Hakutulokset

  1. N

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Lilla companyn Outletissa paljon tuotteita -60%, mm. Molo Kidsiä. Outlet | Lilla company
  2. N

    Lilla company -kokemuksia??

    Uutta tietoa maksutavoista: Kauppaamme lisätään maksuvaihtoehdoksi Joustoraha viikon sisällä. Täältä voit lukea lisää: www.joustoraha.fi Ulkomailta tehtäviä ostoja helpottamaan otamme käyttöön myös Paypalin kevään aikana. Terkuin, Lilla companysta Jenni Edit: Joustoraha onkin jo...
  3. N

    Lilla company -kokemuksia??

    Heippa vielä! Meillä toimituksissa pidetään aina kiinni tuosta 3 arkipäivän lupauksesta :) Joulun pyhät toki teki poikkeuksen ja tänään lähtikin postiin aikamoinen kasa lomien aikana tehtyjä tilauksia. Ymmärrän kyllä tuon huolen maksujen turvallisuudesta, kun markkinoilla on niin...
  4. N

    Lilla company -kokemuksia??

    Hei, toistaiseksi meillä tosiaan on maksutapana vain Suomen Verkkomaksujen tarjoama palvelu, jossa voi maksaa verkkopankin kautta tai luottokortilla. Tulemme jossain vaiheessa tarjoamaan myös Klarna-laskua tai muuta vastaavaa maksutapaa. Olemme saaneet kiitosta nopeista toimituksista ja...
  5. N

    Kokemuksia Lilla companysta?

    Hei Kukkamaaria, huomasin sattumalta viestisi ja pahoittelen suuresti, jos olet joutunut pettymään palveluumme. Mielelläni kuulisin, mikä asiointikokemuksessa meni niin pieleen, ettet enää harkitse tilaavasi meiltä? Kaikki palaute, myös negatiivinen, on nimittäin hyväksi, koska haluamme...
  6. N

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei Pirkanmaalla asuva äiti! Haluatko järjestää kotonasi lastenvaatekutsut, joilla esiteltäisiin useamman merkin vaatteita? Nyt se on mahdollista! Valikoimassamme on tällä hetkellä mm. molo kids, Nova Star, Katvig, Green Cotton, Mini Rodini ja paljon muuta. Lue lisää Lilla company...
  7. N

    Lastenvaatteita netistä

    Lilla companysta saa monia tunnettuja merkkejä, mutta myös uusia tuttavuuksia Suomessa. Ale-puolelta löytyy tällä hetkellä mm. tämän kauden molo kidsin toppahaalareita. Tervetuloa ostoksille! www.lillacompany.fi
  8. N

    Mistä hienoja vauvan vaatteita netistä?

    Lilla company - Elämyksiä ihanien lastenvaatteiden maailmassa! on avattu tällä viikolla. Elokuun loppuun koodilla ELOKUU11 saa -5 % alea yli 100 euron tilauksista. Toimituskulutkin on 0 euroa tuolloin.
  9. N

    Vauvan vaatteita netistä?

    Lilla company - Elämyksiä ihanien lastenvaatteiden maailmassa! on avattu tällä viikolla. Elokuun loppuun koodilla ELOKUU11 saa -5 % alea yli 100 euron tilauksista. Toimituskulutkin on 0 euroa tuolloin.
  10. N

    MLL:n kirppis Pirkkalassa su 26.9. klo 11-13

    Kannattaa tulla pyörähtämään supersuositulla MLL:n lastenvaate- ja tarvikekirppiksellä Pirkkalassa sunnuntaina 26.9.2010 klo 11-13 Kurikankulman koululla osoitteessa Aittokorventie 2. Ainakin itse olen viemässä myyntiin PALJON todella hyväkuntoisia, osa jopa uusia vauvanvaatteita (50-86 cm)...
  11. N

    Tampereen lastenvaatetarjonta: MITÄ PUUTTUU?

    Laittakaa vaan lisää ehdotuksia tulemaan. Kaikki otetaan kiitoksella vastaan! :flower:
  12. N

    Hyviä lastenvaateliikkeitä Tampereella?

    Uusi liike, jossa myytäisiin useita merkkejä, voisi olla siis tarpeen. :) Onko jotain, mitä erityisesti kaivataan? Nyt kannattaa kommentoida. ;)
  13. N

    Tampereen lastenvaatetarjonta: MITÄ PUUTTUU?

    Hei! Olen alustavasti suunnitellut lastenvaatekaupan perustamista Tampereen talousalueelle ja haluaisinkin kuulla toiveita myytävistä merkeistä yms. Olen suunnitellut ottaa myyntiin lähinnä skandinaavisia merkkejä, mutta kaikki ideat otetaan vastaan! =)
  14. N

    Isofix turvaistuin selkä menosuuntaan takapenkillä

    Miehelläni on Audi A4 farmari ja tuon istuimen kanssa etupenkillä ei meinaa mahtua olemaan. Vaihdettiin istuin minun autoon eli A3:seen ja hups, tilaa on vaikka kuinka. Eli jostain syystä tuo isompi Audi onkin tälle istuimelle liian pieni.
  15. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Onnittelut uusille, jotka on päässeet mahoistaan eroon ja synnytystuska on jo takana! En oo kateellinen, en... ( . ) Mulla on tullut pe-illasta lähtien sellaista enemmän tai vähemmän verijuovaista limaa. Viime yönä supisteli jo 15-20 minuutin välein ja olin niin toiveikas, että lähtö olis...
  16. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Täälläkään ei mitään merkkejä. Päinvastoin kaikki menkkamaiset jomotukset sekä vatsassa että selässä on hävinneet ja olo on parempi kuin viikkoihin. Tyyntä myrskyn edellä, I hope. B) Kohta neuvolaan... Nellikki 40+6
  17. N

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Helou kaikki hautojat! Pakko laittaa puumerkkiä tänne ja ilmoittautua tohon "ikuisesti raskaana"-projektiin mukaan. Oon seuraillut teitin keskusteluja innolla, mutta omat raapustukset on jääneet vähiin. Täällä mennään viikolla 40+5 ja minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä ei oo ollut, kele...
  18. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

    Oi, miten suuri läjä meitä on! =) Mutta eiköhän niitä mattejakin vielä joukkoon mahdu. ;) Mulla oli eilen eka neuvola, joten homma tuli astetta todellisemmaksi. Pyysin, että mulle tehtäisiin vielä yksi testi, kun en oikein meinaa uskoa todeksi tätä asiaa ja plussaahan se edelleen näytti. Ja...
  19. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Onnittelut muuten mun puolesta teille kaikille huhtivauvan odottajille! :heart: Karmivan nälän lisäksi mua on "siunattu" ihan hirveällä hikoilulla! :p Nyt kun on vielä näin kosteat kelit, niin saan olla pyyhkimässä hikeä otsalta koko ajan. Kiva oli tänäänkin istua koko päivä tiukassa...
  20. N

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Tää nälkä on kyllä jotain ihan uskomatonta! Tänään lounaalla vetelin ison burgeriannoksen ja piti vielä käydä ostamassa banaani jälkkäriksi, kun ei meinaa millään tulla täyteen. :p Herkistyn myös ihan kaikesta: itkin parin päivän takaista olympiapronssia, jonkun tuntemattoman vasta vihityn...

Yhteistyössä