Hakutulokset

  1. H

    Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

    niin elikkäs olen kanssa yrttänyt lasta mieheni kanssa nyt noin 1v uudelleen ja ei tulosta. mut tutkimukset käynnistymässä. mahtaa osansa olla sillä et olen aika paljon ylipainoinen mut rakastan lapsia ja haluan sellaisen itsellenikin jollain keinolla..
  2. H

    Äitejä "ison ikäeron" parisuhteessa

    mulla on 19 vuotta ikä eroo mieheni kanssa.. kirjoittaa saapi myös mulle hellut84@hotmail.com
  3. H

    Oonko ihan kamala jos?

    miksi et voisi synnyttää kaikkia ja sitten syntymän jälkeen antaa jollekkin muulle ne lapset..olisi varmasti ottajia...
  4. H

    Kainuusta

    Löytyskö kainuusta kaverita?? =)
  5. H

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    minä kans tahdon liittyä tähän asutan oulunläänin itäpuolella =)
  6. H

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    mää voisin kans liittyä tänne seurannut sivusta keskusteluja jo pitemmän aikaa.. Elikkäs eka on mullakin yriyysessä.. ja takana jo reiluvuosi odottelua.. :(
  7. H

    Millaista työtä voisi lihava nainen mielestäsi tehdä?

    ihan kaikkea nainen pystyy tekeen.. niin kunha ei välitä muitten mielipiteistä... "kokemuksesta puhun"
  8. H

    kertokaa mulle

    onko muilla samanlaisia vaikeuksia kun mulla!! elikkä meill on 19 vuotta ikä eroo ja nyt isäntä on ollut muuttunut ihan vain "kaveriksi" joten ei tahdo seksiä mun kans muutekun kerran pari kuukaudessa.. ja vain huosut pois taktiikalla sittenkää.. olen sanonut että koitekaan kaikkee...

Yhteistyössä