Hakutulokset

  1. L

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? vol.2

    Laiton eilen viestiä tohon keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat? , mutta se taitaa olla jo vanha ketju :ashamed: . Tässä kuitenkin sama teksti minkä sinnekkin siis kirjoitin : Me päätettiin nyt sitten jättää ehkäisy pois. Ollaan 1,5 vuotta oltu naimisissa. Minä 22, mies 30. Hänellä...
  2. L

    Keväällä/kesällä 2009 yrityksen aloittavat?

    Me päätettiin nyt sitten jättää ehkäisy pois. Eli ollaan 1,5 vuotta oltu naimisissa. Minä 22, mies 30. Hänellä 10-vuotias tytär. Minulla menkat vielä kesken (alkoivat torstaina) ja maanantaina pitäis normaalisti laittaa ehkäisyrengas, mutta enpäs nyt sit laitakkaan ;) Oon ihan pihal kaikest eli...
  3. L

    Haaveissa vauva noin 2011-12!!*Otsikkoa muokattu*

    en oikee tiedä mihin pitäis ilmoittautua, mut jokatapauksessa jätetään ehkäisy pois nyt uutenavuotena tai vähän ennen, eli vauva olis kyl toiveissa jo vuodelle 2010
  4. L

    ~[Esikoisesta Haaveilevat]~

    kai minäkin voisin ilmoittautua. Tää esikoisesta haaveilu on vähän yksipuolista, koska mies ei oo oikeen innostunu viel. Ja hänellä on jo yksi lapsi :kieh: Ollaan puol vuotta oltu naimisissa ja lasta olen halunnut vuoden verran.
  5. L

    Galluppia seksistä...

    2. nousette ylös ja kävelette vessaan että kaikki mahdollinen valuu pitkin reisiä mies usein viel tokaisee et älä sit valuta mun puolel :laugh: (nussitaan yleensä mun puolel) renkaan takia pakko mennä suihkuun laittamaan se takaisin. väliviikolla onki ihana nukahtaa sylikkäin paitsi jos...
  6. L

    jaahas, kuinkas moni täällä nussii menkkojenkin aikana?

    me ei katota päivää ku tekee mieli. oli menkat tai ei, me annetaan mennä vaan. Mul itseasias tekee menkkojen aikana viel enemmän mieli munaa ( jos se on edes mahdollista) :p
  7. L

    Milloin olette saaneet viimeksi kikkeliä?

    eilen illalla
  8. L

    Gallup

    PERUSTIEDOT 1)Ikä ja sukupuoli? 21v, nainen 2)Seksikumppanien lukumäärä? 5 3)Kondomi vai pillerit? ehkäisyrengas EKA KERTA 4)Minkäikäisenä eka kerta? 18 5)Eka kertasi ehkäisyväline? kortsu 6)Annoitko suuseksiä eka kerralla? en 7)Saitko suuseksiä eka kerralla? en 8)Mihin annoit/sait...
  9. L

    Ehkäisyrengas

    Mä oon nyt ruvennu miettimään et onkohan se osittain renkaan takia ku mielialat vaihtelee ja masennusta esiintyy. Mul meinaa masennusoireet alko aikoinaan samoihin aikoihin ku aloitin pillerit ja siirryin sitten pillereist renkaaseen ja oireet vaan jatkuu. Samoin olis ihanaa laittaa lihominen...
  10. L

    Nuvaring-ehkäisyrenkaasta kokemuksia???

    ite oon käyttäny nuvaringiä nyt pari vuotta. Minä käytän 3 rengasta putkeen, joten menkat on tosi harvoin. Tosin tiedän päivän ja kellonajanki koska alkavat. Mul ei kyl oo ollu niukkuutta menkkojen aikana. Ihan samanlaiset ovat ku pillereiden aikaan. Ei oo rengas muuten häirinny mitenkää paitsi...
  11. L

    Mies matkatyössä

    meillä mies viikot töissä muualla ja viikonloput kotona. Välillä tuntuu ettei jaksa. Onneksi vanhemmat ja kaverit tukevat, vaikka loppujen lopuksi olen aina yksin. Välillä nukkuminen on todella vaikeaa, kun yksin ei ole kiva mennä nukkumaan :| . Pikkuhiljaa tähänkin vaan tottuu. Muissa...
  12. L

    pettääkö kaikki miehet?

    me puhuttiin paljon pettämisestä alkuaikoina. Molemmat kerto missä omasta mielestä menee raja. Ollaan niin tiiviisti yhdessä, ettei sitä edes ehtisi missään kohtaa pettämään. Toki kumpikin käy välillä kavereiden kanssa ulkona, mutta itse ainakin kierrän muut miehet kaukaa. Ehtisin sinkkuna...
  13. L

    Elämäntilanne galluppia?

    1. 21 2. naimisissa puoli vuotta. seurusteltu ollaaan 3 vuotta 3. valmistuin toukokuussa. työtä haen edelleen 4. vuokralla kaksiossa. haussa rivitalokolmio 5. siitä kun molemmat on mukana. miehen pitää olla omasta tahdosta mukana 6. ei ole kun yhdellä. kaikki vielä opiskelee ja etsii kumppania
  14. L

    Voiko tänne tulla vaikka mies vielä miettii?

    tuntuu epäreilulta kun miehellä on lapsi, mutta minä en saa vielä olla äiti :| pientä lämpenemistä on havaittavissa, mutta menee vielä pitkään, että suostuu jättämään ehkäisyn väliin. (tai minähän sen jätän) :)

Yhteistyössä