Hakutulokset

  1. F

    HAE BANSKULAATIKOT MEILTÄ!

    Kuka haluaa niin saa tulla hakemaan meidän parvekkeelta vajaa 20 banaanilaatikkoa! :) Laittaos yksityisviestiä vain! niin kerron mistä tarkalleen laatikot saat. Espoo
  2. F

    Hääpuku..

    Olen mennyt 2 vuotta sitten naimisiin ja puku vain on pussissa kaapissa.. Ensin ajattelin että tottakai säästän sen, mutta se on vain tiellä. Haluaisikohan joku sen ostaa? :) Se on todella kaunis! Koko 34. Halterneck-kaula.. Vitivalkoinen jossa ihania kuparinruskeita kukkakuvioita.. Tosi...
  3. F

    MIHIN IMURI?

    Me ostettiin uus imuri ja nyt ois tuo toinen SEVERIN imuri käyttämättömänä, toimii vielä mutta en jaksa kun se pyörii jaloissa eteisessä kun haluan siitä eroon.. Voiko sen viedä ihan tohon normiroskikseen? Vai mihin se pitäs viedä jottei tulis huono omatunto? =)
  4. F

    SUOSITELKAA ULTRAUSPAIKKAA!

    Eli olen rv 7+3 ja haluaisin todellakin käydä jo tässä vaiheessa ultrassa vain koska olen niin jännittäväinen ihminen, että onko kaikki normaalisti ja hyvin. :wave: Moni täällä näistä on samoista asioista kirjoitellut ja kysellyt, mutta nyt selkeät vastaukset jookos höperölle :hug: Siis...

Yhteistyössä