Hakutulokset

  1. V

    voiko olla mustasukkainen Jeesuksesta?

    No jos se jeesus alkaa viedä kaiken ajan. Vähän kuten liian vakavaksi muuttunut harrastus.
  2. V

    Uskonto vs. järki

    Paskaa saa pyytämättäki? :saint:
  3. V

    miks tääl huhuillaan mustia??

    Jos musti on karkuteillä.
  4. V

    Arvatkaa mikä alko tunti sitten?

    Kuulostaapa kivalta. Nautiskeltaa, vaikka kuulostaa siltä, että se sujuu. :D
  5. V

    Arvatkaa mikä alko tunti sitten?

    Ihanaa ja rentouttavaa lomaa!
  6. V

    Mitä miehesi tuumais jos sinulla olis tälläinen yöpaita?

    Pyörtys. Enkä ikinä vois kuvitella ostavani tuota, saati pukeutuvani siihen. :D
  7. V

    Miksi oi miksi jotkut ei laita pienille lapsilleen uikkareita yleisellä rannalla?

    Minä laitan aina lapsille uikkarit. Se vain jotenkin kuuluu "tapoihin".
  8. V

    Kaipaan tänne palstalle Tykkää-nappia

    Mulla jäis käyttämättä. Itse asiassa en edes tiiä, mikä se on ja miten sitä käytetään. :xmas:
  9. V

    asunto asiaa: PALJONKO TARJOAISIT TÄSTÄ TALOSTA?

    Pakko kommentoida tuota yläkerran kaideratkaisua. Pelottava.
  10. V

    Kauanko kestää 3- vuotisella EI- kausi?

    20 vuotta. :heart:
  11. V

    Kuopus meni aivan siniseksi ja veltoksi hetkeksi!

    Affektikramppi. Täysin vaaraton ominaisuus lapsella. Meillä noita on ollut kaikilla.
  12. V

    G: Ällötyksiä naisessa

    -Kaakatus -Juoruilu -Tarve olla keskipisteenä -Pinnallisuus
  13. V

    Vauva 5kk, 500km ajomatka ja autossa ei ilmastointia.

    Se on juuri noin. Siirtäkää matkaa, menkää junalla, ostakaa auto, vuokratkaa kopteri, pysykää kotona, kasvakaa isoiksi, älkää kitiskö, hankkikaa elämä... Nuo palstan vinkit ei aina oikein oo toteutettavissa. :whistle:
  14. V

    Tahtosin asua maalla...

    Mulle riittää pari päivää mökillä. Muutamaa viikkoa en lähtis edes yrittämään. :o :D
  15. V

    Tahtosin asua maalla...

    Lappi on hieno paikka asua. Mutta älkää muuttako tänne. Täälä on kuulemma sääskiä ja mäkäräisiä. Ja vihasia poroja. :D
  16. V

    Mihin sitä lähtis lomalla käymään?

    Joku ihana leirintäalue kivalta paikalta. Rannalta.
  17. V

    Vauva 5kk, 500km ajomatka ja autossa ei ilmastointia.

    Kostea harso vaippasillaan olevan vauvan suojaksi. Tuo on oikeasti hyvä kikka. Me käytettiin silloin, kun ilmastoinnista vasta haaveiltiin. Yöllä on viileämpää ajaa.
  18. V

    Mailman typerin kysymys taaperon kuivaksi opettelusta/kaupassa käynnistä

    Semmoset ohuet kuivaksiopetteluvaipat on varmaan hyviä tuossa vaiheessa. Vaippa kastuu, mutta vaatteet ei. Jos lapsi ei osaa pidätellä ja odottaa vessaanpääsyä, kannattaa laittaa vaippa. Äkkiä se taito karttuu ja sitä voi kokeilla ja opetella kotipihassa.

Yhteistyössä