Hakutulokset

  1. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    2kk mitat Niklaksella 61,5cm (51) ja 7200g(4400) eli iso :D Iho pysynyt hirmuhyvänä, vaikka meillä suihkussa/kylvyssä käydään melki joka toinen päivä. Me osallistutaan siihen pneumokokki-tutkimukseen jos ne munuaisaltaiden laajentumat ei estä sitä osallistumista. Terkkari selvittää asiaa...
  2. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Sompio: Joko Nuppu on kunnossa? Fox82: Ristiäisvinkki; ottakaa sylikummille tuoli, että voi välillä istua. Meillä kummit joutui vaihtelemaan syliä, koska tottumattomille käsivarsille se 7kg "pieni" paketti alkoi vähän puuduttamaan. Rockmummy: Meillä Niklas syö antibioottia estolääkityksenä...
  3. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heippa, Tunnustan taustailleeni aktiivisesti, mutta jotenkin ei muka ehdi mitään kirjoittamaan. Ristiäiset oli lauantaina ja tosiaan, kaste oli 14.00 ja meidän piti päästä kirkon alaosassa olevaan kahvisaliin ja keittiöön valmistelemaan klo 13. Noh, ovet oli lukossa ja vahtimestari...
  4. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Nikunakulla ollut kyllä kirjaimellisen p*ska päivä! Tsemppiä! Mä jatkan Niklaksen tuttiharjoittelua. Eilen huoli jo taas niin hyvin, mutta tänään ei ei millään. Kait se on kohta nakattava noi tutit lopullisesti mäkeen. Varsinkin kun mä olen päättänyt et yli puolivuotiaana ei tutitella enää...
  5. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Viime viikolla kävimme 1kk neuvolassa; mitat hurjat 56,9cm ja 5800g eli 2vkossa tullut painoa 1kg ja 2cm. Hyvin näyttää kasvavan rintamaidolla, vaikka mua on väliin asia huolettanut, kun mä olen äidinmaidonluovuttajakin vielä. Onko toukokuisissa muita luovuttajia? Ensi viikolla meillä onkin...
  6. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Synnytyskertomus; Rv 38+3 Tays äitiyspoliklinikka, lääkäriaika vauvan koon selvittämiseksi sekä aiemmissa ultrissa selvinneen munuaisaltaiden laajentumisen tutkinta. Lopputuloksena päädyttiin käynnistämään, sillä vauva arvioitiin tuolloin n.4g painoiseksi ja paikat oli kuulemma niin pehmeänä...
  7. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Rintatulehduksista kärsiville suosittelen ihan kunnollista rintojen suojaamista esim. http://www.taikapilvi.com/product_info.php?cPath=10_11&products_id=432 Pysyy ainakin kunnolla paikoilla eikä tarvitse vekslata kaulahuivien kanssa, eikä ole mun mielestä kovin kalliskaan. Itse olen onneksi...
  8. Knockout

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Heippa, Minäkin raahaudun tänne julkiselle puolelle, kun kerhossa himpun hiljaista. Synnytysstoorit ja muu tilitys myöhemmin, mutta listalle ilmoittaudun kuitenkin nyt heti; Poika syntyi käynnistettynä taysissa 14.05. rv 38+6 4400g 51cm 36,5cm pään mittaa ;) Aivan ihana pikkuinen ja...
  9. Knockout

    Onko järkeä laittaa hormonikierukka jos

    Itse laitatin esikoisen jälkeen kuparikierukan, vaikkakin me tiesimme jo että lasten ikäeroksi tulee 2-3 vuotta. Mun on vaikea muistaa joka päivä napsia pillereitä niin on helpompaa kun ehkäisy hoituu itsestään. Hormonikierukka tietty maksaa n.150e ja kupari muistaakseni 60e, mutta silti voisin...
  10. Knockout

    koiranimmeiset hoi

    Koulutuksesta on paljon kiinni kyllä, mutta kyllä niitä eri rotujen viettejäkin kannattaa miettiä. Vinttikoirat (myös basenjit) lähtee kyllä melko varmasti perään kun joku elukka vilahtaa jossain päin. Samoin metsästyskoirat. Paimenkoirat pysyy melko luontaisesti oman lauman lähellä, mutta kyllä...
  11. Knockout

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Joku kyseli Tampereen Pikkukirpusta, en tiedä onko se vielä auki, mutta Tampereen seutu huom! Nattarissa (Kangasalan ja Tampereen rajamailla) on myös lastenvaatekirpputori, nimeltään joku Puotikuu...(?) Piti siellä viime viikolla poiketa ku oli Lentolan Prismaan matkalla, mutta se ei ollutkaan...
  12. Knockout

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Kaveri kävi viime keväänä Hämeenlinnassa 4D:ssä, on huomattavasti paljon halvempi kuin käydä täällä Tampereella. Kävivät suositusten mukaan viikolla ~29 ja vauvan naamaa ei oikein saatu näkyviin koska mahassa jo sen verran ahdasta. Itse olen miettinyt 4d-käyntiä viikolle 27...
  13. Knockout

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Meillä trikooliinana hug a bub, joka oli mun mielestä huono. Kannoin sillä kuukauden, sitten se ei tuntunut enää tukevalta ja hyvältä ja vaihdoin kudottuun liinaan, jonka sain lehden tilaajalahjana 2006, jolla kannoin vielä yli vuotiastakin ja mun mielestä se liina oli hyvä. Tykkäsin enemmän...
  14. Knockout

    Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

    Merkkiä vain itselle et mihin saakka on luettu :D Kirjoitatte niin kamallalla vauhdilla, ettei meinaa mukana pysyä :p Knockout rv 20+5
  15. Knockout

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    Meillä tuolla olkkarissa katsoo Muumeja rakenneultran mukaan 80% poika, joka kylläkin on niin neitimäinen 2v. tyttö kuin vain olla voi :D Silloin ultrannut kätilö sanoi, että tämä on kyllä nyt ihan selvä poika ;) Noh, synnytyssalissa meinasi sitten vähän hikikarpalot nousta pintaan kun mietti...
  16. Knockout

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    Gallup: Mätkyjä maksetaan täälläkin yht. 2000e :kieh: Mutta eipä ole uus juttu, kun joka vuosi näin tehty osakekauppojen takia.
  17. Knockout

    TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

    Eli täydennystä omiin tietoihin. Ponnistamaan mennään todella TaYSiin ja ikää on 24v, la on pysynyt samana eli 22.5. Esikoisen kanssa suuntaamme kirjastoon, joten ei muuta kun tytön hiuksia laittamaan... Sen jälkeen voisi suunnata keskustaan, koska joululahjoja on hankittu tähän mennessä...
  18. Knockout

    Lapsen reagoiminen koiran kuolemaan

    Meidän tytär oli toukokuussa 2v 2kk kun toinen koirista piti lopettaa. Aluksi ihmetteli kovasti missä koira on, mutta aika nopeasti omaksui asian. Meillä tietty helpotti se, että toinen koira häärää tuossa vielä vauhdilla. Kyllä asiasta kannattaa puhua pienenkin lapsen kanssa. Ne ymmärtävät...
  19. Knockout

    PEPPI -nimi

    Meillä tyttären kolmas nimi on Peppilotta.
  20. Knockout

    ***Toukokuun 2009 tuhisijat*** marraskuussa

    Neuvolalääkärillä käyty. Eipä siellä nyt mitään uutta ilmennyt, jokseenkin ehkä turha käynti kun maanantaina kuitenkin oli jo se np-ultra. Niin, no sainhan mä tosin selville, että painan nyt melkein yhtä paljon ku sillon ku olen Pinja mahassa käynyt synnytysaamuna vaakalla... Eipä naurata yhtään...

Yhteistyössä