Hakutulokset

  1. LisaMarie

    Puhelinmyyjien rekrytointi ihmetyttää

    Mulle soitti aamulla joku, en saanu selvää mistä. Ensin luulin, että se on joku humalainen ja mietin että kuka ihme soittaa arki aamuna kello 10 tossa kunnossa vai onko väärä numero. Sen verran sain toisella esittelyllä selvä, että jostain OY:stä tai companysta puhelu tuli. En jaksanu kuunnela...
  2. LisaMarie

    Päivän naurut

    Vaikka toki tässä on asiaakin, mutta niin hauska kirjoitus, että tulin vallan hyvälle tuulelle ja meni hyvä vitutus vituiks kun luin tän :D! Thaimaan Suomalainen | Logiikkaa ja logistiikkaa
  3. LisaMarie

    Kuinka suoraan sanoisitte puolitutulle?

    Vanha koulukaveri elää kaulaansa myöten paskassa nyrkin ja hellan välissä, elättää ukkoa joka häpeää hänen työtään jne (mut ukko ite ei tee mitään!!). Kysyin joskus että "miksi siedät tuommoista? Ansaitset parempaa", mutta ihminen on jo lapsena niin maahan tallottu, ettei näe tilanteessa...
  4. LisaMarie

    Voi kaikki maailman rumat sanat, mä voin sitten inhota yhtä ihmislajia!

    Itseasiassa mä pelkään sitä niin, että aina kun joutuu kohtaamaan sen, menee monta päivää, että pääsee tasapainoon. Se on ne ihmiset, jotka koittaa peittää huonon itsetuntonsa ja täydellisen tietämättömyytensä kaikesta olemalla mahdollisimman hankalia "Ei mulle sovi kyllä nyt" "En mä kyllä...
  5. LisaMarie

    Kuuluisko muka jo nukkua?

    Höh, kerranki mä oon yksin kotona ja niin täällä ku Facessa kaikki nukkuu! Kuuluis viihdyttää muo!
  6. LisaMarie

    Kannattaa ryhtyä kalastajaksi, tiedä mitä sitä löytää...

    Raumalaismies
  7. LisaMarie

    Kiukuttavaa makkinointia

    Yleensä muo ei häiritse lehtimyyjt tai mainokset, mutta yks nimenomainen myyntityyli muo häiritsee; äsken taas soitti joku, joka muka teki jotain kyselyä ja sitten ilmoitti, että saa antaa kiitokseksi lehden ja maksettavaksi jä vain... Kerroin kyllä pojulle, että minusta on petos sanoa että...
  8. LisaMarie

    No ni sit kaikki voi lakata pelkäämästä

    Vladimir Putin: Armeijan käyttämiseen ei enää tarvetta | Uusi Suomi "Vladimir Putin: Armeijan käyttämiseen ei enää tarvetta"
  9. LisaMarie

    Ihan kohta mä taas inhoan itseäni

    Nii i...Tosi nerokasta! Nimittäin istua tässä, vaikka päivälle oli suunniteltuna kaikenmoista. Ihan niinku karttelisin jotain, kun muuten en oo viikkokausiin käyny palstalla, mutta nyt kun pitäis jonkunmoista kevätjärjestelyä ja hiukan paperitöitä tehdä, niin palstaltakin kävi kustu... Kohta mä...
  10. LisaMarie

    Jaahas, lapset lähtee kuusen hakuun

    Äiti vaan ei oikein tahdo edetä joulusiivouksessa. Aamulla heräsin hirmuisessa inspiksessä jo 7.30, mutta nyt ei oikein etene homma. Johtuisko siitä, että pers on tässä tuolissa kiinni...:saint::xmas:
  11. LisaMarie

    Vihewrkasvi, jossa keskimmäiset lehdet punaiset (vai onko siinä keskellä jonkin sortin kukka???)

    Joo, mä olen ihan käsi kasvien kanssa, ainoa mikä mulla elää ja voi hyvin on joulukaktus -ja sekin otti ja suuttui kun joutui vaihtamaan huonetta. Mutta mä ostin sellaisen joulukukan, eli se latva-osa oli liilalla glitterillä maalattu ja muuten se oli tuo viherkasvi, jossa on niitä punaisia...
  12. LisaMarie

    Seksuaalinen haluttomuus

    Luin tuossa mielenkiintoisen ajatuksen: kun naista ei huvita, se on normaalia ja johtuu milloin hormooneista ja milloin mistäkin, ei sitä tarvitse miettiä. JOs siitoseläintä lakkaisi huvittamasta alettaisiin tutkia kovasti mikä olosuhteissa mättää; onko vitamiinit kohdallaan, onko valaistus...
  13. LisaMarie

    Ollaan päästy kirjaan

    Pätkä Suvi Tirkkosen kirjasta Himoitse, leiki ja rakasta -avioliiton pelastustarina"Kun vierailee netissä keskustelupalstoilla parisuhdeohjeet nettituttavilta ovat suoraviivaisia. "Mieheni jutteli töiden jälkeen naispuolisen työkaverinsa kanssa. Mitä teen? - Jätä se sika" :D! Hyvä kirja...
  14. LisaMarie

    Päivän blogi pläjäys

    Tää vaan oli NIIN hyvä :D! 'Cause I'm goin' Crazy: Tuntematon Sotilas
  15. LisaMarie

    Voihan rotta! (Tai ainakin biiri...)

    Jeps, eteisen komerossa on sitten järjetön kasa kutterin purua ja mä en keksi sille muuta selitystä, kun että hiiret on seinänrosta sitä tuoneet. Minkä h**vetin takia se on tarvinnu sinne keskelle komeron lattiiaa kantaa:kieh: JOlklain hyllyllä on asitten kasa hiiren paskaa ja kauran kuoria...
  16. LisaMarie

    Kyllä voi päätöksen teko olla vaikeeta!

    Mun pitäis lopultakin saada aikaan lopullinen päätös ja ilmoittaa mihelle, että en halua enää olla sen firman toimitusjohtaja enkä omistaa puolta osakkeista. Aina kun mä yritän puhua aiheesta, se heittää muo järjellä; sillä tosiasialla, että vaikka mä vihaan tätä työtä, en koe hallitsevani sitä...
  17. LisaMarie

    Nyt pitäis löytää kiva pikareissu ensiviikolle!

    Lopultakin ensiviikolla olis muutama vapaapäivä ja tekis mieli päästä johonkin rentoutumaan. Mihin ihmeeseen kaikkui äkkilähdöt on kadonnu, kun aikoinaan hesarissakin oli monta sivua äkkilähtöjä varsin kohtuulliseen hintaan ja nyt ei tarjolla ole oikein mitään -eikä varsinkaan kohtuulliseen...
  18. LisaMarie

    Nyt on vaan niin väsy!

    Viimeviikonloppuna oli eka vapaapoäivä 5 viikkoon! Huomenna on tytön 7 v synttärit, eli tää viikonloppu menee siihen -vaikka en oo kyllä tänään tehny muuta kun leiponu kakut mutta silti... Työsuma on vielä reilun kuukauden mittainen ainakin ja lisäksi pitäis kirjottaa tän viikonlopun aikana...
  19. LisaMarie

    Nyt mä teen jotain, mitä en oo tehny vuosiin!

    Leivon kakun tytön huomisille synttäreille! Oon jo vuosia käyttäny kaupan valmiita kakkupohjia, mutta nyt jostain syystä sanoin tolle 7 täyttäneelle tytölle, että leivotaan kakku alusta asti ite. Joten ei kun leipomaan!
  20. LisaMarie

    Arvatkaas mitä mä tein!

    Poistin sitten FB-profiilini ja lähdin lomalle :D! Saas nähdä jumitunko mä nyt tänne, kun sieltä lähdin:D!

Yhteistyössä