Hakutulokset

  1. S

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Kantsii kokeilla. Parit kaupat jo tehty toisessa myyjänä ja toisessa ostaja! :flower:
  2. S

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Joo toimii mullakin. Ja eka tuote jo myytykin! :) Otin itselle vielä tuon ID-varmennuksenkin.
  3. S

    Natiiviröntgen??

    Eipä kestä! Ei kyllä se on tosiaan ihan tavallinen kuvaus :flower:
  4. S

    Natiiviröntgen??

    Natiiviröntgenkuva on just ihan normi röntgenkuva! :)
  5. S

    Paljonko menee kuukaudessa rahaa lemmikkisi ruokintaan

    Suomenhevonen..ei se heinä ja kaura paljoa maksa, mutta se muu sitten maksaakin! :o
  6. S

    Kokemuksia emmaljunga scootereista?

    Mites muuten sellaiinen tuli mieleen vielä noista Scoottereista että meneekö kuinka pieneks kasattuina? :)
  7. S

    Kokemuksia emmaljunga scootereista?

    Ok. Kiitoksia :flower: Vaikuttavat kaikinpuolin hyviltä!
  8. S

    Kokemuksia emmaljunga scootereista?

    Missäs hintaluokassa on tuollaiset Scootterit? Meillä alkaa olemaan ajankohtaista yhdistelmistä luopuminen .. :wave:
  9. S

    Raskaus ja yölliset pohje-suonenvedot

    Ostin apteekista purkin magnesiumia ja siitä oli tosi paljon apua. Voin pahoin ihan sinne synnytykseen saakka niin banaani ei tullut kyseeseen! :p Ja mullakin oli noita kramppeja ihan joka yö mutta toi magnesium auttoi ainakin mun kohdalla :flower:
  10. S

    twilight- elokuva

    Kirjaa en ole lukenut mutta elokuva oli hyvä ja aion käydä jatko-osan katsomassa sitten joskus loppu vuodesta kun tulee! :)
  11. S

    helppoja ja HALPOJA kotiruokia?

    No paljon noita tulikin jo! Mutta porkkanasosekeitto on todella halpaa ja hyvää :) Siihen oon tehnyt viel sämpylät ite kylkiäiseksi ja keitetty kananmuna niin hyvää on ja HALPAA! :p Ja kun tekee ison kattilan niin voi osan pakastaa ja saa sit nopeeta pikaruokaa tarvittaessa =)
  12. S

    Kevät! Ekat joutsenetkin saapuivat eilen.

    Meillä on ollut koko talven joutsenia tuossa läheisellä joella..Mutta on kyllä ihanaa kun päivät pitenee, on aurinkoista ja linnut laulaa! :)
  13. S

    Montako reikää 12-13vuotiaallasi on hampaissa? Miten hoidatte hampaita?

    Isommilla 10v ja 12v hampaissa ei reikiä kummallakaan ja itse huolehtivat päivittäiset pesut..
  14. S

    Voiko pullataikinaan tehtyä rahkapiirakkaa pakastaa?

    Olen pakastanut. Rahkapullat oon eka pakastanut vaikkapa pellin tai jonkun muun levyn päällä ja sitten pussittanut vasta jäisenä niin säilyvät ehjänä eivätkä tartu toisiinsa :)
  15. S

    selvis syy koviin vatsakipuihin

    cholecystitis = sappirakontulehdus, cholelithiasis = sappikivitauti
  16. S

    Emman sitterin pesu

    Mä pesin kanssa Emman sitterin tummansinistä nallekuosista kangasta ihan koneessa ja 40° ja ihan hyvänä pysyi! :)
  17. S

    Nimeksi tuli Moona Ada Anniina

    Viettäkää mukavat juhlat! :flower:
  18. S

    Keskeytetty yhdyntä ja raskaaksi tuleminen

    Hmm..ja tuttipullot ja vauvankaukalot ym :whistle:
  19. S

    kirppikseltä pölliminen

    Mulla oli pöytä Lahdessa ja varastettiin mm vauvan paitoja joiden hinta 50sent...Niin toivottavasti muistaa edes vauvaa pukiessaan mistä paita lähtöisin.. :/
  20. S

    *Hehkutusta* Me päästään huomenna miehen kanssa elokuviin!!

    Kävin katsomassa lauantaina tuon leffan ja oli kyllä hyvä! :) Syömässä Italialaisessa namnam :p

Yhteistyössä