toivottavasti...
  15. R

    paastoista???

    kertokaas mulle noita paasto vinkkejä, meillä olis tossa isot juhlat tiedossa ja mekko puristaa hurjasti ja ajattelin pitää paastoa mutta miten?? syömättäkö ollaan vai?? pikaista apua kaivataan :wave: kiitos vastanneille jo etu käteen :flower:
  16. R

    jonkun moka joka saa sinut...?

    mun äitin moka on aika hyvä, oli tuttavilla häät ja äiti peilaili itseänsä peilistä ja tuskaili eri kengät jaloissa että kummat on paremmat no kiire sit tuli ja kirkossa kun oltiin niin tönäisi ja kysäisi et kummat kengät ne nyt sitten olikaan paremmat :laugh: :laugh: oli eripari kengät...
  17. R

    heinämammat 04!!!!!

    poika 1 päivä heinäkuuta :wave:
  18. R

    vauvakuumeisia

    heissan onko vauvakuumetta potevia pohjoisessa asuvia äitejä?? meillä kaksi muksua ja kolmas kovasti haaveissa.. keväämmällä vasta kunnolla yrittämään. olis kiva meilailla muidenki äitien kanssa joten pankaas postia tulemaan katja8haapa@msn.com
  19. R

    1976

    heinäkuu mallia :wave:

Yhteistyössä