Hakutulokset

  1. J

    Ulkoiluseuraa 2,5v pojalle Tikkurilasta..

    Moi! 28v Äiti, 2,5v poika ja 10kk tyttö kaipaa ulkoilu-/leikkiseuraa Tikkurilasta tai lähiympäristöstä. Poikaa taitaa välillä pelkkä Äidin ja siskon seura kyllästyttää.....
  2. J

    Hyvät kaksostenrattaiden hankkijat!

    Olen luopumassa kaksostenvaunuista, ja olisin halukas tietämään kuinka paljon vaunujen hankkija on valmis käytetyistä vaunuista maksamaan? Täytyypi saada nopeasti nurkista pyörimästä, joten hinnanhan täytyy olla kohdillaan. Tuote: Herqules Twin Raptor 3spin, ostettu vuosi sitten joulukuussa...
  3. J

    Valuva pupilli

    Onko kellään kokemusta valuvan näköisestä pupillista? Mulla 2kk-ikäinen, jolla toisen silmän pupilli on pääasiassa iiriksen alareunassa ja on epäsymmetrisen muotoinen. Pupillin yläreuna reagoi valoon, alareuna ei, näyttää tosiaan siltä että valuu. Pupillin alla on sitten vielä musta pieni piste...
  4. J

    Valuva pupilli

    Onko kellään kokemusta valuvan näköisestä pupillista? Mulla 2kk-ikäinen, jolla toisen silmän pupilli on pääasiassa iiriksen alareunassa ja on epäsymmetrisen muotoinen. Pupillin yläreuna reagoi valoon, alareuna ei, näyttää tosiaan siltä että valuu. Pupillin alla on sitten vielä musta pieni piste...
  5. J

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Moi kaikille! Mä laitan tähän ketjuun jatkoa, tuntuu olevan Tikkurilan alueelta enemmän porukkaa! Elikkäs olisi äiti 27v ja poika 1v2kk vailla puisto/leikkiseuraa! Asustellaan Tikkurilassa ja ollaan päivät kahdestaan miehen ollessa töissä. Poika alkaa olemaan iässä, että kaipaa seuraa lapsista...
  6. J

    Herqules Twin Raptor Spin ulkomailta

    Moi! Onko kenelläkään tietoa/kokemusta saako kyseisiä vaunuja tilattua ulkomailta netin kautta? Kuten kaikki täällä Suomen maassa, tuntuu Herqules olevan hintavampi täällä kuin muualla..

Yhteistyössä