Hakutulokset

  1. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka täällä mä välillä piinailen teitä. Meillä nyt alkoi yhdeksäs viikko ja varhaisultrassa viime viikolla löytyi asukas ja syke. Plussa tuulia kaikille!!!!! Ja tarrasukkia meille...vielä muutama viikko ni suurin riski on ohi.
  2. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hento viiva näkyy! Vahvistumisia (y)
  3. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On kyllä! Näyttää kyllä vahvistuvalta haamulta (y)
  4. K

    Huhtikuiset 2018

    Joo ja kaikki peräkkäisinä vuosina o_O:rolleyes:
  5. K

    Huhtikuiset 2018

    30.4.2018 ja sen verran on sanottava päivästä vaikka tästä mut joku voi nyt tunnistaa, että ollaan tavattu mun miehen kanssa tona päivänä (vappuaattona), menty kihloihin ton päivänä ja vielä naimisiinkin ton päivänä ja nyt on la tona päivänä  (n):love:
  6. K

    Huhtikuiset 2018

    Hei. Mahdunko vielä mukaan? Olin silloin alussa mukana, mutta alkoikin menkat ja kierto lähti alusta. Nyt sitten kuukautiset eivät tulleet ja la. Ehtii vielä huhtikuuhun. Viides viikko nyt menossa :):love:
  7. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi että. Enhän malttanut olla testaamatta ja hyvältä näyttää mielestäni, vai mitä? :barefoot: on tummunut aamusta, eilisestä puhumattakaan. Menkatkaan eivät tänään ainakaan alkaneet. Ehken enää testaa... Vai miltä teistä näyttää?:LOL:http://aijaa.com/hlBrFj
  8. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihan ku pieni aavistus olis... Mut muuten on jotku superviivalasit päässä. Nään kohta varmaan kaikki kahtena. Toivotaan et olisi aavistus viivaa siellä
  9. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä ja tsemppiä myös sulle (y)
  10. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oo jotenki niin skeptinen kun näyttää noi testit viivanpaikkaaki :eek: oon nyt tehty noita kolme ku jäin iha koukkuun. Tein ton kolmannen ip ja en pidättänyt kovinkaan kauaa. Tuli lähes samanlainen ku aamulla,ei ainakaa tummempi. No aamulla sitte taas. Oviksesta vähä vajaa pari viikkoa mutta...
  11. K

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei testikonkarit.Olen lukenut jo pidemmän aikaa tätä ketjua ja salassa myötäelänyt muutamankin tilanteita. Nyt tarvitsisin ammattitaitoisia mielipiteitä tästä. Elikkä kaksi testiä joista haalempi tehty eilen illalla ja tuo toinen aamulla. Mitäs mieltä olette? http://aijaa.com/XKfh5R
  12. K

    Huhtikuiset 2018

    No niinhän siinä kävi että hennosta plussasta huolimatta kuukautiset alkoivat. Lisää yritystä vaan ☺️ Harmittaa, mutta tätä on elämä. Toivonmukaan tässä kierrossa tärppää Ihanaa odotusta kaikille tuleville huhtikuisille ja niille jotka jo ovat tässä ryhmässä.
  13. K

    Huhtikuiset 2018

    Hei mäkin voisin jotain kertoa itsestäni Olen 36-vuotias ja ennestään on tytöt 16-vuotta ja 12-vuotta. Tosi mukavaa että täällä on muitakin Iltatähden odottajia, koska valehtelematta vähän jännittää vaikka lapsi onkin toivottu ☺️
  14. K

    Huhtikuiset 2018

    Ei mul oo. Yritin ottaa mutta se oli niin tuhrunen. Säästin kyllä testin Menispä pari kuukautta nopeasti!
  15. K

    Huhtikuiset 2018

    Oijoi, lähti vahingossa kopioimaan ☺️Elikkäs täällä toinen haaleiden plussien tekijä. Tosin viivat oli se verran tummahkoja, että mieskin ne erotti, joten sillon ne on jo oltava jotain Laskettu olisi 4.4. 2018. Sain keskenmenon viime joulukuussa ja sillä vähän pelokas olo,mutta päätin etten...
  16. K

    sä oot PASKA äiti

    Kyllä tuon ikäinen osaa jo tuollaisen sanan, miksei osaisi, varsinkin jos on hoidossa. Kyllä niitä kirosanoja tulee itsekin välillä suusta päästettyä ja silti meillä ei kumpikaan lapsista kiroile koskaan. Itse olen kyllä vain ollut tyhmä äiti.........siihen olen heittänyt vastakysymyksen...
  17. K

    Miksi lapsia pidetään tyhminä ja vauvoina!?!?!?

    Joo niin hipoo............Vanhemmista ei ole oikeastaan kiinni mikään muu kun geenit ja sosiaalinen ympäristö. Jos lapsi ei ole verbaalinen voivat vanhemmat selittää ummet ja lammet ja lapsi puhuu silti vain sen mitä sana varasto antaa myöten. Vanhemmat voivat vaikuttaa näkemykseen ja auttaa...
  18. K

    Auttakaas nyt =/

    Anna kauhistella! Se on vain toppapuku ja talveen on vielä kuitenkin aikaa. Ajatelkaa omilla aivoilla ;)
  19. K

    Muita joille seksi on pelkkä velvollisuus avio/avoliitossa?

    Oon luullut olevani kanssa harvinainen. Meillä niin, että rakastan miestäni, mutta fyysisesti hän ei kiihota minua. Ei koskaan ole kiihottanutkaan ja kemiat tältä osin puuttuu kokonaan. Mies jatkuvasti rutisee ettei ole tarpeeksi seksiä kun sitä on vain kerran pari viikossa. Jos en suostu...

Yhteistyössä